12.3.13

עד כה - מחצית השבוע

צילום: יח"צ | עריכה: מיראל דושנסקי



{ראש}
הפנים שלי חטפו שוק של קור יבש בברלין ואז שוק של חום יבש בתל אביב. התוצאה לא איחרה להגיע ועל העור שלי עובר  משהו מוזר שכולל חלקים יבשים ועור מתקלף, חלקים שמנוניים [איזור ה- T, כמו תמיד.], חלקים שמחים וחלקים עצובים ואפילו חלקים עם פצעונים. הידד.
כרגע מנסים לעזור לי לאזן את המצב הם ג'ל ניקוי עדין של אוון* [מחיר 139.99 שקל] ומי פנים לעור מעורב של קלרינס* [מחיר 178 שקל].
השמועות מדברות על מבצעים לקראת פסח, תהיה לי הזדמנות להצטייד בתגבורת של השניים.

מטפטפת ומחכה - סרום Initialiste לקרקפת ולשיער של KERASTASE* [מחיר: 329 שקל] - מטפטפים ומעסים לקרקפת ולשיער וממתינים שהשיער יהפוך לחזק, בריא וזוהר יותר. 
זה אמור לקחת חודש ימים. 
אעדכן.

{גוף}
אני כבר מחכה להזדמנות שתהיה לי למרוח מהשמן גוף הנוצץ של ל'אוקסיטן* [מחיר: 169 שקל], בדיוק כמו שחיכיתי לנסות לשתות מי קוקוס. ניסיתי אותם אתמול, את הסוג הזה בדיוק, שילמתי פי 2 ממה שהייתי משלמת עליהם בארה"ב ושנאתי כל שניה מהטעם הזה. שלא תבינו לא נכון, אני חובבת קוקוס וכל דבר שיכול לתת לי תחושה של רעננות וחיות [עד עכשיו זה היה מים] אבל את חווית שתית מי הקוקוס האלה אני יכולה לתאר כבלעכס אחד גדול. מי שמכיר סוגים אחרים שנמכרים בארץ, מוזמן לשתף.

את הגוף גם צריך לכסות וכרגע, אני אשמח לכסות אותו בשעון שחור, רצוי של סווטש, כי מתברר שהחברה בגילי - סווטש ואנוכי בנות שלושים. 
זה בהכרח מצביע על חיבור קוסמי שדורש שעון שחור. 
כן, החלטתי.

דניאלה להבי לא סתם פתחה חנות חדשה בקניון רמת אביב, היא ידעה שאני אבוא ואתאהב בנעליים האלו בדיוק. אם הן לא יהיו חלק מרפרטואר האביב-קיץ שלי, חיי לא יהיו שלמים. 
טוב, על מי אני עובדת, איזה אביב...יש פה רק קיץ.

גילוי נאות - כמו תמיד, מה שסומן ב-* התקבל מהחברות לטובת התרשמות ואני מודה להן על כך.


מי קוקוס, מישהו?


6 תגובות :

  1. הרגת אותי סופית עם הנעליים האלה. איך את מצפה שאני אשן בלילה?? איך?! מהמם.

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה ששתינו נהיה מחוסרות שינה בזמן הקרוב. אני רוצה אותן!

      מחק
  2. גם אני ניסיתי את המי קוקוס האלה ולא אהבתי. מודה שנגררתי לזה כי זה טרנד כזה וכולם שותים את זה עכשיו.

    השבמחק
  3. אני אוהבת את מי הקוקוס האלה אבל לא בטעם הטבעי, כי הם אף פעם לא ממש טעימים אלא אם כן הם ישר מהקוקוס.
    ממליצה לטעום את אותו המותג בטעם אננס, טעים נורא :)

    השבמחק