27.3.13

סדר באיפור

את ערב החג העברתי בחיק המשפחה, כמו בכל שנה, עם ארוחה מדהימה וללא דם, צפרדע או שחין. אצלנו חוגגים אביב והתחדשות ומנצלים הזדמנות למפגש משפחתי רק ארבעתינו. אין דרמה של "מה לובשים כדי שדודה לא תגיד שיש לי תחת גדול?!" או כל מיני דברים בסגנון הזה. 

לבשתי את הג'ינס החרוש ביותר בהיסטוריה של המלתחה שלי [קניתי כזה גם לאחותי, עד כדי כך הוא מדהים], גולף שחור מ- S.Wear שקניתי לפני הביקור האחרון בברלין ואני אוהבת אותו מאוד, הרמתי את השיער והתאפרתי באופן שבעבר גרף לא מעט מחמאות. לא מדובר במשהו מושקע במיוחד אלא, פשוט ומחמיא. 

נתחיל מהסקין [אני אוהבת כשדנרה אומרת "סקין" בפוסטים שלה], השתמשתי ב- BB של סבוקלם*, שזכה ללא מעט סיקור ברשת ובכלל. זה היה ה- BB הראשון שניסיתי בחיי ומאז ניסיתי עוד כמה, כולם מערביים, ואני חייבת להודות שאני עוד לא לגמרי הבנתי מה הדרמה סביב עניין ה- BB. ספציפית זה של סבוקלם מאוד נעים ואני איכשהו תמיד חוזרת אליו . הוא מתמזג טוב עם העור ויותר מאחד את גוון העור מאשר נותן כיסוי. אני עדיין משתמשת בקונסילר - לוריאל true match בגוון #3 שהוא אחד הקונסילרים האהובים עלי בכל הזמנים; הוא קליל, הוא מתמזג נפלא עם גוון העור ומכסה פצעונים, צלקות אקנה ופיגמנטציה. מצד שני, הוא לא נעים לי מתחת לעיניים ולכן, השתמשתי ב- Dior SkinFlash בגוון 001. על מרכז הפנים אני תמיד מניחה פודרה ומאז שקיבלתי את הסטודיו פיקס של מאק* להתרשמות, אני מאוהבת. קראתי הרבה ביקורות עליו שהוא נהדר לבעלות עור מעורב ואף שמנוני ואכן כך, העור המעורב שלי ממש ממש אוהב אותו. בגדול מדובר במייקאפ פודרה שנותנת קצת כיסוי ויכולה לשמש כבסיס בפני עצמה. בשבילי היא מצויינת גם לבד ביומיום ובימים "מאופרים" יותר אני מניחה אותה מעל BB או מעל מייקאפ אחר, ואני לא מבריקה באזור ה-T אחרי חמש דקות כמו שקורה לי לרב. הנחתי קצת ברונזר לגונה של נארס וסומק ורדרד בגוון אנג'ליקה, גם הוא של נארס.

את הפוני חידשתי אצל אחותי כמובן והפעם, הלכנו יותר על פוני-בננה שחושף גבות ולכן, אני דואגת למלא אותן ולהדגיש אותן קצת יותר. אני משתמשת כבר הרבה שנים בעפרון הגבות של מאק בגוון fling או lingering. לפני כמה חודשים רכשתי את ה-lingering כדי לנסות גוון כהה יותר וגם קיבלתי אחד נוסף במסגרת הרצאה של נטע סקאלי, שעליה ארחיב בהמשך, וכך אני מחליפה בינהם לפי מצבי רוח, אני מניחה. את הגבות אני מקבעת עם המסקרה השקופה, גם היא של מאק וגם לה אני שומרת אמונים מ- 2009 בערך.


אחד המוצרים ששמעתי עליהם במשך הרבה זמן ורק לאחרונה רכשתי הוא הפריימר לעיניים של OFRA. אכן מדובר ב"בטון" לצלליות, רק שהוא לא מורגש בכלל על העפעף והוא מקבע את הצללית ברמה מטורפת. בתור מישהי שמוצאת את הצלליות שלה באזור הברכיים אחרי שעתיים-שלוש, פה מדובר בקסם כמעט שהחזיר אותי ללבישת צלליות באופן מוחלט. פשוט אדיר. השתמשתי בשלוש צלליות מפלטת בטי מסדרת הבנות של ארצ'י מבית מאק* - על העפעף Caramel Sundea, בקפל Showstopper ועל עצם הגבה Dreammaker. טישטשתי קצת עפרון שחור של בורז'ואה [עמיד במים] בקו הריסים התחתון ושמתי איילינר. 

אווו האיילינר של לנקום liner plum בגוון שחור 01 הוא הטוש איילינר ה-כ-י טוב שניסיתי בחיי. הוא מלא בפיגמנט, הטיפ שלו נהדר ומאפשר לעשות פס דק מאוד או עבה, הוא נשאר ולא נמרח בקיצור, מדובר במשהו נדיר. הדבר היחיד שקצת מפריע לי הוא צורת הסגירה שלו, כשהפקק לא נסגר עם קליק ותמיד יש לי תחושה שהוא יפול או יתייבש מהר. את התלונה הזו שמעתי גם מטיפני די שדיברה על איילינר טוש כזה בדיוק, רק של לוריאל. מדובר באותו "בית" אז אולי יש גירסא זהה רק זולה יותר בלוריאל? בארץ לא עוד לא ראיתי. 
את העיניים סיימתי עם שתי מסקרות של קליניק - לריסים עליונים high impact* ולריסים תחתונים bottom lash*. 



לסיום, לבשתי את האודם האהוב עלי Pink Pout של REVLON והייתי מאוד מרוצה. אני מודה שכל כך אהבתי את התוצאה שבא לי ללבוש את המראה הזה כל יום, ואם לא את המראה כולו אז מראה שכולל איילינר.

גילוי נאות - מוצרים שסומנו ב-* באדיבות החברות. 



המשך חג אביב שמח!









19 תגובות :

  1. כל כך יפה לך האיפור הזה!
    אגב, גם לי יש את האיילנר הזה של לנקום, וגם לי נורא הפריע שהפקק לא נסגר עד הסוף.
    הלכתי לסופר פארם ובקשתי להחליף אותו לחדש (הייתי בטוחה שפשוט רכשתי אחד פגום). הדיילות היו נחמדות ממש ומיד החליפו לי אותו.
    רק מה?
    גם החדש לא נסגר היטב!
    וכעבור חודשיים של שימוש הוא התחיל להתייבש...
    מאכזב! :(
    וחבל נורא, כי הוא באמת מעולה...

    חג שמח!

    יאנה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      תראי בתגובה של דנרה לגבי האיליינר, צדקתי ואכן יש לו דיופ בלוריאל שיש אותו גם בארץ. זה יחסוך לנו כמה שקלים :)

      מחק
  2. לוק הורס ומחמיא, משהו בשילוב של הגולף עם הפוני והעיניים המודגשות נורא נורא שיקי ואירופאי של פעם

    השבמחק
    תשובות
    1. אווו אני אוהבת אירופה של פעם. אני בעצמי מאירופה של פעם. נוסטלגי משהו :)

      מחק
  3. חחח, סקין באמת נשמע יותר מתאים ;)
    ה- BB של סבוקלם ממש מוצלח, לטעמי הוא מייק אפ לכל דבר. אגב, זה ה- BB עם הכיסוי הגבוה ביותר שניסיתי.
    הפריימר לעיניים של עפרה הוא בסט לגמרי, הפריימר האהוב עלי.
    האייליינר של לנקום מעולה ויש לו אח תאום זהה זול יותר בלוריאל שנקרא Super Liner Perfect Slim.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפריימר לעיניים של OFRA שינה לי את החיים, אני עם צלליות גם בקיץ משהו שלא הייתי עושה פעם. לא מצאתי את האיליינר של לוריאל בארץ אבל, אני בהחלט אחפש שוב. תודה מותק!

      מחק
  4. קלאסי מקסים ומחמיא ביותר. וכמובן שכנראה גרמת לכך שאני אקנה את המסקרה השקופה של מאק בקרוב מאוד. חשבון הבנק שלי מוסר לך ברכה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כשקניתי את המסקרה השקופה בפעם האחרונה, החלטתי שכשזו תיגמר אחפש אחרת זולה יותר. זה לא הגיוני לשלם כמעט 100 שקל בשביל לקבע גבות...אולי יש בביוטי קייר או WOW משהו שיעשה עבודה זהה? אעדכן.

      מחק
    2. יש בטח שיש! כתבתי על זה בפוסט its all about the eyes. היא עולה בערך 15 ש"ח. זו של דונה ביוטי או איזה שקר כלשהו אחר יותר מוצלחת, אגב. אבל בשביל הסכום הזה היא עושה יופי של עבודה.

      מחק
  5. חמודה! ממליצה לך לחסוך כסף ולעבור למסקרה שקופה של ביוטיקייר. משתמשת בה כבר כשבועיים והיא עושה בדיוק אותו דבר בהרבה פחות כסף.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש אלטרנטיבה זולה, אז אני בהחלט אעדיף אותה. תודה :)

      מחק
  6. חייבת לציין שהליינר מעולה!
    במיוחד אני מכורה לליינרים עם הרבה פיגמנט!
    מהיכן קנית? והאם הוא יקר?
    אגב ניראה נהדר עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה איילינר של למקום שקניתי בדוכן של לנקום בסופר פארם. כפי שציינה דנרה, יש לו אח זהה של לוריאל שעולה משמעותית פחות ממנו. הייתי בסופר פארם לפני כמה ימים ואכן, אחרי 40% הוא יוצא 60 שקל. אני חושבת שאם הם זהים, עדיף לקנות את זה של לוריאל.

      מחק
  7. אני מאוד אוהבת ומעריכה את הפוסטים שלך !
    יש לי בקשה אולי תפרסמי קצת יותר פוסטים עם אופנה לנערות , איפור לנערות אני נורא אשמח ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני שמחה שאת אוהבת :)
      חשבתי על זה קצת, ואני חושבת שיהיה לי קצת קשה לכתוב על אופנה ואיפור לנערות כי אני עצמי לא נערה ואני כותבת על עצמי, על חיי, על מה שאני אוהבת או לא. אין לי כל כך מושג מה נערות אוהבות ללבוש בימינו מלבד מה שאני רואה ברחוב. אני בתור נערה לא התאפרתי בכלל, רק בגיל 16-17 גיליתי את המסקרה והאיילינר, היה לי שפתון ורדרד ואיתם הייתי מתאפרת רק כשהייתי יוצאת בסופ"ש ולא ביומיום. אני מניחה שהזמנים השתנו...

      מחק
  8. אני ממש אוהבת את הלוק, עדין ויפה ובהחלט מחמיא לך

    מיטל
    http://mytresjolie.blogspot.co.il/

    השבמחק
  9. אחלה לוק - אין על אייליינר!
    וגם אני חייבת להלל ולשבח את הפריימר של OFRA - או כמו שאני קוראת לו, דבק לצלליות. הדבר הזה פשוט מדהים - הצלליות לא יורדות עד שמורידים אותן. אגב, ניסיתי את הפריימר של Too Faced (אכזבה טוטאלית) וגם את הפריימר המהולל של Urban Decay (מוצלח ביותר), אבל אין על זה של OFRA - שבנוסף לעמידות המטורפת, הוא גם מדגיש את הגוון של הצללית, מה שהאחרים לא עושים. בקיצור, מוצר חובה! מאיפה רכשת? את שלי קיבלתי בגלוסיבוקס והוא אוטוטו נגמר, יש לך מושג איפה מוכרים באזור ת"א?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא אכן נהדר מכל הבחינות. את שלי קניתי בסטיילריבר, היה עליו מבצע מצויין ומיד חטפתי. בנוסף, אני יודעת שמוכרים אותם ב orfa.co.il, לצערי אני לא מכירה מקומות אחרים.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...