18.5.13

חזייה, זה כמו נעליים!

אמא שלי תמיד אמרה לי שחזייה זה כמו נעליים - חייבים למדוד לפני שקונים וזה חייב להיות נח. עכשיו, הבלוג קיים כמעט חמש שנים ואני מצטטת את אמא שלי בו לא מעט וכולנו כבר למדנו, שאמא שלי תמיד צודקת ואין כל כך מה לעשות נגד זה. תאמינו לי, שהיו תקופות בגיל ההתבגרות שניסיתי להילחם בעובדה הזו ומיותר לציין, שלא הצלחתי, נכנעתי ומאז חיי מעולים.

בתור מישהי שתמיד הייתה ברוכה בפרונט, עברתי כמה גלגולים עם החזיות שלי כשבהתחלה הייתי קונה באינטימה ובדונה ויקטוריה [קינג ג'ורג' תל אביב], אחר כך בגלגול הראשון של "ליה לונדון" וכך גיליתי את החזיות של FREYA ושאפשר לקנות אותן און-ליין במחיר משתלם יותר [מודדים בחנות, קונים ברשת!]. ואז הגיעה רשת H&M לישראל ואני הייתי בטוחה שאני הולכת לחגוג על חזיות מכל הגזרות ומכל הגוונים, כי הן מאוד זולות ומגיעות גם בקאפים מעל C, הידד! אחרי כמה ניסיונות, הבנתי שכאבי הגב שלי, שמעולם לא היו לי, הגיעו לא משום מקום אלא מהחזיות הזולות של H&M שאמנם מגיעות גם בקאפ D אבל לגמרי לא בנויות כדי להחזיק נכון את כל הגודל הזה והמשקל שבא איתו. הפסקתי ללבוש אותן וכך הפסיקו גם כאבי הגב שלי, בחיי.

יצא לי להמליץ לנשים בעלות חזה גדול וגדול משלי שלא לקנות חזיות ב- H&M או חזיות מאוד זולות באופן כללי, שאינן מותאמות לנשיאן גודל ומשקל גדולים באזור החזה. הבטחתי שזה יעשה להן כאבי גב והן לא הקשיבו ואפילו ביטלו את דברי, כאילו שאמרתי את השטות הגדולה ביותר ששמעו בחייהן. מיותר לציין, שהיו כמה שחזרו ואמרו שלמרות שהיה להן מאוד קשה להאמין, צדקתי. 

בחודש שעבר הוזמנתי להשקת קולקציית הקיץ של הבוטיק ג'ק קובה, שכללה גם התאמה אישית של חזייה, או כמו שאני חשבתי לעצמי "מתחיל טוב ונגמר רע...התאמה אישית?! הצילו!" - אז כן, זה הזכיר לי את הפעם הראשונה שנכנסתי עם אמא שלי לקנות חזייה באינטימה, הייתי בת 13 אם אני זוכרת נכון, המוכרת ביקשה "לראות אותי" ואז הביאה לי חזיית מינימייזר. מינימייזר לילדה בת 13! הייתי אז לא יותר מקאפ B. בכל מקרה, אמא שלי כמובן הצילה את המצב אבל, נשארה צלקת קטנה מההתאמה האישית שעברתי אז ומאז, לא חוויתי חוויה מתקנת, גם לא ברשת "ליה לונדון".

קצת חוששת עמדתי וחיכיתי שתיגש אלי מוכרת ואז הופיעה בחורה מהממת ביופיה שביקשה למדוד את ההיקף שלי ושאלה איזה סוג של חזייה אני אוהבת. אמרתי לה שאני רוצה חזייה יומיומית, חזיית טי שרט, כזו שתהיה מעולה מתחת לטי שרטים וגופיות בקיץ וגם מתחת לחולצות מכופתרות. דקה אחר כך, מדדתי את החזייה המושלמת ביותר שמדדתי בחיי.

 chantelle קיץ 2013 | חזיה 763 שקל | תחתונים 258 שקל | צילום: יחסי ציבור חו"ל 

החזייה שנבחרה עבורי היא זו של chantelle רק בצבע גוף. אני לובשת אותה כל יום מאז שקיבלתי אותה - לא לחשוש, אני גם מכבסת אותה - וזו חזייה מצויינת מכמה סיבות:
>> היא בלתי נראית - לא בולטת מתחת לחולצות צמודות, לא רואים אותה מתחת לחולצה לבנה.
>> היא עושה מראה די טבעי, ללא פוש אפ.
>> ניתן להסיר את הכתפיות לחלוטין [עוד לא יצא לי לנסות] וניתן ללבוש אותה עם X בגב - יצא לי לנסות וזה מושלם!
>> ההיקף של החזייה בנוי באופן כפול, כך שבמידה ונוצרים "גלגלים" בצדדים הם מטושטשים ולא בולטים.
[אני קוראת את זה ומרגישה כאילו שתיארתי משהו מסרט מדע בדיוני, אבל זה פשוט ככה.]

אני מודה, שהמחיר מצויין הרבה פחות ואני חושבת שלא הייתי מודדת את החזייה אם הייתי קודם רואה את המחיר שלה, כי  זה כמעט פי שתיים ממה שאי פעם שילמתי על חזייה. מצד שני, אחרי כמעט חודש ימים שאני איתה, אני מתחילה לחשוב שהיא שווה כל שקל. 

chantelle קיץ 2013  | חזיה 798 שקל | תחתונים 429 שקל | צילום: יחסי ציבור חו"ל

קשה לי להתחייב כרגע אבל, אני מאוד רוצה להגיד שאת החזייה הבאה שלי אקנה ללא קשר למחיר שלה. אם זה מה שצריך לשלם כדי להיות עם ולהרגיש בלי, שיהיה. מי שיש לה קאפ מעל C בודאי יודעת כמה זה חשוב להרגיש בלי, כי לקראת חמש-שש בערב אחרי יום שהתחיל בשבע בבוקר, הגב קורס. אני בטוחה שגם כאלה שהן מתחת לקאפ C יודעות את תחושת השחרור כשמורידים את החזייה בסוף היום...עם החזייה הזו אין את זה. היא פשוט בלתי מורגשת ועם זאת, אין בעיה לרוץ איתה כמה מטרים, לאוטובוס למשל, ולא לאבד "נכסים" בדרך. גם זה קרה בעבר...



 סט של PASSIONATA  | חזייה 499 שקל | תחתונים 234 שקל |  צילום יחסי ציבור

אני בודאי הייתי מוותרת על קנייה של סט מלא, אני לא חושבת שיש לי צורך בחזייה ותחתונים תואמים וכך, גם חוסכת הוצאה נוספת. למרות שלפעמים, זה מאוד סקסי ויפה...
chantelle | חזייה 269-980 שקל | תחתונים 234-528 שקל | יחסי ציבור חו"ל 

בנוסף, בג'ק קובה אפשר למצוא המון פתרונות לשמלות כלה ושמלות ערב בצורת חזיות שונות ומשונות. למשל, חזייה בלי גב או בלי כתפיות וגב חשוף, חזיות "נדבקות", חזיות עם מחשוף מאוד עמוק ועוד ועוד. כמובן שיש לא מעט מחטבים וגרביונים או במילים אחרות, כל מה שצריך כדי ששמלת הערב תראה נפלא. הרי אין דבר מזעזע יותר מאפשר שמלה מצויינת שנראת רע בגלל כתפיות של חזייה שמציצות החוצה או גרוע מכך, קווי תחתונים שלוחצים מידי ובולטים מתחת לשמלה או המכנסיים.

מי שרוצה לחוות חוויה נעימה של התאמת חזייה, מוזמנת לאירוע הפיטינג של ג'ק קובה שיתקיים בין 27 - 30 במאי בבוטיק ג'ק קובה בקניון רמת אביב, כיכר המדינה תל אביב, קניון ארנה בהרצילה ובקניון הזהב בראשון לציון.

מומלץ בחום.

תודה לג'ק קובה על שהזמינו אותי להתרשם מהקולקצייה ועל התיקון שחוויתי בזכותם לחוויית ההתאמה האישית.





9 תגובות :

  1. אהבתי את ההשוואה של החזיות לנעליים. יש בזה משהו...

    השבמחק
  2. מצטערת, 800 שח זה מוגזם. ממש מוגזם. החזיות המעולות של פריה נמכרות און ליין ב100 שח גם של פנטזי במחירים דומים. באמת לא רואה סיבה להוציא מעל 150.
    אגב, בטח גם שאנטל אפשר להשיג און ליין בהרבה פחות - אז אולי עוד יצא לי להתנסות :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כל כך על מה להצטער, כי 800 שקל על חזייה זה בהחלט הרבה ואמרתי את זה. עם זאת, החזייה הזו של שאנטל יותר טובה מכל חזייה של FREYA או של כל מותג אחר שניסיתי.

      נקודה למחשבה: לי באופן אישי אין בעיה להוציא 800 שקל על נעליים...למה על חזייה זה כן פתאום נשמע לי הרבה? עדיין, תהיי בטוחה שאני הולכת לחפש לקנות אותן און-ליין במחיר משתלם יותר.

      מחק
    2. תשכחי מה שאמרתי, החיפוש הכי פשוט באיביי העלה יופי של תוצאות: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=chantelle+bra&_dcat=63853&LH_BIN=1&Cup%2520Size=DD%7CD%7CE&_osacat=0&_from=R40&Band%2520Size=36&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR11.TRC1&_nkw=chantelle+bra&_sacat=0

      חזיות של שאנטל לכולם! הידד!

      מחק
  3. נעליים ב- 800 אני עדיין לא קונה (כלומר, קונה אותן ב400 כשיש הנחה) - פשוט כי ברור לי שהתמחור הזוי (בפרט כשהן נמכרות עם ההשקה ביריד ב20% הנחה ומיד לאחריו מתפרסמים קונים/הנחה מיוחדת לחג/שקר כלשהו). לתחושתי, גם המעצבים לא מצפים שנוציא 800 שח על זוג.

    לצערי אצל יצרני החזיות המצב שונה (אם כי החזיות של פריה ופנטזי לא מתומחרות כבר ב600 שח, רק ב250). בדיקה זריזה העלתה שבארהב ואנגליה המחיר הרשמי של שאנטל לא חוצה בהרבה את קו ה200 (ואני מדגישה רשמי, כי כמעט תמיד יש לפחות 30% הנחה). המחיר שמציג גק קובה הוא *מופקע*, אפילו *ממש מופקע* ולטעמי חלק מאחריות צרכנית היא פשוט לא לקנות במקום כזה. יתרה מכך, הייתי שמחה לשמוע ממי שיש לו פלטפורמות כבלוג אופנה קריאה שכזו - אך אני יודעת שבהתנהלות השקות זה קשה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ראית את הלינק שפרסתי ממש מעל התגובה שלך?
      הביקורת על התמחור בישראל לחלוטין במקום, הביקורת עלי פחות.

      אני לא אמרתי לך לקנות נעליים ב 800 שקל או שאת קונה, אמרתי שאני קונה. יתרה מזאת, בדקתי בעצמי ואכן, משתלמם להזמין און-ליין. מי שאין לה אפשרות כזאת, שתמתין למבצעים והנחות ותקנה בארץ.
      בפוסט עצמו אמרתי שני דברים - החזייה הספציפית שלי מדהימה בתור בעלת חזה גדול והדבר השני, המלצתי ללכת להתאמה אישית של חזייה, שאגב תהיה מאוד שימושית במידה ואכן תזמיני און ליין.
      לא יצאתי בהצהרה שקוראת לך ללכת ולקנות באופן מיידי ואני גם לא מתכוונת לצאת בהצהרה של להחרים רשת כזו או אחרת, כי אני בן אדם בוגר שמתנהל בעולם בוגר ולא ילדה בת 20 שלא חושבת פעמיים. לנפנף מולי במשפטים של "התנהלות השקות" זה משהו שכל כך רחוק ממני ואם היית קוראת פה מספיק, היית יודעת את זה. להטיף מוסר זה מאוד קל, במיוחד מאחורי זהות אנונימית.

      מחק
  4. חזיות, במיוחד לבעלות חזון אמיתי, הן עסק מאוד חשוב. הן בונות את כל ההופעה כידוע. אבל אני לא מצליחה להבין למה לשלם כל כך הרבה על חזיות בארץ כשבחו"ל אותה חזייה תעלה שליש במקרה הכי גרוע. :-/

    שלא לדבר על מחירי התחתונים (400 שקל לתחתונים?!)

    השבמחק
  5. אפשר גם בארץ בפחות ממחיר חו"ל - מבחר ענק ומרהיב של חזיות איכותיות במידות גדולות. האתר נפתח במיוחד בשבילכן: .http://www.sigalavishai.com

    השבמחק