2.3.13

להשיג אביב

מאז שאנחנו ילדים קטנים אומרים לנו את משפט הקסם שטוען, שתמיד נרצה את מה שלא ניתן להשיג. אולי זו רק אני ששמעה את המשפט הזה יותר מפעם, רק שבמקרה שלי, שמו פסיק ולא נקודה בסוף המשפט וסיימו אותו ב"זה לא אומר שלא צריך לנסות ולהשיג את מה שרוצים".

אז מה שאני רוצה כרגע זה אביב ותהיו בטוחים שאני מנסה להשיג אותו. בדרכי לרב עומדת חזאית מזג אוויר במלבושים אפורים-חומים שלא מחמיאים לגיזרתה אבל, אני לא מתיאשת. הסימן שלי לתחילתו של האביב הגיע דווקא מעולם האיפור כאשר שתי ענקיות איפור וטיפוח יצאו בקולקציות אביביות שגרמו ללב שלי להיפתח ולציניות להתכווץ לפינה חשוכה בחדר מספר ארבע, לפחות עד שיהיה חם מידי ושוב יהיה על מה להתלונן.

בובי בראון עם קולקציית Pink & Red ולנקום עם קולקציית In Love הציגו פלטת צבעים ורודה להפליא, כאשר הראשונה הולכת עד הסוף עם השילוב האסור של האדום עם הורוד ואילו השנייה, מביאה לאביב קו צעיר שמשדר רעננות אין סופית בגוונים של ורוד וקורל. אני יכולה לדמיין מה אייל שני היה אומר אם היה רואה את שתי הקולקציות וזה בודאי היה משהו סביב בתוליות בלנקום ועוצמה בבובי בראון. אכן, מדובר בשילוב קטלני לכל הדעות שהצליח להתגנב לא רק לתיק האיפור שלי אלא, גם לצאת מהארון שלי.




בבוקר שימשי אחד, החלטתי להתלבש שלא מול המראה כדי לא לעצור באמצע ולשנות את דעתי. רציתי לראות במראה רק את התוצאה הסופית של המראה שהתגבש בראשי. לבשתי מכנסי ג'ינס אדומים של GAP , טי שרט לבנה של  S.Wear ושומו שמיים...ג'קט בורוד פוקסייה של Juicy Couture. הנחתי שהחולצה הלבנה "תרגיע" קצת את הרעש של הורוד העז עם האדום – שילוב שתיאורתית לא אמור לעלות יפה. אחרי שסיימתי להתלבש, נעמדתי מול הראי והייתי מאוד מרוצה. הפתעתי את עצמי כשראיתי שהשילוב עובד כל כך יפה, מרומם את מצב הרוח ועוד יותר הופתעתי, שלא לבשתי אותו קודם לכן.

לבשתי: חולצה S.Wear | ג'קט Juicy Couture | מכנסי ג'ינס GAP | נעלים YS | תיק Emporio Armani

כמובן, שזה כמעט בלתי אפשרי להסתובב כך במחוזות ארצינו; זה לא מסתדר לאנשים לראות צבעים עזים שפוגעים להם הישר ברישתית ובטח לא כשהם מלווים בחיוך. עוד יותר מצחיק, זה כשהבאתי איתי את הלוק הזה למוסד ממשלתי והיה נדמה שאחת הפקידות חטפה התקף אפילפתי מרב הצבעוניות. אני מניחה, שזה קשור לעובדה שהיא רגילה לחשוב אפור, כי ללבוש אפור גם אני אוהבת.

מבחינתי, באותו יום פתחתי את עונת האביב, אפילו שבאופן רישמי הוא יגיע רק ב- 21 במרץ. 


גילוי נאות - מוצרי האיפור באדיבות לנקום.

אביב שמח!



21 תגובות :

  1. פתאום עשית לי חשק לשחזר את ההופעה אבל קצת אחרת.... ג'קט ורוד פוקסיה, גופיה לבנה, חצאית אדומה ונעלי מנטה כחול. :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוווו נעלי המנטה בטח יוסיפו ללוק טוויסט מגניב :)

      מחק
  2. האודם והפלטה נראים מושלמים עד מאוד. עפרונות בצבעים אני עדיין לא מבינה, ואהבתי את השילוב האסור עליך בבגדים, מחמיא וחי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האודם מתקבל כמעט שקוף עם גוון ורדרד, נראה פשוט מהמם ליומיום. את העפרון הטורקיזי גיליתי בקיץ שעבר, עם שפתיים קורליות וברונזר זה עבד לי נהדר. אגב, אני מרגישה צורך להוסיף שהלכתי וקניתי את העפרון הזה בחום בגלל שהוא כל כך קרמי ועמיד שלא יכולתי לותר על גוון פרקטי יותר.

      וכמובן, תודה על המחמאה :)
      אחת התגובות החופרות שלי...אופס.

      מחק
  3. אהבתי את השילוב. זורח ושמח.

    השבמחק
  4. אהבתי אותך מאוד בשילוב הזה!

    השבמחק
  5. שילוב מקסים ומוצלח !
    אהבתי מאוד את הג'קט מבחינת צבע וגזרה.
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) זה אחד הג'קטים האהובים עלי בכל הזמנים.

      מחק
  6. התמונה שלך מאוד חמודה =) צבעוני ושמח. אני אהבתי מאוד, במיוחד את הג'קט. אבל למה לקחת ככה את החורף בטרם עת?! רחמים...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא אוהבת חורף, בטח לא כמו שהוא מתנהל בארץ.
      :)

      מחק
  7. מקסים עליך כל הורוד הזה!
    את נראית כמו סוכריה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי טוב להיראות כמו סוכרייה :))

      מחק
  8. הכי כיף להתלבש צבעוני!
    אני ממש אוהבת את האאוטפיט

    מיטל
    http://mytresjolie.blogspot.co.il/

    השבמחק
  9. את כנראה הבחורה היחידה בעולם שמסוגלת לשלב מכנסיים אדומים עם ג'קט פוקסיה- וליצור מראה מגניב!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואו זאת האמא של כל המחמאות! תודה רבה! עכשיו אני גם מסמיקה, אז כולי גוש אחד ורוד :))

      מחק
  10. פעם יצאתי מהבית עם חולצה בצבע צהוב מרקר זוהרת בטירוף, אנשים אשכרה עצרו אותי ברחוב והסתנוורו :P

    השבמחק
  11. לא נשמה, היא חטפה התקף כי את נראית כמו בלון מסטיק. אבל מה שעושה לך טוב. גם להיראות כמו ילדה בת 6.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל עדיף על מרמרת קשה כמו שלך. יש עוד בלוגים, ביי ביי

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...