20.4.13

שלושה דברים

אני בכלל תכננתי לפרסם היום פוסט הכנה לקיץ. לא הדגמה של מריטות שיער במקומות אפלים אלא, משהו קצת יותר צבעוני ונעים, עם מכנסיים קצרים, כפכפים וצבעי שפתון בוהקים. 
אנחנו ← תוכניות ← אלוהים או פיות קסומות...דברים קורים, בינהם סמי סופה באמצע אפריל שהוציאה לי את כל החשק.
כשהחוץ היה מושך יותר, יצא לי לבקר בכמה מקומות שווים שגם הם, צבעוניים.

חנות UNITED NUDE | דיזנגוף 180 | תל אביב
חנות ראשונה למותג בישראל, מריחה קצת כמו חו"ל. מי שלא מכיר את הסיפור, אז בקצרה - אדריכל שבור לב מעצב לאהובתו שעזבה נעליים. הוא חושב שהמחווה תחזיר אותה אליו. הוא טועה, היא לא חוזרת, הוא נשאר עם חברת נעליים בינלאומית וייחודית, היא נשארת עם זוג נעליים.

הכל בחיים זה עניין של השקפה ← אני מתחברת יותר לדגמים חסרי העקבים. 

צילום: ינאי אלפסי


חנות Kiehl's | קניון רמת אביב
כן, גם חנות ראשונה למותג בישראל.

למי שלא מכיר את הסיפור, אז בקצרה - השנה היא 1851, בעיר ניו יורק יש בית מרקחת משפחתי שרוקח לא רק תרופות, אלא גם משחות שונות. מפה לשם, השנה 2008 וקונצרן לוריאל רוכש את החברה והופס, נפתח סניף בקניון רמת אביב.

אם לא בשביל לקנות, אז בטח בשביל להתרשם מהעיצוב הייחודי של החנות שמציעה מוצרי טיפוח לנשים ולגברים. ואם כן בשביל לקנות אבל רק מוצר אחד, אז Midnight recovery concentrate.
תודו לי בהזדמנות, אני לא גרידית.


הם אפילו הביאו את Mr. Bone

הגן הבוטני והמשתלה לידו | ירושלים
מי שעוקב אחרי באינסטרגם, ראה כמה תמונות מהביקור שלי אתמול, כשעוד הייתה קצת שמש, אפילו בירושלים. אכלתי ארוחת בוקר בקפה קפית עם חברה ולא יכולתי להוריד את העיניים מהנוף. 
אחר כך, כשנכנסנו למשתלה, רציתי להשאר לגור שם. 

בחצר יש להם אפילו אגם קטן עם צפרדעים!

לצמח הזה קוראים "פוקסיה" ומתברר, שהוא מאוד מפונק.

 אני רוצה קיץ.
לטיפולכם המסור, אודה.



6 תגובות :

  1. אוווווו משתלה משתלה, בואי נעבור לגור שם ביחד :)

    השבמחק
  2. פוסט קטן ומדוייק. אכן איה הקיץ?
    יש לי תחושה שעוב חודש כשנטבע בזיעה של עצמינו הסערה הזו תראה כמו פירגון מלמעלה :)...
    שיהיה שבוע טוב.
    עינבל

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי הרגשה שאת צודקת ועדיין, תמיד נרצה את מה שאין :)

      מחק
  3. ידעתי שזיהיתי פוקסיה באינסטגרם שלך!!
    צמח הורס, היה לי פעם עציץ שלו שמסר את נשמתו לבורא אחרי חודשיים בערך :( מאז הוא סוג של אובססיה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפוקסיה הזו ממש מפונקת! עמדתי בפיתוי ולא קניתי לי עציץ כזה, כי ידעתי שזה יגמר לא טוב.

      מחק