21.5.13

על וליד שבזי

יש מספר מקומות אהובים בנווה צדק שאני לא מוותרת עליהם באף ביקור שלי באזור, גם אם אני רק עוברת בדרך למקום אחר. אני מניחה שיש הרבה מקומות לבקר בהם ברחוב הזה ולכל אחד יש את המקומות שהוא אוהב...אלה המקומות שלי.



סיפור פשוט היא חנות הספרים האהובה עלי בתל אביב ויש בה מגוון מושלם של כל הספרים שאני אוהבת - ספרי עיון במדעי החברה, סיפורת ומבחר לא מבוטל של ספרים באנגלית ובכלל זה, גם ספרי בישול. בנוסף, אפשר למצוא שם לא מעט מחברות כתיבה מאויירות כשהאחת יותר יפה מהשנייה ושירות נפלא באווירה נעימה במיוחד. קרה לא פעם, שמצאתי את עצמי בחנות במשך כמה שעות, מחטטת בין המדפים, מוצאת עוד ספר ועוד אחד. 

על רחוב שבזי נמצא בית טבע [רחוב שבזי 23] שבו אפשר למצוא מוצרי מזון, טיפוח והגיינה ידידותיים לסביבה ולמשתמש וכמובן, פירות וירקות אורגניים. בנוסף, בקצה החנות ישנו בר מיצים שבו כמעט תמיד אבחר בשייק "פאי תפוחים" שכולל תפוחים ירוקים, תרד, ג'ינג'ר, אגוז מוסקט ועוד משהו שאני לא זוכרת. אפשר כמובן לבקש שיכינו לכם שייק לפי המרכיבים שאתם רוצים, אני ממליצה בחום על "פאי תפוחים" ותמיד מבקשת לעשות אותו יותר סמיך ממימי. אה, ולפעמים, כשיש קייל אז אני מבקשת להחליף את התרד בו והתוצאה לא פחות מאדירה. באותה החנות קניתי בפעם האחרונה חימר ירוק לטובת מסכות מטהרות שאני כה אוהבת וכיוון שהוא עומד להסתיים, אני בודאי אבקר בחנות בקרוב מאוד. 

בהמשך הרחוב, נמצאת חנות תכשיטים עם התכשיטים הכי מיוחדים שאני מכירה - הלא היא החנות "אגס ותמר". הסגנון של התכשיטים מיוחד מאוד, אולי מעט גס ולא מלוטש, אולי פשוט ואולי רק נפלא. הקולקצייה החדשה שמוצגת כעת בחנות שומרת על כתב היד של "אגס ותמר" ועושה לי חשק לטבעת חדשה. 



אני מוכנה "להתפשר" גם על עגילים מהקולקצייה החדשה או "רק" שרשרת, כי ברור לי לחלוטין שמדובר בפריטים כל כך טיימלס שישרתו אותי עוד הרבה שנים. 




לכל מי שמתכנן להציע נישואין בקרוב ומחפש טבעת אירוסין [או נישואין] קצת אחרת ויותר מיוחדת ממה שאפשר למצוא בחנויות המיינסטרים, מוזמן להגיע לחנות "אגס ותמר" ולמצוא את מבוקשו שם; טבעות האירוסין הן בדיוק מה שטבעות אירוסין צריכות להיות - אציליות.


עוד מקום אהוב, אפילו פנינה נסתרת אפשר לקרוא לו הוא הקונדיטוריה של מסעדת "דלאל" [רחוב כל ישראל חברים 7]. אל תתנו לשם להטעות אתכם, אין המדובר בקונדיטוריה בלבד אלא, בבית קפה שקט שאפשר להנות בו מקפה מצויין וממאפים מהמשובחים בעיר. בבוקר ובצהריים אפשר להנות מכריכים וקישים שלא ישאירו אתכם רעבים. 





אלה המקומות האהובים שלי, שבכל ביקור גם החפוז ביותר, עושים לי טוב על הלב ומעלים חיוך על פני. מקווה שגם לכם יש מקומות כאלה, גם אם זה רק מקום אחד. רוצים לשתף גם אותי?


3 תגובות :

  1. נסי את חנות הספרים "המגדלור" בגן החשמל. אין סיכוי שתתאכזבי!
    חמודה יותר ומגניבה יותר

    השבמחק
  2. מתה על הקונדיטוריה הזו!
    עשית לי חשק לבקר שם בסופש הקרוב! :)

    השבמחק
  3. ללא ספק אחד ה-מקומות בארץ. תמונות מקסימות.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...