11.5.13

פעם ראשונה בים?

פעם ראשונה בים?! ובכן, השנה זו הייתה הפעם הראשונה שהלכתי לים וכמו שאני מכירה את עצמי, יש סיכוי שזו גם תהיה האחרונה, לפחות עד ספטמבר. אני מאוד אוהבת לחיות ולבלות בקרבת הים אבל מפה ועד לשכב על החול תחת השמש הקופחת כמו צ'יפס מסכן...זה פחות עושה לי את זה. התקופה הנוכחית היא התקופה הנסבלת שעוד יש קצת רוח קרירה ולא באמת מזיעים. אני בספק שאספיק ללכת שוב לים לפני יוני ולכן, ככל הנראה שהפעם הבאה תהיה רק בספטמבר או קצת אחרי, כשהבריזה תחזור לים והצרפתים לצרפת.


הבירה שאני שותה, היא כנראה גם הבירה הראשונה לקיץ 2013 וזה אחרי שהעברתי אותה מבקבוק זכוכית לכוס פלסטיק בשלושים שניות. אני לא ידעתי שאסור להגיע לחוף הים עם בקבוקי/כוסות זכוכית, כי אני לא מגיעה לחוף הים בדרך כלל. היה פקח בחוף שדאג לספר לי את זה ולאיים לקנוס אותי ב- 730 שקל. לידיעתכם.

אז ים, שמש, בירה זה אחלה דבר רק שהשמש קצת שורפת אם לא מחדשים הגנה בזמן, הבירה...צוננת אך מפלסטיק והים עדיין קר ורק תיירים וקשישים מוצאים אותו מזמין מספיק כדי להשתכשך בו. אני הייתי גיבורה גדולה ונכנסתי קצת למים רק כדי לחזור ולהגיד, שכן, הם קרים ממש.


 איך בחורה עם פוני הולכת לים?
עם גל גדול! שנוצר על ידי כמות לא מבוטלת של ספריי מקבע.


אני לא אוהבת לקחת איתי יותר מידי דברים כשאני הולכת לחוף הים, בדרך כלל אני נועלת כפכפים וזורקת על עצמי שמלה קלילה כדי להימנע מהרגע הזה שבו את עומדת עם מכנסיים בידיים ומנסה להנחית רגל אחת דרך המכנסיים כך שחלילה לא יכנס חול, הסובבים מסתכלים בשקט מופתי כדי לא להפריע, כאילו שהם קהל בטורניר גולף.

הכפכפים של איפנימה וקיבלתי אותם במתנה בהשקה של קולקציית קיץ 2013 של המותג. נראה לי שביחס לשנה שעברה וביחס למותג מתחרה, לאיפנימה היה הכי הרבה מה להציע מבחינת אפשרויות. כמה מהגימיקים הכי שווים בעיני היו כפכפים עם הדפס שונה על כל כפכף וגם כפכפים שמגיעים עם אפשרות להחליף את רצועות לצבעים שונים. כמובן שאני בחרתי לי את ההדפס השונה בכל כפכף וברגע שראיתי את הפנדות, בכלל לא עניינו אותי הזברות שעל הכפכף השני. 

מחירים 89 - 189 שקל | להשיג בשנקין 9 ת"א, ביהודה מרגוזה 38 יפו ובחנויות המובחרות | צילום: גון סל | עריכה: מיראל דושנסקי

אז כיוון שאני לא אוהבת לסחוב הרבה, אני נמנעת מלקחת קצת ענבים, קופסת אבטיח, טיפה אפרסמונים חתוכים, חטיף גרנולה ואפילו איזה שקית במבה קטנה, ממש קטנה, לנישנוש כזה. אני לוקחת משהו לפרוס על המיטה [איכס, חול], מגבת קטנה, הגנה לפנים, הגנה לגוף ועדיף שזה יהיה ספריי כי ככה יותר קל להגיע לגב כשהולכים לבד, ספריי מים טרמליים לריענון, בקבוק מים, את הנייד והאוזניות אני שמה בתוך נרתיק קטן ובו אני שמה גם שטר ומטבעות ושפתון שנותן לחות [אני לא מתאפרת בכלל לים, גם לא מסקרה עמידה במים] ומשקפי שמש. אה, וספר כמובן. בדרך כלל, אני לוקחת גם כובע רחב שוליים, אין לכם מושג כמה שזה עוזר למנוע מהשמש להזיק לעור הפנים.


תיק קנבס | מייקל קורס | מתנת פקטורי 54
ספר | "נשים" צ'ארלס בוקובסקי | אזהרה: לא לקהל קוראים מתחסד
קרם הגנה מהשמש לפנים | מתנת אוון
ספריי הגנה מהשמש לגוף | מתנת CLARINS
משקפי שמש | H&M 
שפתון לחות עם גוון | in love לנקום
לא בתמונה > כובע רחב שוליים משנה שעברה | חנות כובעים על שינקין פינת אלנבי ת"א


תהנו בים מהבריזה הנעימה ואל תשכחו להיות חכמים בשמש!

כן, אני ילדת ניינטיז ולערוץ הילדים של אותה התקופה יש לא מעט השפעה על עיצוב האופי שלי כמו שהוא היום.




5 תגובות :

  1. די, אי אפשר להביא בירה בבקבוקי זכוכית לים? אז איך בדיוק אמורים לשנע אותה לשם?

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי על זה והגעתי למסקנה שהדרך היחידה היא פחיות. ראשן סטייל.

      מחק
  2. זה לא מוזר ללכת עם כפכף אחד כזה ואחד כזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אמממ...לא. לא רואים את הדוגמה כשהרגל עומדת עליה. בצדדים הדוגמה זהה.

      מחק
  3. הכפכפים השונים כל כך מקסימים!

    השבמחק