2.5.13

מה בתיק [החדש]?

יום שני האחרון קיבל את התואר של היום המגעיל ביותר במהלך 2013 ואין לזה כל קשר לעובדה שהחיים התנהלו תחת 38 מעלות צלזיוס בצל. היום התחיל דווקא בכיף גדול אבל, המשיך די מגעיל.

המצלמה שלי התקלקלה ואחרי ביקור בכמה מעבדות, בסופו של דבר מסרתי אותה לתיקון שבהמשך יתברר שעולה כשליש מעלות המצלמה. עוד באותו יום חוויתי אינטראקציה חברתית מהגרועות שחוויתי בחיי. לפעמים קשה לי להבין איך אנשים מגיעים למקומות שהם מגיעים אליהם בחיים, כשהם מלאי מרמור על העולם ולא מסוגלים לקבל אדם אחר שבסך הכל, ממש טוב לו בחיים. אז המצב רוח לא היה משהו אבל, הצלחתי להתעודד די מהר מהחוויה הזו.

בכל אופן, המצלמה בתיקון ואלו התמונות היחידות שהספקתי לצלם לפני התקלה. 
מה יותר משפר מצב רוח מפוסט חדש של "מה בתיק?" ועוד עם תיק חדש!




אז זה התיק החדש שלי מ LIEBESKIND BERLIN שגם נרכש בביקור האחרון בברלין בחנות של המותג במרכז הקניות ALEXA. חווית הקנייה הייתה נהדרת, לא רק בגלל שהיא הייתה לא מתוכננת אבל הרגישה מאוד נכונה, אלא בעיקר בגלל המוכרת המדהימה שהייתה בחנות, שדאגה לתת הסבר כיצד הכי טוב לשמור על התיק, על האחריות שיש על התיק [הכל נעשה בשליחות] ועל כך שהיא הייתה מחליפה איתי ובאה לגור קצת בתל אביב. 

כמו שאמרתי, לא תכננתי לקנות תיק חדש אבל ברגע שראיתי את התיק הזה ודווקא בצבע הספציפי הזה, לא יכולתי לוותר עליו. רב התיקים שלי די גדולים וכבר הרבה זמן רציתי תיק קטן יותר שאני אוכל לשאת בהצלב או על הכתף. הוא מכיל שני תאים שנסגרים ברוכסן ובאחד מהם כיס קטן עם רוכסן. מעל שני התאים יש סגירה עם סוגר מגנטי. הצבע כבש אותי מהרגע הראשון, כי הוא לא טורקיז זוהר, הוא טורקיז עמום יותר וחשבתי שהוא יהיה נהדר בקיץ וגם בחורף. 

כל מה שמופיע בתמונה, נכנס לתיק. 
אני יודעת, מפתיע.


ארנק עור גם הוא מברלין עם הטבעה של ראשי התיבות שלי.
נרתיק עם כרטיסי ביקור.
נרתיק מתנה מאוסטרליה שמכיל את האוזניות שלי ואת הרב-קו. חיי הזוהר!
הנרתיק הצהוב נרכש ב- H&M לפני המון זמן. הסרתי את הרצועה הארוכה שהייתה מחוברת אליו והכנסתי לתוכו כל מה שבחורה צריכה שיהיה לידה: מגבונים להסרת לק, פינצטה, מגבון לח, פלסטרים, קיסם שיניים עם חוט דנטלי, גומייה לשיער ועוד הפתעות. 
קרם ידיים Flexitol* לידיים יבשות. השתמשתי בו כשעור היה קר ועכשיו, כשהאוויר חם ויבש - הוא מעולה. 
מסרק ופצירה בתוך בית פצירה, שנכנסתים לתא קטן עם רוכסן. 
שם אני גם מכניסה מחברת קטנה לרשימות ועט דק שמחובר אליה. לפעמים אני צריכה לרשום דברים! למרות שרב הפעמים, אני רושמת אותם בטלפון הנייד, שלא מופיע בצילום אבל הוא קיים.
יש לי גם טישו וסוכריות מנטה או מסטיקים וכמובן, שגם קייס פלסטיק קטן של essence שמכיל פלסטרים לשלפוחיות שנוצרות כשנעליים רעות פוגעות ברגליים. קניתי אותו בברלין בגרוש וחצי והם הצילו אותי יותר מפעם אחת כבר. אני חושבת שנשארו לי כמה בודדים לצערי; הפלסטרים האלה שונים מפלסטרים רגילים, הם לא נופלים ונשארים במקום ויש להם חלק רך יותר שמונע מגע עם השלפוחית. בקיצור, גוד סטאף.


תמיד איתי, פודרת blot של MAC  בגוון Medium Dark ושפתון* CLARINS Rouge Prodige בגוון fig מספר 133. באמת יש לו גוון של תאנה ואני מרגישה שהוא נותן גוון כמו של השפתיים שלך, רק יותר טוב [בטיוב הוא נראה מרוכז יותר ממה שהוא במציאות]. בנוסף, הוא מלא בלחות ותמיד טוב שיהיה משהו כזה בתיק. במידה ואני לובשת שתפון אחר באותו יום, אני זורקת אותו לתיק גם כן לטובת טאצ'-אפים. 

זה כל מה שנכנס לתיק החמוד הזה וזה מספיק. הכי טוב, זה שהתיק גדול מספיק כדי להכיל כל מה שאני צריכה וקטן מספיק כדי לא להכניס לשם ג'אנק. בניגוד להרבה תיקים אחרים, התיק הזה קל למרות שהוא מעור, מה שהופך אותו לעוד יותר מעולה מבחינתי. 

אז זה התיק החדש שלי על תכולתו ואני אוהבת אותו מאוד. 

גילוי נאות - מוצרים שסומנו ב- * התקבלו מהחברות להתרשמות.

שיהיה סופ"ש נעים ומלא באנשים חיוביים!





8 תגובות :

  1. אהבתי את התיק! תתחדשי! כל הדברים האלה אשכרה נכנסים לך בפנים?! איזה כיף. אולי אאמץ... אני סוחבת איתי קיטבגים לכל מקום!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      גם כשאני לוקחת תיק גדול יותר, אני מכניסה אליו בדיוק את אותה התכולה. אני לא יכולה לסחוב תיק כבד, זה מעצבן ומעייף ואני זקנה מידי בשביל זה :)

      מחק
    2. אוף, ספרי לי על זה. זה מצחיק שהשבוע המזכירה של המדקר שלי שמה לב שהחלפתי לתיק קטן יותר ואמרה לי: "הפעם באת עם תיק קטן..."
      :)
      הבעיה הכי גדולה היא שאני תמיד סוחבת איתי בקבוק מים של ליטר וחצי (כי רק ככה אני זוכרת לשתות) אז אני צריכה לשלם על זה שכבד לי.

      מחק
  2. יש מצב שהיום הזה היה מהגרועים ביותר לכולנו. אגב, מבינה לליבך אחרי הסאגה של המחשב ומקווה שהמצלמה תחזור מהר. התיק, ומוצריו, מקסימים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שיש מישהו שמבין לליבי בכל הנוגע למצלמה. אני מרגישה כאילו שחסר לי משהו, כאילו ששכחתי משהו...אוף.
      תודה מותק, מקווה שגם את כבר התאוששת מיום שני הנורא.

      מחק
  3. Stunning bag! Besides, I love how your blog cards look like..;)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...