4.5.13

דברים ש[לא רק אני] ניסיתי


צילום: יח"צ | עריכה: מיראל דושנסקי


זה לא יגמר אם לא תספר...הפעם אני אספר אחרי שכבר נגמר. 
גילוי נאות - כל המוצרים התקבלו מהחברות לטובת התרשמות.


פבוניה בוטניקה - Age Defying Marine Collagen Cream 
קרם עשיר בלחות, משקם ומטפל בתהליכי ההזדקנות של העור, מתאים במיוחד לעור במצוקה.
העברתי את הקרם לאחותי [תחילת שנות ה- 40 לחייה] במהלך החורף כשהעור שלה היה מיובש במיוחד. זה לא סוד שאחותי מאוד אוהבת את המוצרים של פבוניה בוטניקה וגם את הקרם הזה, היא אהבה מאוד. לטענתה, העור שלה "שתה" את הקרם הזה כך שהוא נספג במהירות ומיד עם המריחה, היה אפשר להרגיש שינוי בעור - המרקם הפך לנעים יותר למגע והעור נראה רווי יותר. חשוב לציין, שהעור של אחותי רגיש במיוחד ולא אחת התעוררה אצלה תגובה מקרמים ומוצרי טיפוח אחרים, שלא עוררו תגובה אצלי למשל וגם לי יש עור רגיש, רק שכנראה ששלה רגיש לסקלה רחבה יותר של חומרים ולכן, היא מאוד אוהבת את המוצרים של "פבוניה בוטניקה" שמעולם לא עוררו תגובה. 
מחיר: 383 שקל עבור 50 מ"ל 
אצל הקוסמטיקאיות המובחרות ובאתר.

L.RAPHAEL - מותג הקוסמטיקה של מכוני היופי של רונית רפאל - קרם מיצוק ליום מסדרת ULTIMATE
קרם שפותח במיוחד על מנת לטפל בנזקי הגיל שמופיעים על עור הפנים. הקרם הועבר לאמא שלי [בשנות ה- 60 לחייה], שמאוד אוהבת את המוצרים של רונית רפאל מזה מספר שנים. את הקרם הזה היא שילבה יחד עם סרום מסדרת ULTIMATE, שלטענתה טוב לפחות כמו הסרום המהולל של YSL מסדרת FOREVER YOUTH LIBERATOR.  הקרם מכיל תמציות בוטאניות שונות וכן, מרכיבים פעילים הממריצים את פעילות הפקת הקולוגן. 
המחיר הגבוהה בודאי מהווה שיקול, אך כמו שאמא שלי אומרת - יש גיל לכל דבר.
מחיר: 588 שקל עבור 50 מ"ל
להשיר ברשת L.RAPHAEL


CLARINS - קרם ג'ל לעור רגיל/מעורב HydraQuench Cream-Gel 
קרם ג'ל נטול שומן שמתאים במיוחד לעור רגיל עד מעורב. מכיל חומצה היאלורונית, תמציות ערבה ורימון. 
נמסר לחברה בגילי, בתחילת שנות השלושים לחייה, עם עור מעורב שסובל מאזור T שומני. בניגוד אלי, היא מעולם לא סבלה מאקנה. מההתרשמות שלה הבנתי שהיא מאוד נהנתה להשתמש בקרם במיוחד בגלל המרקם הג'לי שלו; הקרם נתן מספיק לחות ולא עורר גירויים. מדובר במישהי שדי סובלת בכל פעם שהיא צריכה להתחיל בטקס של הורדת איפור + ניקוי הפנים + מריחת קרמים ולכן, כמעט ולא מתאפרת. דווקא בגלל המרקם הג'לי היה לה נחמד יותר להתמרח ולא להרגיש שהיא מורחת קרם עשיר ושמנוני. נראה שהבחורה was converted ולא תחזור להשתמש בקרם לחות "רגיל" יותר לעולם...
מחיר: 356 שקל עבור 50 מ"ל
להשיג בסופר פארם

Soft Touch - סדרת Clean - מוס מקציף לניקוי הפנים
מדובר במוס מקציף לניקוי הפנים, שהוא oil free וכמובן, גם אינו מכיל אלכוהול. במוצר הזה השתמשתי בעצמי והופתעתי קצת, כשגיליתי שהוא משאיר את העור נקי במיוחד למרות שהוא מאוד עדין. המוס לא מייבש את העור ומתאים לכל סוגי העור. באופן אישי, כפי שכבר ציינתי בעבור, בחודשי הקיץ אני מעדיפה להשתמש במוצר מייבש מעט יותר עבור סוג העור שלי [מעורב עם T שומני].
מחיר: 119.90 שקל עבור 150 מ"ל
להשיג בסופר פארם ובניו פארם

ESTEE LAUDER - סדרת ADVANCED TIME ZONE - קרם יום Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle  לעור רגיל/מעורב עם SPF 15
זהו קרם שמיועד לטיפול בסימני הזדקנות ראשונים ומכיל תערובת יחודי של שלוש חומצות היאלורוניות. הקרם נמסר לחברה בסוף שנות ה- 30 לחייה שבעבר השתמשה במוצרים דומים אך מעולם לא השתמשה במוצר מהקו הזה של אסתי לאודר, בעיקר בשל שיקולי עלות. לטענתה, הקרם משאיר אחריו תחושה מדהימה והופך את העור לרך ונעים למגע. הוא מספק מספיק לחות ולא נדרש שימוש בקרם מלחח אחר. הטיעון היחיד שיכול למנוע רכישה עתידית של המוצר הוא מחירו הגבוהה ולכן, הוא ירכש רק במצבעים לכשיהיו.
מחיר: 475 שקל עבור 50 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

CLARINS - מי ניקוי לפנים 
ציינתי בעבר שהתחלתי להשתמש ב- water purify one step cleanser לעור מעורב/שמן. מי הפנים מכילים מעט מנטה לריענון הפנים. העור שלי "שתה" את מי הפנים האלה כאילו שהיה מדובר בוויסקי המשובח ביקום. השתמשתי בהם מידי ערב, לאחר שהורדתי איפור ניקיתי את הפנים עם סבון. שמתי לב, שבימים שבהם ויתרתי על השלב הזה, היה אפשר לראות הבדל בעור הפנים בבוקר למחרת. או, לפחות אני ראיתי הבדל. 
אין שאלה בכלל לגבי המשך השימוש שלי במוצר, בהחלט אחזור לרכוש. 
מחיר: 178 שקל עבור 200 מ"ל

מקווה שסקירה כזאת עושה סדר בדברים לפני שקונים מוצר ואפשר להשוות התרשמות של אנשים שונים, ממוצרים שונים. 

המשך סופשבוע נעים!





6 תגובות :

  1. המי ניקוי של קלרינס מעולים!!!
    אחלה פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הם מעולים בקטע אחר! לגמרי!
      תודה :)

      מחק
  2. אני משתמשת בקרם ג'ל של קלרינס ולא מחליפה אותו בגלל הקלילות שלו והמקרם שלו. בהחלט שווה לעבור אליו באופן קבוע למרות שזה לא זול.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לחלוטין מתחברת לתחושה שזה מעצבן למרוח קרמים "כבדים". תודה :)

      מחק
  3. אחלה פוסט! תודה!

    השבמחק