8.5.13

כי גם חם אבל גם קצת עוד לא

אתמול היה היום המשעמם ביותר בהיסטוריה של שנת 2013. אני מזכירה לכם, שאנחנו כבר כמעט באמצע שנת 2013 אז, מצד אחד זה נחמד שהשיעמום הקריטי באמת החל רק עכשיו ומצד שני, אם מכאן תהיה רק עליה ברמת השיעמום, אז יש לנו בעיה. מצד שלישי, כי תמיד יש צד כזה, יש אפשרות לירידה ברמת השיעמום, כך שיש סיכוי טוב שהמחצית השנייה של השנה תתנהל באופן שיניח את הדעת. לפחות רב הזמן. או בחלקו.

מה שקרה הוא, שהופתעתי לגלות כמה שהמצלמה שלי חסרה לי בזמן שהיא הייתה בתיקון. היא שלי רק שנה וחצי ופתאום, כשהיא נקרעה מידי לידי מעבדה מורשית לתיקון מצלמות CANON בישראל, הרגשתי כמה שהיא חסרה לי. פתאום הבנתי, שהרמתי את המצלמה לידיים שלי מידי יום ביומו וצילמתי, גם אם את הדברים הגרועים ביותר, עדיין צילמתי. ופתאום, "האימון" הזה היה חסר לי ולא הייתה לו חלופה הולמת. 

אז הלכתי להביא את המצלמה מתיקון.
הייתה שם בחורה שמדברת כל כך הרבה וכל כך מסביב לעניין שבאיזשהו שלב הודעתי לחבר שלי באופן רישמי, שאם הוא חושב שאני קודחת לפעמים, אז הוא מוזמן להגיע לרחוב ביאליק ברמת גן, למעבדת הצילום המדוברת ולהבין אחת ולתמיד מה זה שכאומרים לך משהו בשלושים מילים במקום בעשר. זה לא כיף, בכל מקרה. 
הוא חייך ולא אמר כלום, כאילו בשתיקתו אמר לי שאני שוב קודחת. 
צחקנו.

"כמה זמן האחריות על התיקון?"
"יש אחריות על התיקון!"
"כן, אבל לכמה זמן?"
"לחצי שנה אבל זה רק על התיקון שנעשה לא על המצלמה עצמה או משהו אחר שקרה למצלמה רק החלק שתיקנו וזה רק לחצי שנה אם משהו אחר מתקלקל זה כבר לא חלק מהאחריות" - המחסור בפסיקים ונקודות, במקור.

הבנתם.

אז הלכתי ואם יש משהו אחד שטוב עכשיו, זה שעכשיו מאי ויש בישראל את מזג האוויר הטוב ביותר שיהיה כאן לפחות עד אוקטובר. ביום חמים ויש רוח שעוד קצת קרירה ולפעמים, כשמגיעים למקום מוצל אז אפילו עוברת מחשבה אידיוטית כמו "יואו ממש קר!". בערב לפעמים קריר ולפעמים רק נעים ועדיין, אפשר ללכת עם סנדלים וג'קט ג'ינס, שניהם יחד.


ג'קט ג'ינס מתנת GAP | שמלה מתנת חברה של אמא מאוסטרליה | סנדלים מתנת scoop

שני פריטי לבוש שבתיכון היו אומרים שאני "חורשת" עליהם - סנדלים וג'קט ג'ינס - כי גם חם אבל גם קצת עוד לא. ואם הייתי בצבא, אז הייתי נועלת סנדלים שחורים שעלו לי חמישים שקלים בתחנה המרכזית החדשה, ירכית ומעל סוודר צבאי. השילוב הזה היה אופטימלי ואפשר להישמר מפני מזגנים ובו זמנית, אפשר אוורור לרגליים. מאוחר יותר התברר שאסור ללבוש סוודר על ירכית אבל אז, זה כבר היה לא מעניין.



הלכתי להביא את המצלמה והיא שבה אלי.



2 comments :

  1. השמלה מאוד יפה, חבל שהיא לא מפה. הסנדלים גם סבבה אפילו שזה סקופ.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) באמת חבל שהשמלה לא מפה, הייתי שמחה לעוד כמה כאלה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...