26.2.13

הכנת קצוות לקיץ

בעבודה הקודמת שלי הייתה שאלה שכל הזמן חזרה על עצמה: "כמה משלמים לך פה שאת יכולה להרשות לעצמך מניקור כל שבוע?". אם נתעלם לרגע מחוסר הנימוס שבשאלה עצמה גם אם היא נשאלת בצחוק, הרי שמי שמכיר אותי יודע היטב שאני פריקית של ידיים מסודרות ולכן, נוהגת לסדר אותן בעצמי וזו בדיוק הסיבה שתמיד לקחתי את השאלה המטופשת הזו כמחמאה על כך שהידיים שלי מסודרות מספיק כדי להראות כאילו טופלו באופן מקצועי. תמיד היה לי חשוב שגם אם אני לא מספיקה או לא רוצה למרוח לק, הציפורניים שלי יראו נהדר ועם הזמן בניתי לי שיגרת טיפוח מסויימת וגיליתי כמה מוצרים שאני מאוד אוהבת ועושים את העבודה. 

{הכנת הציפורן}
אני מסדרת את הציפורניים בידיים פעם בשבוע אבל, רק פעם בחודש אני משתמשת בקוביית השיוף ועושה איתה את כל השלבים כולל הפוליש, כדי לא לפגוע בציפורן. אגב, זה לגמרי נכון מה שאומרים שהלק נשאר יותר זמן אחרי טיפול בקוביית שיוף. את הקובייה שלי קניתי בחנות לחומרי ניקוי בשוק הכרמל [לא לשם כך הגעתי לשם אבל, אם כבר אז כבר.] תמורת שמונה שקלים. אחרי השיוף אני מורחת חמאת קריטה טהורה המכילה 100% חמאת שיאה של ל'אוקיטן מסביב לציפורן שרכשתי תמורת 45 שקל. אחרי שהעור התרכך קצת, אני משתמשת בדוחף עור שהזמנתי מאיביי ובקצה השני יש לו קצה שמאפשר להוציא לכלוך שמתחת לציפורן, במידה ויש כזה. גם את הפצירה הזמנתי מאיביי בעסקה שכללה 4 או 6 פצירות במחיר מגוחך. הן מתפקדות נפלא ואני תמיד מקצרת את הציפורניים על ידי שיוף ולא על ידי גזירה. המספריים שתמונה משמשות לגזירת עור עודף מסביב לציפורן במידה ויש כזה אחרי שדחפתי אותו. 




{שכבת בסיס, צמיחת ציפורניים וטופ קואוט}
שני מוצרים שהחלפתי ממש לאחרונה אחרי שנים ארוכות שדבקתי במוצרים אחרים, הם מחזק הציפורניים שמשמש כבסיס במקרה שלי והטופ קואוט שמשמש לייבוש מהיר. עד לא מזמן הייתי מכורה למחזק ציפורניים של "הזית" שעולה 25-30 שקלים בחנויות שמוכרות קוסמטיקה זולה אם אפשר לקרוא לזה כך ובחנויות שמוכרות לקוסמטיקאיות או מניקוריסטיות. השתמשתי במחזק הזה המון שנים עד שהזמנתי את ה- Nutra Nail 5 to 7 day Growth Aloe Formula באחת ההזמנות שעשיתי מ- IHerb. רציתי לנסות משהו חדש והייתי בטוחה שהפורמולה תהיה זהה לזה של בסיס לק באשר הוא. להפתעתי הרבה היה מדובר במוצר שהוא נוזלי לחלוטין ומה שצריך לעשות איתו זה למרוח אותו על הציפורן, על העור שמסביב לציפון וגם תחתיה ולעסות קצת. אני חייבת להודות שהייתי קצת סקפטית אבל אחרי שבוע מצאתי את עצמי עם ציפורניים ארוכות מאוד שהרגשתי שאני חייבת לקצר! תאמינו לי, שזה לא קורה הרבה. בגלל שאני לא אוהבת למרוח לק בלי שכבת בסיס, שמחתי לנסות את ה- Rock Solid של ESSIE* ששמעתי עליו רבות [מחיר: 80 שקל] שבינתיים לא אכזב.

אחרי שנים ארוכות שהתמשתי בטופ קואוט בשם Out the Door שהיה אפשר למצוא אותה רק בחנות בדיזנגוף סנטר שמוכרת מוצרים לטיפוח הציפורניים ויש שם גם סוג של בית ספר לבניית ציפורניים או משהו בסגנון. החנות הזו קיימת שם [ליד הקפה נטו בקומה השנייה] קרוב לעשור אם לא יותר אבל, את המוצר הזה הם הפסיקו להביא. ניסיתי כמה מוצרים אחרים שאף אחד מהם לא השתווה לו ואז, נכנעתי והזמנתי את המייבש המהיר של Seche Vite. אני מודה שקצת חששתי, כי הביקורות ברשת מעורבות - חלק אומרות שהוא עבה מידי וחלק מתלוננות על הריח הנוראי ובכן, הוא באמת מרגיש מעט עבה במריחה אבל לא לאחר הייבוש והוא אכן מסריח אבל לא מספיק כדי שאני לא אוכל לסבול. יאמר לזכות המוצר הזה שהוא מדהים בכל הנוגע למהירות ייבוש הלק ומגיע לרמה של 2-3 דקות המתנה לייבוש מלא. זה לא אמיתי מבחינתי...אגב, אין לי מושג אם המוצר הזה נמכר בארץ ואם כן איפה. מי שיודעת, שתשתף! אני לא רוצה שום טופ קואוט אחר! 

{הסרת לק}
הפלא הזה הוא שמאפשר לי להחליף לק כמה פעמים שבא לי גם ביום אחד, כי ברגע שאין צורך להתעסק עם צמר גפן אני בן אדם מאושר. מדובר בגרסה של LIFE למיכל שמכיל ספוג הספוג במסיר לק ובמרכזו חור. מכניסים את האצבע לחור ומסובבים כמה סיבובים, מוציאים ציפורן נקייה מלק. כמה מוזר, ככה פשוט. הורדתי לק אדום וסגול ולא נשאר ממנו זכר על הציפורן או על העור שמסביב לציפורן. ניסיתי להסיר גם לק גליטר וגם זה הצליח, רק דרש יותר סיבובים. קניתי את המיכל לפני כמה חודשים טובים והוא עוד עושה את העבודה ואין צורך לקנות חדש. חשבתי ביני לבין עצמי שאולי כשהנוזל מתנדף אפשר פשוט לשפוך לתוך המיכל מסיר לק ואז לשוב ולהשתמש ונראה לי, שעד שהספוגית לא נהרסת אין צורך להחליף. המיכל עולה 25 שקלים ללא הנחות והוא שווה כל שקל. הדבר היחיד שמעציב אותי הוא שאין כזה פטנט לציפורניים שברגליים. באמת.




{פדיקור}
אני מודה ומתוודה - אחותי בעלת קליניקה לטיפולי מניקור ופדיקור רפואי ואם יש מישהו שאני מפקידה אצלה בבטחה לא רק את הפוני שלי אלא גם את כפות הרגליים שלי, זו היא. עם זאת, חייבים לתחזק את רגליים בשאר הזמן ואני עושה את זה עם המשייף של Scholl* שאין שני לו [מחיר 48 שקל].

לפעמים, כשהמצב לא מי יודע מה טוב, אני מתחילה בהשריית הרגליים בגיגית עם מים חמים וכמה טיפות של שמן עץ התה. עושה להן פילינג - אני אוהבת את הפילינג הגס של "סבון" - משייפת עם המשייף הזה ומסיימת עם משייף עדין יותר, גם הוא של אותה החברה.

אין מצב שאני מצליחה למרוח לק ברגליים מבלי להיעזר במפרידים האלה שמצאתי אותם באיזו חנות של קוסמטיקה זולה. מי שאין לה כאלה ולא בא לה לחפש ולהוציא על זה כסף, שפשוט תיקח חתיכת טישו ומעביר מתחת לאצבע אחת ומעל השניה, כך לאורך כל חמשת האצבעות של כף הרגל - עושה את אותו התרגיל. והנה עוד טיפ שגיליתי לאחרונה לכל מי שסובלת משפשופים ברגליים מנעליים חדשות או מנעליים מסויימות - ל- Scholl יש רפידות סיליקון שקופות* שמיועדות להנחה על האיזורים המועדים לפורענות. תקשיבו, זה עובד. הרפידות נקראות Party Feet - Sore Spots ומחירן 60 שקל וזה פשוט עובד כמו קסם.

ואלה הציפורניים שלי בשבוע האחרון - ירוק כהה עם מעט נצנוץ של אסתי לאודר מקולקציית ה- Pure Color בגוון Viper* [מחיר: 90 שקל]. 




יודעות אם מוכרים בארץ Seche Vite וגם יודעות איפה? 
לא מוכרים אוו בארץ אבל, יש לכן לינק למוכר טוב באיביי - ספרו לי בבקשה ואהיה אסירת תודה לנצח!


גילוי נאות - מוצרים אשר סומנו ב-* התבקלו מהחברות.

17 תגובות :

  1. את הSeche Vite אפשר למצוא בארץ בסניפים של Happy Hour, אבל הם מוכרים רק את האריזה המוקטנת(.125 fl oz) ולא בגודל מלא(.5 fl oz). המחיר הוא 25 ש"ח, כלומר יקר!

    התלבטתי לגבי קופסאת הפלא של לייף, שכנעת אותי לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה עובד, זה עובד, זה עובד! תקני את המסיר הזה של לייף והחיים שלך היו הרבה יותר קלים כשזה יגיע ללקים כהים או אדומים ואפילו נצנצים זה מוריד טוב.

      מחק
  2. אפשר להשיג סשה ויט בארץ, אבל רק במכונים הפרטיים. בכל מקרה, אני חושבת שמוכרים אותו כאן במחיר לא הגיוני. ממליצה לך לעשות חיפוש זריז באי-ביי ולקנות מהזול ביותר. זה מה שאני עושה כל פעם ולא צמודה לאותו מוכר, 35 שקלים אח"כ והבקבוקון אצלי:)
    חוץ מזה נראה לי שהוא קיים באחד האתרים האנגלים שמוכרים קוסמטיקה - פיל יוניק, ביוטי-ביי או לוק פאנטסטיק.

    השבמחק
    תשובות
    1. קניתי את שלי מפיל יוניק ב9 פאונד, אני מבינה שזה יקר. לא הזמנתי מאיביי, כי משום מה חששתי מפני זיופים. אולי אני אלך על זה כשהנוכחי יהיה לקראת סיום. תודה!

      מחק
  3. הפוסט הזה הגיע שבוע באיחור (-; אני יודעת שאין כמו ציפורניים טבעיות, אבל התייאשתי מזה שהלק דוהה ונראה זוועתי אחרי יום יומיים והציפורניים נשברות ומתפצלות אז החלטתי לעשות בנייה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תתבאסי, לפעמים בניה היא פיתרון לא רע בכלל. אני הייתי עם בניה תקופה די ארוכה לפני איזה שבע שנים, בגלל אותה בעיה של ציפורניים מתפצלות וכאלה שנשברות מהר. זה בא והולך :)

      מחק
  4. מוכרים את המייבש המדובר בסניפי הפי האוור

    השבמחק
  5. פשוט תחפשי את המוכר הכי נמוך מאיביי ותקני. אני הייתי ממליצה דווקא על POSCHE או המייבש של CIATE. שניהם מעולים ולדעתי יותר טובים מסשה ויט.

    השבמחק
    תשובות
    1. המממ...מעניין מה שאת אומרת, אני אשמח לנסות עוד אופציות. תודה :))

      מחק
  6. אני קונה מ-beautyzone2007 בדוח מקורי כי מייבש תוך שניה ומחזיק המון זמן. כבר הבקבוקון השלישי שקניתי אצלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. או ואו זה יוצא 35 שקל! אני שילמתי כמעט 60 :(
      תודה רבה!

      מחק
  7. כל הכבוד לך. לי אישית אין סבלנות לזה, אז פעם בשבוע אני פוקדת את אחד מסניפי לקה והידיים שלי נראות נהדר כל הזמן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פשוט ממש אוהבת לעשות את זה :) הכי חשוב שזה יהיה מסודר, לא משנה איך.

      מחק
  8. איזה צירוף מקרים הזוי... בדיוק היום חשבתי שיהיה נחמד אם אני אכתוב פוסט על שגרת טיפוח הציפורניים שלי :)
    לא ידעתי שגם את מחובבות המניקורים, נהניתי מאוד לקרוא

    השבמחק
    תשובות
    1. great minds... :))
      אני אשמח לקרוא על שגרת הטיפוח שלך, אני בטוחה שאני אמצא לי כמה טיפים טובים!

      מחק