28.4.13

מעכלת חוויית שירות

אנחנו תמיד מתלוננים שבארץ יש בעיה עם שירות; לפעמים המלצרים לא נעימים, לפעמים המוכרים מציקים ולפעמים, כשיש בעיה כלשהי אפשר לדבר לקירות, כי לאף אחד לא באמת אכפת. אני בדרך כלל מהראשונים שמתחילים לקטר על דברים כאלה, כי כנראה שהסטנדרטים שלי אחרים. שמעתי כמה פעמים ששירות הלקוחות של חברת הבגדים S.Waer הישראלית הוא משהו שעוד לא נראה בארץ אבל, עד שלא חוויתי בעצמי לא ידעתי עד כמה מדובר בזן נדיר.

עוד מהתיכון אני קונה ברשת ומידי חורף אני נכנסת עמוק למכנסי הטרנינג העבים של הרשת כדי להתכרבל בנעימים בבית. בדרך כלל, הם מחזיקים מעמד כארבע שנים ואז אני קונה חדשים. השנה החלטתי לנצל את סייל החורף ולקנות לי מכנסיים חדשים. בכל פעם אני קונה צבע אחר [כי בכל מקרה אני נמצאת איתם רק בבית] והפעם קניתי בצבע אפור בהיר. היו כמה ימים קרירים אז לבשתי אותם והם עברו כביסה אחת. עוד לפני הכביסה נוצרו על הבד מעין כדוריות קטנות, כמו פילינג, שמאוד לא אופייניות לפריטי לבוש של S.Wear. ניגשתי לאחת החנויות ושאלתי האם יכול להיות מצב כזה שכל כך מהר נוצרו הכדוריות על הבד, כשבדרך כלל זה קורה אצלי אחרי שלוש-ארבע שנים [!]. המוכרת אמרה שאולי יש בעיה כלשהי ושאני פשוט אביא את המכנסיים לאחד הסניפים ומשם יטפלו בי. 

כך עשיתי.
הגעתי לחנות, הוצאתי את המכנסיים מהשקית, הסברתי שהכדוריות על הבד נוצרו מיד אחרי כמה פעמים שלבשתי את אותם. המוכרת אמרה שככל הנראה מדובר בבד בעייתי [אפור בהיר נוצר בשילוב של סיבי בד אפורים ולבנים ולפעמים השילוב הזה לא מסתדר בגלל אורך שונה של סיבי הבד]. המוכרת התנצלה שאין באפשרותה להחליף לי למכנסי טרנינג אחרים, שכן הסייל כבר נגמר ואין בחברה בגדי חורף, היא הוציאה לי זיכוי ללא תוקף ושאלה אולי בא לי משהו מהקולקצייה החדשה.

אפשר להגיד שהייתי בהלם - הגעתי לחנות בלי קבלה, רק עם כרטיס חבר מועדון עליו נרשמה העסקה הזו מלפני כמה חודשים, לא הייתי צריכה להסביר את עצמי, לבקש, להראות, להוכיח...כלום. כמה פעמים קרה לי שהייתי צריכה לנסות ולהוכיח את צידקתי? כמה פעמים זכיתי ליחס מזלזל ולא סימפטי מחברות כאלה ואחרות, שלא לדבר על מקרים שבהם בישרו לי באופן חגיגי כמעט, שפותרים לי את הבעיה "לפנים משורת הדין". אז לא כאן, ברשת S.Wear מטפלים בבעיה שלך במקום, בלי לגרום לך להרגיש חוסר נוחות אלא ההפך, רק מחפשים להוציא אותך מרוצה מהחנות על מנת שתחזרי.

אמנם נשארתי בלי מכנסי טרנינג בארון אבל, אם נתחשב בזה שאני כותבת את הפוסט הזה תחת אוורורו של המזגן, כנראה שאני אוכל להתמודד גם בלי מכנסי טרנינג בחודשים הקרובים. במיוחד שיש כמה אופציות למכנסיים יומיומיים קיציים שדי מצאו חן בעיני.

מכנסי ליסה, חולצת ברברה וצעיף בהאמה S.Wear | סנדלים ZARA

בינתיים, לא מיממשתי את הזיכוי שלי אבל כמו תמיד, אני כבר יודעת מה אלבש בקרוב. הלוק הזה נראה לי כמו הלוק המושלם ליום לא מתאמץ במיוחד, שאין בו פגישות ואין בו ריצות. המכנסיים נראים לי סופר נוחים, כל שנותר הוא למדוד אותם ולהחליט. משהו שלגבי החולצה אין לי צורך לעשות - אני יודעת שאני רוצה אותה. אותו הדבר לגבי הסנדלים האלה, שאני קצת מאוהבת בכיעור שלהם.

שמלת קורטני S.Wear | צעיף H&M | סנדלים ZARA


ראיתי באתר שהשמלה הזו, שמלת קורטני, עכשיו במבצע ואני מאוד מקווה שאצליח למצוא אותה בצבע הכתום-קוראל הזה, שבאתר קוראים לו "מנדרין". אם לא, כנראה שאנדוד בחזרה בגווני הכחול האהובים והמחמיאים.

תמיד אומרים שאין מספיק פירגון בישראל למעצבים מקומיים ורשתות אופנה מקומיות ואני חייבת להודות, שהאמירה הזאת מרגיזה אותי ברב המקרים. כתבתי כאן לא פעם, שאני מעדיפה להוציא מאות ואלפי שקלים על פריטים מיובאים ואיכותיים ברשתות שמספקות שירות טוב, מאשר לתרום את חלקי לאבק של מעצבי ארצינו שלא מסוגלים לעשות מכפלת נורמאלית, אם בכלל, לשמלה שהם מוכרים גם כן במאות ולפעמים אף אלפי שקלים. בעיני, חברת S.Wear זו חברה שאפשר רק ללמוד ממנה, היא מספקת פריטים איכותיים ביותר ורמת גימור גבוהה, היא מספקת שירות לקוחות יוצא מן הכלל שחוויתי על בשרי ואיך לומר, אני עדיין לא מעכלת. בנוסף, הרשת מאפשרת קנייה און-ליין ואפילו באפליקציות מובייל ובכלל, מתקדמת עם שאר העולם ולא ביחס למה שיש בשוק המקומי. 

אני מרוצה.


6 תגובות :

  1. *טוב נראה לי שבכלל פתרת לי את סוגיית הסנדלים לקיץ :)

    בנוגע לs.wear המוצרים שלהם מעולים ומלווים אותי כבר שנים רבות

    השבמחק
    תשובות
    1. אוף, אני במרדף אחרי הסנדלים כבר כמה ימים. או שאין בכלל או שאין מידה. מקווה שלך יהיה יותר מזל.

      מחק
  2. גם לי קרה אותו דבר בעונה שעברה ואני מאוד מרוצה מהם. גם השירות לקוחות בקסטרו מצוין- קניתי גינס ושנה אחרי הוא החל להיפרם לי באזור המפשעה וקיבלתי זכוי מלא ע"ס 259 ש"ח (שווי הגינס). ממש הופתעתי לטובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפתעת אותי עם השירות של קסטרו! כל הכבוד להם!

      מחק
  3. oh I love these ethnic sandals sooo much

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...