11.6.13

מכף רגל ועד ראש

בניגוד למוצרים בנאליים שבדרך כלל אנחנו משתמשים, הפעם דווקא יש כמה מוצרים חדשים יותר או פחות שהפתיעו אותי בין אם זה בגלל המרכיבים, האריזה או התוצאות. 

{ענייני שיער}


מיד אחרי שסיימתי עוד בקבוק של שמפו בננה מהבודי שופ, עברתי להשתמש בשמפו* של שוורצקופף מסדרת BC Oil Miracle. בעבר, יצא לי להשתמש בשמן לשיער מאותה הסדרה בדיוק, שמיועד לשיער דק וכמו שכתבתי על זה בעבר, מבין כל השמנים שניסיתי, זה האהוב עלי מכולם. 
השמפו לא אכזב גם הוא, יש לו את הריח העדין שיש גם לשמן, הוא מנקה היטב ולא מכביד על השיער וזה מה שאני אוהבת. מצד שני, הוא לא כזה מדהים שהייתי משלמת עליו את המחיר המבוקש. שמפו הבננה של בודי שופ [הלא ישראלית, כמובן.] עושה עבודה נהדרת ואולי אף טובה יותר ובשבריר המחיר.
מחיר: 105 שקל עבור 200 מ"ל

מאותה הסדרה, ניסיתי גם את המרכך בספריי*, שהוא בעצם מרכך שיער דו-פאזי המשלב רכיב של שמן המעניק ברק ורכות לשיער ורכיב טיפוח שעוזר בהתרת קשרים. מערבבים ומשפריצים - אני זקוקה לשלושה שפריצים, על שיער לח. חייבת להודות שהפסקתי להשתמש במרכך ואני רק עם הספריי. על מה שהספריי הזה עושה לשיער שלי והעובדה שהוא חוסך ממני רכישה של מרכך, הייתי במשחה רבה משלמת עליו את המחיר המבוקש.
מחיר: 75 שקל עבור 150 מ"ל
**העסקה המשתלמת ביותר עבור שמן לשיער**


ספריי נוסף שניסיתי ואהבתי מאוד הוא זה של KERASTASE מסדרת SOLIEL* והוא בעצם ספריי שמן להגנה ולחות לשיער החשוף לשמש. אני משתמשת בו באותו האופן שאני משתמשת בספריי הראשון שהזכרתי אבל, רק כשאני יודעת שאני הולכת לשהות בשמש. בניגוד לספריי של שוורצקופף, הספריי הזה לא משאיר את השיער רך וחלקלק אלא, דווקא נותן לו טקסטורה או בשפת מעצבי השיער, בודי.
דווקא נחמד. 
מחיר: 150 שקל עבור 125 מ"ל

את הטיפול של Mythic oil הזכרתי כאן בעבר והמלצתי עליו מאוד. היה ניתן להשיג מוצרים של Mythic oil גם לשימוש ביתי ועכשיו, מוצר הדגל שהוא השמן* עצמו עובר מייקאובר על ידי מעצבת אופנה תורכיה - דליק חניף - וזוכה לאריזה מעוצבת, עם משאבה נוחה לשימוש וגם צמיד נחמד שכל קונה מקבלת במתנה. השמן קליל ויש לו ריח נעים, הוא לא הכביד על השיער הדק שלי ויהיה נהדר גם למי שיש שיער עבה יותר משלי...שזה שאר העולם בערך מלבד TiffanyD.
מחיר: 129 שקל עבור 125 מ"ל

לפני שממשיכים, אנקדוטה קטנה ששמעתי מפי סמנכ"ל משאבי אנוש של לוריאל ישראל [אני מקווה שהוא בסדר עם זה שאני אצטט אותו, מתברר שהמספרות ש"זוכות" להכי הרבה פריצות הן אלה שמחזיקות מוצרים של KERASTASE ואכן, מה שגונבים לרב מאותן המספרות הוא מלאי המוצרים האלה בדיוק ולא ציוד אחר. מתברר שיש "שוק שחור" למוצרים של קרסטס. ספוקי.

את המוצרים של שוורצקופף, לוריאל פרופשיונל ו- KERASTASE אפשר להשיג במספרות המורשות.

{ענייני פנים}

מי שעוקב אחרי באינסטגרם, ראה שעשיתי קצת שופינג בסופר פארם והתחדשתי במסכה מטהרת של קלרינס. המסכה הזו היא מהמסכות הקבועות ברפרטואר שלי וברגע שראיתי אותה במבצע של 99 שקל, מיד רכשתי כי האחרונה שלי נגמרה לפני כשנה ומאז השתמשתי רק במסכות חימר ירוק. המסכה הזו מכילה חימר ורוד, היא מצויינת לבעלות עור פנים מעורב ושמן כמו שלי יש ואני משתמשת בה פעם-פעמיים בשבוע.
מחיר: 189 שקל לפני הנחות בסופר פארם
אני קניתי במבצע ב- 99 שקל

מוצר נוסף של קלרינס שהושק בתחילת יוני, הוא לא אחר מאשר הדאבל סרום* המהולל. ראיתי ביוטיוב וקראתי בבלוגים עשרות אם לא מאות ביקורות חיוביות על הסרום הזה. היחודיות שלו היא בבקבוק, שמכיל בעצם שני בקבוקים - האחד על בסיס שומני והשני על בסיס מיימי. בלחיצה על המשאבה, החומר יוצא משני הבקבוקים. מחממים קצת בין הידיים ומורחים על הפנים מהמרכז החוצה. הסרום מכיל 20 תמציות צמחים והחידוש המרכזי שלו הוא שניתן להשתמש בו כבר מגיל 25, בניגוד לסרומים אחרים שמיועדים לגילאים מבוגרים יותר. בינתיים אני משתמשת בו רק בבוקר ואני מאוד נהנית מהזוהר שהוא נותן לעור.
מחיר: 499 שקל עבור 30 מ"ל בסופר פארם
15% הנחה בחודש ההשקה




{ענייני רגליים}

כן, פיכס!
למה אני מדברת על כפות רגליים?! מזעזעת.
הכל נכון, רק שזה מוצר שבחיים לא חשבתי שאני אתקל בו. הוא נראה כמו דאודורנט סטיק ובעצם מדובר בסטיק למריחה על כפות הרגליים של פלקסיטול*. החומר עצמו מאוד מלחלח ומתאים למריחה על כל אזור יבש: כפות רגליים, מרפקים ואני גם מרחתי קצת מסביב לציפורניים בידיים וזה היה נהדר. הקרם עצמו מכיל חמאת שיאה, שמן זית, שמן קוקוס וויטמין E ולא מכיל פראבנים.
בשבילי, זה הקרם רגליים הטוב ביותר שתקלתי בו מאז הקרם המהולל של רבלון שיצא מהמגוון בארץ [ואלי בכלל] לפני כמה שנים טובות.
מחיר: 85 שקל עבור 70 גרם



גילוי נאות - מוצרים שסומנו ב-* התקבלו מהחברות.


6 תגובות :

  1. סיקרנת אותי עם המסיכה של קלרינס, אני אנסה.

    אני מתה על המוצרים שלהם- יש לי קרם פנים + מי פנים שלהם- שאני משתמשת על בסיס יומי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד ממליצה על המסכה, ואם את מוצאת אותה במבצע אז בכלל נהדר. אני משתמשת בה אחת לשבוע בקיץ.

      מחק
  2. לגבי המרכך בספריי את יכולה לרשום את השם באנגלית כי לא הבנתי איזה מהם זה מרכך. ואיפה אפשר לקנות? תודה מראש.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש פה שני מרככים בספריי כשאחד מהם גם מגן מפני השמש:
      1. ספריי- קונדישנר "אויל מירקל", ללא שטיפה- BC OIL MIRACLE spray Conditioner- מרכך שיער הדו-פאזי המעניק לשעיר ברק ומתיר קשרים.
      עולה 75 שקל עבור בקבוק של 150 מ"ל

      2. ספריי קונדישינר של KERASTASE מסדרת SOLIEL ושמו HUILE LACTEE - מרכך, נותן ברק, מתיר קשרים וגם, מגן מפני השמש.
      עולה 150 שקל עבור 125 מ"ל

      את שניהם ניתן לרכוש במספרות.

      מחק
  3. דווקא סיקרנת אותי ממש עם הקרם רגליים הזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה, כי הוא שווה ניסיון. אני משתמשת בו כל יום לפני השינה, משהו שלא נהדתי לעשות עם קרמים אחרים כי זה תמיד נראה לי מעצבן מידי.

      מחק