19.3.13

ניקיון פסח

כמו בכל שנה, גם השנה פיספסתי שעוד פחות משבוע פסח. את השבוע הראשון של החודש לא ביליתי בארץ ואחר כך, איכשהו לחלוטין התעלמתי מההמולה מסביב שמתרוצצת ממתנת חג אחת לשנייה ומנקיון התריסים לניקיון המטבח. בדיוק ברגע שבו אני מבינה מה הולך מסביב, אני עושה ניקיון במלתחה שלי ולמשך כמה חודשים אני עוברת לפק"ל "בגדים ערומים". 

הכל עובר לגוונים רגועים ומלטפים, גווני האפור והנס קפה משתלטים על המלתחה והדבר היחיד שמכניס קצת צבע לסיפור הוא השפתון. רק כשמתחיל להיות ממש חם, אני חוזרת לצבעים - אני מניחה שכך נראת תקופת המעבר שלי.

ג'ינס בוייפרנד H&M | חולצת כותנה sack's [שנה שעברה] | בושם SABON בניחוח יסמין | שפתון מייקל קורס לאסתי לאודר בגוון Starlet Peach | נעלים מתנת Bensimon
לתומי חשבתי שהשיחוק האחרון שלי הוא מכנסי הג'ינס בגזרת בוייפרנד שצמודים בשוקיים, שמצאתי לפני כמה שבועות ב- H&M. אני מניחה שלא הורדתי אותם ממני אלא אם כן, היה צורך אמיתי בכך. לבשתי אותם עם נעלי בלרינה ולבשתי אותם עם נעלי עקב - הם תמיד נראו מושלם.

המחשבות שלי על שיחוק אמיתי השתנו ברגע שמדדתי את הנעליים של המותג הצרפתי Bensimon שלאחרונה מיובאות לארץ. הנעליים מיוצרות באותה צורה עוד משנות השבעים והסולייה מיוצרת עד היום במכונת כבישה ממלחמת העולם השנייה. בכל עונה, הנעליים נצבעות ביד בצבעים חדשים שלא חוזרים בעונה הבאה. הבנסימון שלי משלימות לחלוטין את "הניקיון" הזה של תקופת המעבר שלי ומשתלבות עם הג'ינס המושלם ולא רק. 


יש מקום לדבר על הנוחות? אני רק אגיד שתמורת 240 שקלים, אפשר להרגיש שמרחפים מעל מדרכות העיר. אל דאגה, ברגע שהאפור של מדרכות העיר ישתלט על הסולייה, הן ילכו מיד למכונת הכביסה ויצאו משם כמו חדשות. 

את הנעליים אפשר להשיג באתר של היבואנים בישראל, בחנויות ברחבי תל אביב אבל גם, ברחבי הארץ. אני מאוד שמחה שהנעליים נחתו גם בחנויות מחוץ לעיר והנה כמה אופציות לבנות ובני [כן, יש גם לגברים ולילדים כמובן.] הצפון, הדרום ומה שבינהם: זנוקה בקריית מוצקין, זנוקה 2 בקריית טבעון, עדי'לי בכפר הס, רוניתא בעפולה, טנטן בעפולה לילדים, EXIT בקניון רננים, אחותי ואני בכרכור, קולקטה בקניון שרונים, נקודה בכפר בעשרת, ראותה במכבים, פואנטה בירושלים.

אני חוששת, שעד שיגיע יולי-אוגוסט אני אראה אותו הדבר בכל יום - אותו הג'ינס ואותן הנעליים - עם שינויים קלים בטופים, באקססוריז וגווני השפתונים.


ראו הוזהרתם.


לבירור החנות הקרובה, תרימו טלפון: 0544241924 ותשארו מעודכנים בפייסבוק


12 תגובות :

  1. אני ממש אוהבת את הגוונים האלו!
    לגבי הנעליים, לדעתי הן יהיו סופר שיקיות עם שמלה אביבית :)

    מיטל
    mytresjolie.blogspot.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי חשבתי לשלב אותן גם עם שמלה/חצאית, כשיתחמם קצת.

      מחק
  2. הצורך בשופינג מעקצץ לי בטירוף, כל מה שלבן וקרם מושך אותי הכי הרבה. אני מוצאת את עצמי מוקסמת משמלות היפיות לבנות שנראה לי בשילוב עם אודם דומיננטי יהיו אמירה מדליקה. יפה השפתון, אחרי שגם ראיתי אותו מקרוב, וכל האאטופיט רך ונעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש תחושה של התחדשות באוויר באופן כללי בתקופה הזו וזה תמיד עושה חשק. נגיד עכשיו, את עשית לי חשק לשמלה לבנה צחורה...מה נעשה?

      מחק
  3. זה ניראה מינימליסטי ונפלא בדיוק כמו שאני אוהבת.
    גם הנעליים שלי של בנסימון הגיעו והן חמודות.

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שתאהבי, אלה לגמרי הצבעים שלך :) אני חושבת שהדבקת אותי קצת במינימליזם שלך.

      מחק
  4. בגדים מהממים אני אוהבת את הטעם שלך, הצבעים ההצורה השילוב הפשטות מצד אחד והמורכבות מצד שני
    פשוט יפה.

    השבמחק
  5. הנעליים ממש מתוקות.. מה גם שגווני האפור מתאימים בעיניי גם באביב ובקיץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שאפשר ללבוש כל צבע בכל עונות השנה, תלוי איך ועם מה.

      מחק
  6. ניסיתי להתכחש לנקיונות של פסח והם רדפו אותי :/

    כיף לגלות שיש גם דברים שווים שנמכרים בפריפריה (יחסית). תודה שחשבת עלינו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד מעניין אותי איפה משווקים מוצרים חדשים מחוץ לגבולות ת"א והמרכז. זה תמיד נראה לי מגוחך שמציינים רק את ת"א. חג שמח :) מקווה שנחת קצת אחרי הניקיונות :)

      מחק