4.3.13

לקבל השראה



בהמשך לרצון שלי להשיג אביב אמיתי עד כמה שניתן, הגעתי להשקת קולקציית האביב-קיץ 2013 של רשת פקטורי 54.  כבר כמה עונות, שאני מאוד אוהבת את העבודה שהקניינים של הרשת עושים [אולי אתם צריכים עובדת חרוצה?], כי הם מספקים מבחר מספק של פריטים טרנדיים וכן, פריטים קלאסיים שישתלבו בכל מלתחה ולאורך זמן.

יש כמה מראות ששולטים, כמו השחור-לבן, צבעי העוגיות או הסוכריות או פשוט הפסטלים המתקתקים וגם השילוב המנצח של הכחול-אדום שאני אישית מאוד אוהבת. 

{התיק}
כבר תקופה ארוכה שאני פוזלת לכיוון תיקי cross body קטנים מאלו שאני רגילה לסחוב ביומיום אבל, עדיין גדולים מספיק כדי להכיל את מה שהתיק היומיומי צריך להכיל. שמתי עין על ה- marc by ,arc jacobs הזה. לא בדקתי כמה הוא עולה, פרט שולי...אבל, המבנה שלו מאוד מצא חן בעיני. הצבע האדום העמום גם כן מעולה [בתמונה הוא נראה מעט כתום], כי הוא יכול בקלות לעבור מקיץ לחורף בניגוד לתיק שחור שתמיד מרגיש לי מוזר לשאת בקיץ, אלא אם כן זה תיק ערב.




{האקססוריז}
בגזרת האקססוריז יש קצת מרצ'נדייז של M MISSONI כמו אוזניות ענקיות בכל מיני צבעים ויש גם שחקן חדש בשם ורסאצ'ה בתחום האקססוריז.


קו האקססוריז של ורסאצ'ה

{הקולקצייה}
הקולקצייה ששבתה את ליבי בעונה זו הוא לא אחרת מאשר זו של RED Valentino וזו הפעם הראשונה שזה קורה לי ספציפית עם פריטים של RED Valentino. בגדול, בא לי להקיא קצת מכל הפפיונים של רד ולנטינו בדיוק כמו שבא לי להקיא מכל פפיון אחר. זה היה נחמד לתקופה, זה אולי אפילו היה מרגש אבל, אני מרגישה שהפפיונים יצאו לי מכל החורים ונמאס לי לראות בחורות שחושבות שאם הן תחגורנה חגורה עם סוגר פפיון עם כל אאוטפיט אפשרי, זה אוטומטית יהפוך אותן למעודנות ומתוחכמות גם יחד. די, תנוחו.

אז הפעם, נראה שיש הרבה פחות פפיונים שמעטרים את היצירות של קו הביניים של ולנטינו ומה שהכי משך לי את העין הם ההדפסים. הפעם שולטים הדפסי נוף וטבע על חצאיות ושמלות והדבר הראשון שאמרתי כשראיתי אותם, זה שהם מזכירים לי ציורים של קלוד מונה. הפריטים כל כך מדהימים שהייתי בהחלט שוקלת להוסיף משהו מהם למלתחה שלי...אולי בסוף עונה ;)

טופ: Juicy Couture | חצאית ותיק: RED Valentino
חצאית: RED Valentino
הטבע תמיד מלווה את ולנטינו ואפשר לראות עיטורי פרחים על התיקים וגם על עליוניות וג'קטים; הכל ברמת גימור שאין שנייה לה. 

ג'קט של RED Valentino עם עיטורי פרחים
{ההפתעה}
טוב, זו כבר לא הפתעה ממש גדולה ובטח, שלא בשבילי. את היחסים שלי עם Juicy Couture התחלתי לפני כשנה כשנוכחתי לדעת שהמותג הזה הוא הרבה מעבר לאימוניות מבד מגבת ותיקים רקומים יתר על המידה. גם הפעם אפשר למצוא אצל ג'וסי ג'קטים נהדרים, חולצות משי מכופתרות, גופיות מעוטרות חרוזים, שמלות משי עם הדפסים נעימים וכמה פריטי מפתח לאירועים מיוחדים יותר, כמו מעיל נוצות שהוא לגמרי over the top.






עכשיו כבר ממש בא לי את התיק האדום של מארק.
אוף.


6 תגובות :

  1. התיק האדום הזה בהחלט נראה כמו משהו ששווה להשקיע בו.

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד אהבתי את הגודל שלו, אני חושבת כבר הרבה זמן לעבור לתיקים קטנים יותר ביומיום.

      מחק
  2. וואו, הג'קט של ולנטינו עוצר נשימה!

    השבמחק
  3. וואו, אני ממש אוהבת את הבחירות שלך!!
    red valentino הוא אחד המותגים האהובים עליי, הלוואי שיכולתי לרכוש ממנו יותר :))

    מיטל
    http://mytresjolie.blogspot.co.il/

    השבמחק