4.6.13

פסקול נעורי

הקשר בין אופנה למוזיקה היה שם מאז שכל אחד מבין השניים היה שם בפני עצמו. הקולקציה החדשה של H&M הנקראת H&M ♥ MUSIC שמושפעת משלושה פסטיבלי אופנה עולמיים [קואוצ'לה, גלסטונברי ואיביזה] עשתה לי חשק לרוק & רול של פעם, כזה שלא עושים כבר, כזה שתמיד יהיה זכור לי משנות ה-90, גם ביצירה מקומית-ישראלית.

 אני גאה לומר, שהגעתי לגיל שבו אני יכולה להגיד שהילדים של היום הם לא כמו פעם, כי פעם היינו שומעים מוזיקת Grundge, חולמים על קורט קוביין ומזיעים לתוך חולצות פלנל משובצות באמצע יולי, במזגן. כל שנשאר מאותם הימים, הם כמה דיסקים שרוטים שנשמעים בריפיט בסמרטפון כזה או אחר וקריאה חוזרת ונשנית של "הקייטנה של קנלר" מאת אתגר קרת, שתמיד מעלה חיוך.


חבר ישן פעם אמר לי, שזו המוזיקה שאני תמיד אוהב ותמיד אשמע גם כשאכיר ואוהב ז'אנרים אחרים. לשמחתי, הוא צדק ואני תמיד מרגישה "קצת בבית" כשאני שומעת מוזיקה שהייתה פסקול נעורי.

לבשתי: ג'קט ג'ינס מתנת GAP | אוברסייזד T מתנת H&M  | עגילי כסף [ישנים] 

כל כך התחשק לי להתלבש שנות התשעימי, עם חולצה שחורה ואפלה, ג'קט ג'ינס ואיפור מוגזם.  לפני עשר שנים או יותר, הייתי מתלבשת די דומה והולכת ל"אזימוט" או מרחיקה עד מועדון "הנמלה" בקריית אתא [איי שיט יו נוט!], שכנראה רק אני זוכרת אותו. הפעם, זרקתי את הפוני למעלה וסתם השתעשעתי עם איפור מוגזם.

מימין בכיוון השעון: צללית מתנת MAC  In Extra Dimension | לק ESSIE Butler Please | מסקה מתנת אסתי לאודר |  צ'אבי סטיק איטנס מתנת קליניק גוון #04 Heftiest Hibiscus | עפרון קרליין #103 Electric Blue | איליינר ביוטי קייר #02

אני עדיין רוצה לנסות גרסא מתונה של ה- Cobalt Blue שיכולה להשתלב ביומיום. אני מניחה שהיא תהיה מורכבת מאותם הפריטים, כי הצללית הזו של MAC מקולקציית In Extra Dimension בגוון OPALESSE היא הצללית היפה ביותר שראיתי מימי. היא לבנה עם גוון פנינה ורודה והיא נותנת גוון קצת שונה, בהתאם לזוית נפילת האור. יכול להיות שאוותר על האיילינר של ביוטי קייר, לא כי הצבע לא מוצא חן בעיני, הוא דווקא כן; אלא, כי יש לו ריח מסריח ממש והוא מכיל פרבנים. בשביל משחקים בצבע לטובת תמונה טובה הוא לא רע, בשביל שמונה בבוקר במשרד...פחות. 

גם על שפתיים כתומות אוותר, אפילו שהצ'אבי סטיק אינטנס החדש של קליניק נהדר. הוא שונה לחלטין מהגרסא הראשונה של הצ'אביס, שהיו שקפקפים. הצ'אבי סטיק החדש הוא שפתון לכל דבר, עם כיסוי מעולה ועמידות לא רעה בכלל. אני אוהבת ללבוש אותו ביומיום עם קצת ברונזר ומסקרה חומה. בשביל הלוק היומיומי, אלך עם עיניים בקובלט ושפתיים נקיות או בגוון ניוד. 

אני כבר רוצה לנסות!

גילוי נאות - במסגרת הפירוט תחת התמונות.



תגובה 1 :

  1. את נראת מדהים והאיפור הורס.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...