22.3.13

כל הארץ בשמים, בשמים!

שלא תרגישו מיוחדים, בכל העולם משיקים בשמים חדשים לקראת האביב, רק לנו נדמה שהכל קשור אלינו ושכל החגיגה היא סביב חג הפסח. אנחנו רק יכולים לצאת מורווחים מכל המבצעים שיש לקראת החג. 


צילום: יחסי ציבור

מצד שמאל למטה בכיוון השעון:

YSL - MANIFESTO - הבושם האביבי של איב סאן לורן [או שעלי לומר סאן לורן?] בבקבוק שמזכיר את הצללית הנשית, בעל תווים של דומדמנית שחורה, עף ארז ואלגום, וניל ופולי טונקה.
[510 שקל עבור 50 מ"ל לפני הנחות]

ג'ורג'יו ארמאני אהובי עם בושם חדש לגבר - ארמאני או דה נואי - מאופיין בניחוח של ברגמוט, פלפל ורוד והל כאשר התו העיקרי בניחוח הוא לא אחר מאשר אגוז מוסקט, איריס, ענבר ופולי טונקה. הניחוח עצמו מאוד אלגנטי ורך.
[615 שקל עבור 100 מ"ל לפני הנחות]

Mad Madame של המותג Juliette has a GUN - בעל הניחוח שאמור לגרום לאחרים לדבר עלייך [זה מה שהוא אמר!], בעל ניחוח פרחוני ומאסקי, בעל נוכחות בדיוק כמו שהתכוונו שהוא יהיה. האריזה בפני עצמה עוצרת נשימה.
[299 שקל עבור 50 מ"ל לפני הנחות]

זוג המעצבים ויקטור & רולף השיקו שני בשמים, לגבר ולאישה.
FlowerBomb - בושם בעל ניחוח פרחוני המכיל תווים של יסמין, תמצית ייחודית של פטצ'ולי, סחלב ופרזניה.
[430 שקל עבור 50 מ"ל ODP לפני הנחות]

SpiceBomb - בעל ניחוח שניתן להגדיר אותו במילה אחת בלבד "גברי", עם ניחוח המכיל תווי צ'ילי, זעפרן וטבק.
[420 שקל עבור 90 מ"ל לפני הנחות]

FAME של ליידי גאגא הוא הבושם הראשון של הגברת והבושם הראשון שמכיל נוזל בצבע שחור שברגע שהוא נפגש עם האוויר, הוא הופך לבלתי נראה. הניחוח מתוק, בדיוק כמו שאני אוהבת ואני חושבת שהוא הבושם הטוב ביותר מכל בשמי הסלבס שאני מכירה.
[169 שקל עבור 50 מ"ל ODP במחיר מבצע]


בלי אריזות שי לחג כנראה שאי אפשר לקרוא לזה פסח והפעם בחרתי את השתיים האהובות עלי - היוקרתית והנשית [כי אם אין עלי אף לא פריט אחד נשי, לפחות שיהיה לי מארז שכזה - מוקדש לכל מי שחבר שלי בפייסבוק ויודע על מה אני מדברת :)].

צילום: יחס ציבור

אריזת שי לחג מבית רונית רפאל עם מוצרים מסדרת ULTIMATE - קרם פנים ליום 588 שקל עבור 50 מ"ל ומי פנים187 שקל עבור 200 מ"ל. 

SABON האהובים, משיקים מגוון רחב של אריזות שי לחג כמו שהם עושים בכל חג, הפעם האריזות מתחילות מ- 55 שקלים. על האריזה שבתמונה תשלמו 159 שקלים עבור קרם ידיים, סבון ידיים, תרסיס לחות לגוף, סבון מוצק וספוג כפפה לרחצה.

אני רוצה לאחל לכל מי שקורא כאן חג אביב שמח, מלא בניחוחות שעושים מלא אפצ'יקים מלווים באלרגיה ועיניים דומעות. כדי להתגבר על זה, אני רוצה להעניק במתנה לאחת מכן או לאחד ממכם [שיתן את זה במתנה לאחת אחרת] את הבושם Mad Madame. 


צילום: מיראל דושנסקי


אני אוהבת giveaways פשוטים, שלא דורשים לעשות פליק פלאק לאחור כדי להיכנס להגרלה ולכן, כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר תגובה ובה הבושם האהוב עליכן/ם וכתובת המייל שלכם - זה הכל. 

ההגרלה תהיה פתוחה במשך שבוע ותסגר ביום שישי הבא ה- 29/3.
באותו היום אצור קשר עם הזוכה לפי כתובת המייל שהושארה בתגובה.
גילוי נאות - הבושם מתנת החברה.


ועכשיו, לתגובות!






25 תגובות :

  1. Coco Mademoiselle/Chanel
    כי באמת אין לו מתחרה.
    חג שמח יקירתי!

    השבמחק
  2. cool water של דוידוף יושב עלי טוב ומתאים ליום ולערב

    חג שמח ותודה על הגרלה פשוטה.

    השבמחק
  3. איזה צירוף מקרים מטורף מיראל.. אמא שלי חולת חולת בשמים ובדיוק היום היא סיפרה לי על הבושם שאת נותנת במתנה וכמה תשמח לקנות אותו.. אז אם אזכה בטוח אתן לה אותו מתנה לפסח :)
    מכיוון שיש לי כ"כ הרבה בשמים בבית (קרוב ל30) קשה לי לבחור מועדף אבל לאחרונה אני מתה על הריח של Valentina by valentino. יש לו ריח עדין אך משגע, נשאר על הגוף לזמן ממושך ומתאים ליום ולערב.
    המייל שלי: dof_kr@hotmail.com
    מתה על הבלוג שלך, חג שמח ואופנתי :)

    השבמחק
  4. הבושם האהוב עלי הוא Addict של כריסטיאן דיור. יש לו ניחוח קלאסי, אלגנטי ונשי.
    חג שמח!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. איזה כיף :)
    הבושם האהוב עלי chance של שאנל
    avital.aronov@gmail.com

    השבמחק
  7. הבושם האהוב עלי, זה שאני חוזרת אליו כל פעם מחדש בעיקר לקראת האביב- הוא הקנזו פלאואר הקליל והנעים. ניחוח לא מחייב אך נעים למדי, מביא רעננות אך גם חגיגי באותה מידה, מחזיק שעות ארוכות ונעים כמעט לכל חוטם :)
    noy.meshmesh@gmail.com

    השבמחק
  8. Envy me של גוצ׳י , כי אין מה לעשות זה הבושם שמריח הכי טוב עלי...
    Revi3103@yahoo.com

    השבמחק
  9. הגרלה נהדרת!
    אני אוהבת את flowerbomb של viktor&rolf וכבר הרבה זמן הוא מככב אצלי באירועים מיוחדים.
    חג שמח!
    ניבה.
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  10. יאי הגרלה! אני הכי אוהבת את סינמה של איב סאן לורן, אליו אני תמיד חוזרת.
    lilachhoresh@yahoo.com

    השבמחק
  11. chloe, (ולא הפרפיום...) מ ע ו ל ה...
    idit.makeup@gmail.com

    השבמחק
  12. בא לי בושם..
    האהוב עלי הוא הוגו אורנג
    haya84@gmail.com

    השבמחק
  13. הבושם האהוב עלי הוא Dolce Vita של דיור. הריח שלו מתאים בצורה מושלמת לשמו.
    Goldshtein.maya@gmail.com

    השבמחק
  14. הבושם האהוב עלי Hot Couture של Givenchy.
    lusish@gmail.com

    השבמחק
  15. הבושם האהוב עלי הוא הקלאסי של דולצ'ה וגבאנה, זה עם הפקק האדום.
    אני לא אוהבת להשאיר כתובת מייל אז אם אזכה, אצור קשר איתך! תודה וחג שמח!

    השבמחק
  16. כמובן ש- be delicious של dkny
    :)

    חג שמח, מותק!:)
    badulina@gmail.com

    השבמחק
  17. הי, כאן קוראת סמויה שמתגלה לקראת ה-Giveaway ;)
    בתור חולת בשמים, קשה לי להצביע על אחד ספציפי, אפשר כמה? בקשה בקשה בקשה...
    אז הבושם הנוכחי שלי, שאני פשוט אובססיבית לגביו, הוא הבושם של רוברטו קוואלי שנושא את שמו - קיבלתי אותו בבקבוקון מוקטן בקופסת גלוסיבוקס והתאהבתי מהרחה ראשונה :))
    אבל מאז ומתמיד אהבתי את Pure Poison של דיור, ואת The One של דולצ'ה וגבאנה, אלה ניחוחות קלאסיים ונצחיים בעיני!
    האימייל שלי הוא imany.7@gmail.com
    חג שמח!

    השבמחק
  18. hypnotic poison by dior
    כי אני אוהבת תווים של וניל :)

    חג שמח
    אלה

    barbaro at walla dot com

    השבמחק
  19. הבושם האהוב עליי הוא Pure Poisen של דיור.. אבל זה משתנה כל הזמן.
    אשמח להשתתף- shanel_k@walla.com

    השבמחק
  20. יש לי כמה אהובים, אבל לאחרונה, החדש של קלואה SEE by Chloe שם את כולם בצד ואני שלו לגמרי.
    מומלץ לנסות!

    rona1984@gmail.com

    השבמחק
  21. האהוב עליי הוא סאלוודור דאלי, הוא מצויין!
    dewalmond@gmail.com

    השבמחק
  22. אני לא מתארת לעצמי את חיי ללא ה-Miracle שלי... :)
    חג שמח מותק!

    yanush22k@gmail.com

    השבמחק
  23. הבושם האהוב עליי כרגע הוא אקוה די ג'ויה של ג'ורג'יו ארמני :)
    חג שמח!
    sapir_i@walla.com

    השבמחק
  24. ניסיתי כמה וכמה בשמים בחיי אבל הבושם אליו אני תמיד נאמנה, מצחיק להגיד, הוא הפשוט ביותר musk של בודי שופ.
    Netao88@gmail.com

    השבמחק