18.2.13

מודעים לסביבה

קולקציית ה- Conscious של H&M מגיעה בדיוק בזמן עם תחילתו של מיזם איסוף הבגדים של הרשת בשיתוף עם I: Collect. הקולקצייה עצמה, שאת הקמפיין שלה מובילה וונאסה פאראדי, היא קולקצייה ידידותית יותר לסביבה שעשויה מחומרים ממוחזרים, מכותנה אורגנית או באופן כללי בתהליך שפוגע פחות בסביבה מאשר התהליך הרגיל של ייצור טקסטיל.





הקולקצייה עצמה מאוד אביבית ואפילו קיצית וכוללת המון הדפסים בהשראת הטבע על גבי שמלות, חצאיות ומכנסיים נשפכים, לצד ג'קטי כותנה קלילים ומכנסי שורטס צבעוניים.


החלק החשוב ביותר הוא תחילתו של המיזם לאיסוף טקסטיל של הרשת שהתחיל בשבוע שעבר. בשלב זה, הוקמו עמדות איסוף בשלוש חנויות - קניון עזריאלי בתל אביב, קניון בת ים ובגרנד קניון חיפה - שבהן ניתן למצוא את המיכל הזה ואליו מכניסים שקית בגודל של שקית סופר רגילה הכוללת בגדים שכל מצב שהוא. הבגדים יעברו מיון על ידי חברת I:Collect כך שחלקם יתרמו לשימוש חוזר וחלקם יעברו עיבוד לשימוש חוזר בסיבי הטקסטיל. על כל שקית שתורמים, מקבלים 20 שקלים לרכישה ברשת שסכומה לא פחות מ-150 שקלים כאשר אפשר להחזיר עד שתי שקיות ביום. כמובן, שבהמשך המיזם יתרחב לחנויות נוספות של הרשת.



בהמשך למודעות הגוברת לאיכות הסביבה, ב- H&M יצאו בשיתוף פעולה עם חברת Brick Lane Bikes הלונדונית לקולקציית בגדי רכיבה לגברים וזוג אופניים אחד שאינו מוצע למכירה, שיגעו לחנויות ב- 7 במרץ. הגימור של הגדים מדהים ביחס לבגדים של רשת אופנה עממית וכולם מותאמים לרכיבה על אופניים - מכיסים אחוריים ועד לכל מיני ניק-נאקס שעבור מישהי שלא יודעת לרכוב על אופניים [כן, זו אני.] נראים סתם מגניבים.




אני בטוחה שמי שרוכב על אופניים ימצא כמה פריטים מאוד שימושיים ומאוד איכותיים להכניס לרפרטואר שלו. אני מקווה שיתקיים שיתוף פועלה דומה גם עבור נשים, כדי שכולם יוכלו להנות מכזו איכות נהדרת במחירים טובים.

מיחזור נעים!


8 תגובות :

  1. השמלה הפרחונית ניראת יפה וחבל נרוא על בגדי הגברים כי אף אחד כאן לא יעריך אותם, אבל שיתוף הפעולה עם החנות אופניים זה רעיון מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה לשווק את הקולקצייה של BLB לכל ידידי הזכרים רוכבי האופניים, ממונעים או לא. הקולקצייה הזו פשוט מצויינת ואני מאוד מקווה שהיא תזכה להערכה והצלחה.

      מחק
  2. הדבר היחיד שאני רוצה לדעת זה איפה אני משיגה את הנעליים!

    -מירי

    השבמחק
    תשובות
    1. ב- H&M כמובן. זה חלק מהקולקצייה :)

      מחק
  3. יוזמה מעניינת של איסוף בגדים לגברים ונשים

    השבמחק
  4. קמפיין של בגדים לגברים ונשים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...