10.4.13

P.Jamen

אעשה מעשה בלוגרית ואתחיל את הפוסט בכך שאהיה בטוחה שאתם ודאי תוהים היכן הייתי ומה עשיתי, שכן לא עידכנתי בבלוג די הרבה זמן. ובכן, הייתי במיטה. לא של זרים גמורים, אלה בזו שלי שעטופה במצעי כותנה סאטן, לפעמים בגווני הכחול ולפעמים בלבן על גווניו. תחילה, חטפתי דלקת גרון קלה וביום שבו הרגשתי שאני כבר בריאה, התעוררתי עם כאב שיניים בצד שמאל. מפה לשם, אתמול עברתי עקירה כפולה של שתי שיני בינה מתוך השלוש שנותרו לי ובשלב מסויים, שאני עוד לא יודעת מתי הוא יהיה, אני אצטרך להיפרד גם משן הבינה הנותרת. הייתי בטוחה שסיימתי עם כאבי הצמיחה של שיני הבינה לפני כחמש שנים ומאז לא סבלתי מכאבים בכלל אבל, כנראה שעד שלא עוקרים את הבעיה מהשרש ליטרלי, זה לא נגמר.

אז בגדול, התגלגלתי במיטה כמה ימים טובים והעברתי את הזמן בין טיפות אופטלגין [אני עדיין עם כאבים מהעקירות של אתמול] לבין צפייה ב- Chasing the Saturdays בערוץ E...סו הלפ מי גאד ובלבישת פיג'מות. 

לא אחת שיתפתי את הצורך שלי בפיג'מות חדשות ונחמדות, מהסוג שכולל מכנסיים וחולצת פיג'מה מכופתרת מבד כותנה נעים. בשיטוטים בחנויות לא מצאתי שום דבר שדמה למה שחיפשתי והכי קרוב לזה, היו מכנסי פיג'מה שלא הסתדרתי עם הגזרות שלהם. מכנסי הפיג'מה של הנשים לרב לא כללו כיסים או שהיו בגזרה מאוד נמוכה. אני לא לגמרי מבינה מה המטרה במכנסי פיג'מה בגזרה נמוכה, כי מי רוצה שתחת שלה יהיה תלוי מחוץ למכנסיים כשהיא ישנה? ניסיתי אפילו מכנסי פיג'מה של גברים בגאפ וגם ב- H&M והם פשוט לא ישבו טוב והיו לא נוחים כנראה בגלל שאני בת. אופסי.

J.Crew - הפיג'מה המושלמת
נכנסתי לחנויות כמו אינטימה ואפרודיטה עד שבאיזשהו שלב התעצבנתי ולא רציתי לראות יותר לעולם מיני מאוס, מיקי מאוס, דונלד דאק, סוס, כבשה או דמות מצויירת אחרת על סט פיג'מה מבד כותנה-טריקו במקרה הטוב ומשהו סינטטי במקרה הפחות טוב. התנצלותי בפני כל מי שאוהבת לישון עטופה בכבשים עם מבט מטומטם או מיני ומיקי מאוס שלובי ידיים על חולצת הפיג'מה שלהן, אני לא מסוגלת. זה היה חמוד כשהייתי טינייג'רית ועכשיו, בא לי להיכנס למיטה לבושה בגוונים כחולים, ורדרדים, לבנים, אוף-וויט למיניהם, עשויים מבד טבעי ונעים. אני פשוט לא מצליחה להבין למה אישה בוגרת צריכה לישון עם פיג'מה עם הדפסי סרטים מצויירים ולמה בארץ אין אלטרניטיבה כמעט בשום מקום? המקסימום שהציעו לי באפרודיטה היה סט פיג'מה בצבע ורוד בוהק שעשוי מבד סאטן סינטטי מבריק ובאינטימה, ניסו להסביר לי שכשלא רוצים סקסי לובשים פיג'מת טריקו עם הדפסי סוסים וכשרוצים סקסי, לובשים בייבידול. 

אני רוצה לנצל במה זו ולחדש לאינטימה, שכשרוצים לישון לובשים פיג'מת כותנה [ואני אישית, לא אוהבת כותנה-טריקו אלא כותנה סרוקה/פרקל] בלי הדפסים מטומטמים וכשרוצים סקסי, לובשים את חליפת יום ההולדת ונכנסים ערומים למיטה. זה עוזר לקסם לקרות מהר יותר.

מכנסי פיג'מה מברלין | סט פיג'מה H&M
בסיבוב האחרון בברלין מצאתי חליפת פיג'מה נהדרת שעלתה פי 4 ממה שתכננתי לשלם עליה ולכן, היא נשארה שם. בחנות אחרת, מצאתי את מכנסי המשבצות בלבן-בז' שרואים בתמונה. גזרה טובה ולא נמוכה עם כיסים - מושלם. לפני כמה שבועות מצאתי סט פיג'מה ב- H&M שכלל בדיוק את חולצת הפג'מה שרציתי, הפעם בצירוף מכנסיים קצרים.

Victoria's Secret - The Cotton Mayfair Pajama

אפשר להגיד  שכרגע, עם מה שכבר היה בארון, אני מצויידת טוב אבל, אני עדיין רוצה סט פיג'מה כמו זה של J.CREW. אם זה לא יצא לפועל, אני כנראה אסתפק במשהו מויקטוריאס סיקרט. חבל שבשני האתרים דמי המשלוח גבוהים יחסית ויש גם מיסים שנוספים עליהם, מה שהופך את העסקאות ללא משתלמות בעליל. אני כבר מתכננת על הבלאק מאנדיי הבא כדי לבצע את הרכישות האלה, זאת כמובן אם לא יצא לי להתקל פנים מול פנים בפיג'מות מפנקות שכאלה.

עכשיו אלך לטפטף כמה טיפות של אופטלגין לכוס עם מעט מים ואנשנש מעדן סויה של אלפרו, כי עדיין אסור לי לאכול מוצקים. 

ניפגש בקרוב ♥



14 תגובות :

  1. הפיג׳מה של השוודים ניראת אדירה. כותנה נעימה ומכנסיים קצרים ה דווקא טוב לאביב. זה מהתקופה האחרונה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה ממש מעכשיו והיא באמת ממש נעימה וכייפית.

      מחק
  2. ניסית באמריקן איגל? מאחר והם מחזיקים בתוך הסניף גם את אריאה(מותג ההלבשה התחתונה של הרשת), נדמה לי שראיתי שם גם פיג'מות מהסוג הזה, בסניף רמת אביב.

    אני לא אוהבת לישון עם מכנסיים ארוכים, הם מציקים לי ומתגלגלים מעלה במהלך הלילה, כך שגם אם נרדמתי עם מכנסיים, באיזשהו שלב של הלילה הם מוצאים את דרכם אל הרצפה.

    גם אני נאבקתי בדלקת גרון, מזדהה עם הכאבים. בנוגע לשיני בינה, למזלי נולדתי בלי. את הבינה שלי אני אקבל בלי כאב :)

    תרגישי טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי באמריקן איגל ברמת אביב ולא ראיתי משהו שדומה לפיג'מות כאלה.
      איזה קטע שאין לך שיני בינה! לא ידעתי שאפשר בלי :) תרגישי טוב גם את!

      מחק
  3. לגמרי איתך בעניין. מדי פעם אני מחליטה שנמאס לי לישון בחולצות של חבר שלי, מחליטה לעשות מעשה, ואז מוצאת את עצמי מיואשת מול כבשים, פרות(!!) וחתלתולים מכוערים. אני חושבת שהאופציה היחידה שבאה בחשבון בארץ היא פיג'מות כמו של סבתות - כותנות ארוכות (מכותנה, כמובן. סבתות יודעות מה טוב להן) עם פרחים קטנטנים סטייל לורה אשלי. מה שכן, הן ממש מתגלגלות מעלה במהלך הלילה ובכלל - כותונת זה כזה דבר מסובך ואידיוטי. הלוואי שהייתי מוצאת גם פיג'מות שני חלקים מגניבות באמת :( אולי ב-ASOS יש מציאות?

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, פרות! לגמרי שכחתי מהפרות, מה לעזאזל?!
      הפיג'מות כמו של הסבתות הולכות חזק אצל אמא שלי מאז ומעולם, היא כמעט ולא מוצאת איכותיות בארץ אז היא לרב קונה בחו"ל. אני לא אוהבת לישון בכותנות כאלה מאותה הסיבה שאת לא אוהבת - זה מתגלגל למעלה. בגלל זה אני מעדיפה מכנסיים קצרים או ארוכים וחולצת פיג'מה מכופתרת.
      ניסיתי באסוס, יש שם כמה דברים, חלק כותנה וחלק סינטטי אבל לא מצאתי משהו שמצא חן בעיני מאוד. אני כל הזמן בודקת את המלאי שלהם כדי לנסות לדוג איזו מציאה פיג'מתית :)

      מחק
  4. אני ממש אוהבת פיג'מות! את יכולה לנסות להזמין בmacy's..יש מחלקה שלמה של פיג'מות
    תרגישי טוב!
    Très Jolie blog
    bloglovin
    facebook

    השבמחק
    תשובות
    1. ולשלם דמי משלוח בסדר גודל של 150 שקל? למה? זה הופך את הקניה למאוד לא משתלמת.
      תודה

      מחק
  5. אני סובלת מבדיוק אותה בעיה, מצבי השתפר במעט כשרכשתי פיג'מה מדהימה ברשת אינמיסימי באיטליה. הבד נעים והמחירים חברותיים למדי:)
    זה ההאתר שלהם:
    http://intimissimi.com/

    השבמחק
  6. פיג'מה טובה זה פריט חשוב בכל ארון. הרבה בריאות!

    השבמחק
  7. תרגישי טוב מותק! לפני כמה שבועות גם אני סבלתי מכאבי שינים וזה בלתי יתואר :\
    עשית טוב שעקרת את הבעיה מהשורש!
    ולגבי הפיג'מות, לפעמים נחמד להפוך טישירט אהובה לפיג'מה ולישון רק איתה:]

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת נכון ואפילו יש לי טי שרט אחת אהובה שהפכה לטי שרט פיג'מה. עדיין, זה שונה מסט פיג'מה מפנק שאפשר גם להסתובב איתו בבית בימים עצלים. תודה רבה על איחולי הבריאות, מקווה ששתינו לא נדע יותר כאבי שיניים!

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...