14.5.13

אמריקן וינטאג' - איך לזהות קז'ואל שיק כשרואים אותו

 אמריקן וינטאג' הוא מותג צרפתי שנוסד על ידי מייקל אזולאי בשנת 2006 ומאז גם נמכר בישראל. אני התוודעתי למותג יחסית באיחור, כשלוש שנים אחרי שהוא נולד ומאז אני מאוהבת קשות בכל פריטי הקז'ואל שיק שמיוצרים מידי עונה. אפשר להגיד שהמושג "קז'ואל שיק" יכול להיות מאוד מבלבל ומי בכלל קובע מה זה? כולנו יודעים מה זה לבוש יומיומי וכולנו מזהים שיק כשאנחנו רואים אותו...או לפחות כך הייתי רוצה לחשוב, ועדיין יש קושי מסויים בבחירת בגדים נוחים, איכותיים ושלא יכללו המממ...מכנסי טרנינג. 



כבר כמה שנים שאני לובשת באהבה גדולה את גופיות המשי המושלמות של אמריקן וינטאג', שמידי עונה מוצאות את דרכן החוצה מעטיפות נייר המשי שלהן. כן, אני שומרת על פרטי המשי שלי בתוך ניירות משי, סוג של גילוי עריות בין משי אחד למשנהו.

הסיבה היא שכך הדברים לא מתקמטים ונשמרים מפני כתמים או כל דבר אחר שבטעות יכול להגיע אליהם בזמן שהם ממתינים יפה לפעם הבאה שיצאו לנשום אוויר.



האאוטפיט הזה שמוצר בלוקבוק וכולל חולצת פסים דקיקה וחצאית עם ההדפס המושלם פשוט שבה את ליבי - שילוב של כל מה שאני אוהבת: חולצת פסים, שילובי הדפסים, בדים טבעיים, הדפס פרחים "נקי" - לא הייתי יכולה לדמיין את זה טוב יותר גם אם הייתי רוצה.



ראיתם את הכחול החי הזה? אז כזה. אני רוצה.

אז איך לזהות קז'ואל שיק כשרואים אותו?
← זה לא כולל מכנסי טרנינג, אולי רק גרסה דקיקה ועדכנית שלהם.
←  תמיד מבדים טבעיים ועם גימור מושלם.
←  תמיד גזרות שקצת רחוקות מהגוף.
←  לרב זה כולל שיער "בד הד".
←  איפור מינימאלי. קצת מסקרה וסומק זה תמיד נכון.
←  והכי חשוב: אם זיהית טיפה של זיעה ניגרת על המצח של הלובשת, גם אם זה קז'ואל, שיק זה כבר לא יהיה.
←  מאמץ זה כל כך לפני עשר שנים. אם בכלל.

את הפריטים אפשר להשיג בחנויות אמריקן וינטאג' ב -
מתחם התחנה, תל אביב
קניון רמת אביב
קניון עיר עמים, פולג, נתניה
BANKER, דיזנגוף 210, תל אביב.

צילום: לוק בוק אמריקן וינטאג'

חג שבועות שמח!




3 תגובות :

  1. מהמם, נראה לי שראיתי פעם כאלה בליאת בוטיק

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...