6.3.13

She's a Betty

את התסביך הקטן שיש לי עם הסרט clueless הזכרתי כאן לא פעם אבל, מי שלא יודע אז לא רק שראיתי את הסרט עשרות פעמים ואני יכולה לראות אותו שוב ושוב, כמובן שאני גם מצטטת קטעים ממנו בחיי היומיום. חושבים שזה הזוי? סבבה, מה תגידו על מי שמזהה את הציטוט, הא? הנה הכנסתי לכם!

יש עוד כמה סרטי קאלט שכאלה ברפרטואר שלי והם בדרך כלל מז'אנר הסרטים שנעים על גבול הטמטום והגאונות כמו, Bring it on [הראשון והיחיד מבחינתי, האחרים לא שווים התייחסות], אהבה קולומביאנית הישראלי ועוד כמה. 

בכל מקרה, הסיבה שאני מזכירה את קלולס היא, סצנה ספציפית בה בכניסה לבית של שר יש ציור פורטרט של אמא שלה ז"ל וכשחברתה של שר באה לביקור, הן עוצרות בכניסה, מתבוננות בציור ושר אומרת: "Isn't she a Betty". ובכן, זה היה הרגע שבו חיברתי את הקומיקס המפורסם Archie's Girls לסרט והוא הפך להיות עוד יותר גאוני. הקומיקס עצמו עוסק בבחור אחד מנומש ובשתי בחורות, ורוניקה ובטי, שרבות על תשומת ליבו. בטי היא הבלונדינית החמודה עם מראה בת השכן ואילו ורוניקה, היא הברונטית המרשעת. 

החודש מאק משיקים את הקולקצייה בהשראת הקומינקס ושתי הכוכבות שלו, כך שיש את האיפור שיותר מתחבר עם ורוניקה ויש את זה, שעם בטי. אני זכיתי להתנסות בפלטת הצלליות של בטי* שכוללת גוונים מאוד יומיומיים אבל כל כך יפים ליומיום ובכלל. אם היה רגע שבו לא ידעתי אם אני בטי או ורוניקה אז אחרי שהתאפרתי עם הצלליות שברבעייה...אני לגמרי בטי.



ארבעת הצלליות הן: Caramel Sundea, Cheryl Chic, Dreammaker ו - Showstopper. מי שמחפשת רבעייה יומיומית שנוח להכניס לתיק, אז זאת האחת [מחיר: 252 שקל]. אני חומדת כמה שפתונים מהקולקצייה הזו גם כן, חלק של בטי וחלק של ורוניקה. 





את הבסיס יצרתי עם קרם ה- BB של קרליין* שיצא ממש לאחרונה ואני לא יכולה להגידשום דבר רע עליו, מלבד זה שיש לו ריח שמזכיר מטהר אוויר. אחרי חצי שעה הריח מתפוגג והכיסוי והגימור של ה- BB הזה שווה את הסבל של החצי שעה הזו. [מחיר: 159.99 שקל וכעת, במחיר היכרות של 69.99 שקל].

אני לא מוותרת על הסומק, השפתון ועפרון חום של לנקום מקולקציית In Love שסיפרתי עליהם, מאירה מתחת לעיניים עם טוש אקלה של YSL שמבחינתי, אין שני לו.




על הריסים העליונים מרחתי מסקרה של אסנס שקניתי בברלין בכמה גרושים בביקור האחרון. אני יכולה להגיד שהיא מסקרה לא רעה ואני אישית מעדיפה מברשת סיליקונית כמו שיש לה, רק שאני לא יכולה להשתמש בה על הריסים התחתונים כי היא עושה עיני פנדה. בשביל זה, אני משתמשת במסקרה  Bottom Lash של קליניק*, בעלת מברשת קטנטנה שמגיעה לכל אחד ואחד מהריסים הקטנטנים. אני מודה, הייתי בטוחה שמדובר בגימיק אבל, נוכחתי לדעת שזה "פותח" את העין בצורה ממש מדהימה ואני די מכורה לזה עכשיו [מחיר: 90 שקל].

כיוון שהרגשתי סופר "בטי", התבשמתי בבושם החדש של קליניק Happy In Bloom* שהוא סופר פרחוני ופירותי כיאה לבטי אמיתית [מחיר: במהלך מרץ 99 שקל] וכידוע, אני בחורה של בשמים מתקתקים.

וזאת התוצאה - איפור מאוד יומיומי שאני אישית מאוד אוהבת את הרעננות שלו. אולי אני לא בלונדינית כמו בטי אבל, עדיין מעדיפה איפור כמו שלה.




ומה אתן, בטי או ורוניקה?


גילוי נאות - פריטים אשר סומנו ב-* נשלחו מטעם החברות.


4 תגובות :

  1. איפור מקסים. מאוד הולם אותך. נראה לי שאני יותר ורוניקה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) לי עדיין קשה להחליט, אולי אני קצת מכל אחת.

      מחק
  2. אהבתי! במיוחד את הליפסטיק הסגול :)

    xoxo
    http://fashionmattersbyhadas.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. איפור מקסים, אהבתי! :)
    מכיוון שבלונדינית לעולם לא אהיה, אני נשארת בצד הורוניקה :P

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...