21.4.13

מתכוננת לקיץ

השמועות אומרות שלקראת אמצע השבוע כבר יתחיל להתחמם וכבר בשבוע הבא, ניזכר בסמי חורף הזה שנפל עלינו לפתע פתאום. אני בטח לא אתבאס על כך, כי אני מעדיפה מזג אוויר החלטי - אם קר וגשום, אז שיהיה קר וגשום ואם חם, אז עד הסוף. היום יצאתי מהבית והיה קר כאילו אנחנו באמצע ינואר, כעבור שעתיים כבר היה חם מידי והייתי צריכה לקלף שכבות. אני כל כך שונאת את זה, שאין לתאר. 

בכל מקרה, כבר כמה זמן שאני עושה "הכנות לקיץ" שכוללות להוציא את המכנסיים הקצרים האהובים עלי מגאפ [שנה שעברה], למדוד אותם ולשמוח שהם יושבים בול, להתחיל לעבור לטיפוח קיץ, להתפתה ולרכוש משקפי שמש חדשים...כי אין לי עוד עשרים אחרים בבית וכן הלאה.


אז המכנסיים יושבים בול, אולי אתם לא דאגתם, אני כן. את התיק קניתי בביקור האחרון בברלין והוא של LIEBESKIND - אחד ממותגי התיקים האהובים עלי בעולם. הוא מכיל שני תקים גדולים שנסגרים עם רוכסן ועוד כיס קטן עם רוכסן וכמובן, שהוא מגיע בגודל המושלם להכיל את כל מה שאני צריכה. 
אני כבר מתכננת פוסט "מה בתיק?" חדש.


כפכפי הוויאנס חדשים ומקושטים ויש אפילו קצת טורקיז בקישוט, שהולך נהדר עם חום ועם התיק, כמובן. אני לא נוהגת לנעול כפכפי אצבע כדרך קבע אבל, אם אני יוצאת לסידור מהיר או סתם סיבוב לא מחייב, אני לרב איתם. יש לי כל מיני צבעים וכל מיני דוגמאות ובכל קיץ, יש עוד כל כך הרבה דוגמאות יפות שזה תמיד עושה חשק להתחדש.

רונית רפאל | משי גוף 250 מ"ל 158 שקל | תרחיץ פילינג ניצת הדובדבן 250 מ"ל 148 שקל
את הרגליים, שיראו כמה שיותר טוב בשורטס הלבנים והאהובים שלי, התחלתי "להכין" די מזמן. רונית רפאל השיקה סניף חדש בקניון "רננים" ברעננה [שהוא מהמם ביופיו, יש לציין] ושם גם התוודעתי לליין חדש של מוצרים לגוף, שגם הוא הושק לאחרונה. קולקציית Beyond Spa כוללת 13 מוצרים שונים כאשר כולם מכילים שמנים ארומתרפיים ומרכיבי ריפוי מים המלח. ישנו מגוון רחב של שמני גוף שכל אחד מותאם לצורך אחר, מסכות בוץ, משי גוף ותרחיץ פילינג. אני השתמשתי בתרחיץ פילינג ניצת הדובדבן*, יש לו ריח מעולה והוא גרוס דק יחסית, כך שהוא נוח לשימוש. "משי גוף"* הוא בעצם חמאת גוף, רק עשיר יותר. הוא מתקבל נהדר על הגוף, במיוחד אחרי פילינג אבל, אני לא ממליצה לנסות אותו כתחליף לקרם ידיים, כי במקרה אתם לידו ובמקרה הידיים יבשות...זה יגמר בשטיפת ידיים אינטנסיבית למדי, מבטיחה.

משקפי שמש שממש במקרה נתקלתי בהם ב- H&M, הם כחולים, יש להם עדשות מראה מצויינות ואני מאוהבת. הם עולים כלום כסף וכבר יש לי עוד זוג בצבע אחר.

משקפי שמש H&M  | מחיר 59.9 שקל
אני תמיד עם הגנה וכשאני יוצאת להסתובב בימי שישי בעיר, אז אדרבא. אני תמיד מורחת קרם על כל אזור חשוף, שזה אומר דקולטה, זרועות, הגב של כףהיד וכשאני עם כפכפים, אז גם על כפות הרגליים [משום מה, שלי משתזפות בטירוף]. בשנה שעברה השתמשתי בספריי הגנה של ד"ר עור 30 SPF והרגשתי שאני חייבת לחדש אותו באופן תדיר למדי. השנה עברתי לספריי של אוון* והפעם 50 SPF והגנה מקרני UVA ו- UVB, נראה איך זה ילך. לפנים יש לי קרם נפרד של מינראליק*, כשעברתי על המרכיבים שלו גיליתי שהוא מכיל הרבה דברים טובים כמו חמאת שיאה ושמנים טובים. אני מאוד מקווה שהפנים שלי יאהבו אותו, כי כידוע קרם הגנה, במיוחד עם SPF גבוה, גורם לחסימה של הנקבוביות. זה בדיוק מה שקרה לי בקיץ שעבר כשהשתמשתי בסטיק של לה רוש פוזה.

ספריי הגנה מהשמש "אוון" 200 מ"ל 199.9 שקל [יש הנחות בסופר פארם!] |
קרם הגנה לפנים מינראליק 50 SPF במחיר השקה אפריל מאי 39.9 שקל [במקום 79.9 שקל]
הטיפוח של הפנים גם מתחיל להשתנות מעט, אני תמיד משתמשת בתרחיץ פנים שמייבש קצת יותר בקיץ. כידוע, אני מאוד אוהבת את דרמקס של ד"ר פישר שעבור הרבה אנשים הוא מייבש מידי. ניסיתי לאחרונה את הקרם ניקוי עם בוץ של Natural Sea Beauty* והוא די הפתיע אותי. יש לי עור מעורב, מה שאומר שהאזור הטי שלי שומני אבל, יש לי אזורים בפנים שאינם שומניים כלל, הם מאוזנים או אולי קצת יבשים. הג'ל הזה מותיר את העור מאוד נעים ונותן הרגשה של ניקיון וגם, בזכות תוספת הבוץ, מצליח לייבש במעט את החלקים השומניים שדורשים את האקסטרא הזה, לפחות אצלי. 

ג'ל הפנים של ד"ר פישר* מסדרת YOUNG מהווה תחליף לקרם הלחות שלי מהחורף, שהיה סופר עשיר. כמו השם שלו, הוא פונה יותר לקהל של בני עשרה עם עור בעייתי. במקרה שלי, הוא מתאים יופי לעור המעורב שלי. הוא אמור לטפל בנקודות שחורות ופצעונים, כנראה בזכות נוכחותה של החוצמה הסליצילית. אני אישית לא ראיתי משהו יוצא דופן שקורה לי בעור וכשהיה פצעון שרצה להופיע, הוא הופיע ואפילו לא הודיע. מה שכן, אני מחבבת את התחושה הקלילה של הג'ל על הפנים שלי ולכן, הוא מתאים לי למזג אוויר חמים יותר. 

להרחיב על ספריי המים הטרמליים של אוון שאני מכורה אליו כבר שנים? לא? טוב. 

הסרום החדש של אסתי לאודר לאזור העניים* רק נכנס לשימוש ואני כבר יכולה להגיד שהוא מאוד עוצמתי, ככל הנראה בזכות זה שהוא מכיל קפאין ואני משתמשת בו בבקרים בלבד. אני לא מרגישה צורך להשתמש בו גם בערב, לפחות לא בשלב זה של חיי.

מימין לשמאל:
Advanced night repair eye serum infusion - מחיר: 380 שקל עבור 15 מ"ל
ספריי מים טרמאליים "אוון" - 35 שקל [לפני מבצעים]
קרם ג'ל לחות והגנה 30 SPF - מחיר: 110.99 שקל [לפני מבצעים]
תרחיץ ג'ל בוץ - 75 שקל עבור 100 מ"ל
האיפור שלי כבר התחיל להשתנות, הכל קרה בזכות טעות קטנה שעשיתי בסופר פארם. ראיתי שיש מבצע על המסקרה האהובה עלי מלוריאל "טלסקופיק" [54.9 שקל], אז פשוט לקחתי אחת והלכתי לקופה. הגעתי הביתה וגיליתי שקניתי צבע חום במקום שחור. איכשהו החלטתי שאני צריכה לנסות מסקרה חומה, משהו שלא ממש ניסיתי כמו שצריך בעבר והנה איזה פלא, אני רק עם מסקרה חומה מאז. אני חושבת ששני השפונים החדשים והבוהקים שלי נראים טוב יותר כשהם מגיעים בשילוב של פנים נקיות ומסקרה חומה. יש משהו הרבה פחות צעקני בלוק שכולל שפתון ורוד או אדום-ורוד כשהוא מגיע בשילוב עם ריסים מודגשים אבל, לא אין יור פייס. 

אז ניצלתי B2M וגם איזה מבצע במשביר לצרכן והתחדשתי בשני שפתונים: Candy Yum Yum של מאק שהוא לא פחות מגאוני ו- Rouge Pur Couture Vernis A Levres של YSL, גוון מספר 13. שניהם לא יורדים לי מהשפתיים. 

לפעמים אני קצת "מחממת" את הפנים עם בנוזר BRONZE של מאק, שהוא הברונזר הראשון שלי אי פעם ועדיין, האהוב עלי ביותר. פודרת הבלוט של מאק כבר לא יוצאת לי מהתיק, כי חייבים לנטרל את השיין של הסקין ;) 

איפור תחילת קיץ וכנראה, גם במהלך הקיץ כולו.

עוד קצת, וכבר יהיה חם.
אין יותר שמחה ממני :)


גילוי נאות - מוצרים שסומנו ב-* התקבלו מהחברות לסקירה.

שבוע טוב!







4 תגובות :

  1. כל הכבוד שאת מקפידה כל כך על ההגנה מהשמש, החשש שלי הוא לנזילה מאסיבית של האיפור. איך את נמנעת מזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק בגלל הסיבה הזאת, אני כמעט ולא מתאפרת בקיץ ביומיום. אם אני כבר מתאפרת, אז אני משתמשת במייקאפ עמיד יותר וגם יש את הפריימר של OFRA לעיניים שהוא מעולה לקיבוע צלליות.

      מחק
  2. התיק הזה הורס את הבריאות! העם דורש מה בתיק דחוף!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...