16.6.13

סדר בדברים - הגנה מהשמש

אני מודעת לכך שאתם אנשים סופר עסוקים ולגמרי פספסתם את זה שהשמש קופחת והקיץ כבר ממש כאן, אז אני כאן בשבילכם כדי לבשר לכם שהנה, חם פה. הפתיח הזה בא לכפות על פוסט משעמם לחלוטין, שכל עיסוקו יהיה בקרמי הגנה מהשמש. פשוט ניסיתי כל כך הרבה, כי אני ממש לא בקטע של שמש על הפנים או בכלל, שאני חושבת שזה הזמן לחלוק את המידע.

אני כבר אומרת שזה פוסט חלקי, כי יש עוד מוצרים שניסיתי בשנים עברו ואהבתי מאוד כמו הגנה לפנים של לנקסטר, ספרי הגנה של ד"ר עור וגם קרם הגנה של Kiehl's שהתברר כנעים ועושה את העבודה. המוצרים כאן יתחלקו לשתי קבוצות, אני אתחיל עם הגוף ואסיים עם הפנים וכן, כולם התקבלו לסקירה מהחברות.



תחליב הגנה לתינוק מסדרת NATURAL של LIFE - מקדם הגנה 50 SPF, הגנה מפני קרני UVA וגם UVB מכיל חומרים טבעיים, ללא פראבנים, מתאים למריחה מגיל 6 חודשים ומעלה וניתן לשימוש הן לגוף והן לפנים.
אתחיל בזה, שברגע שפתחתי את הטיוב מאוד אהבתי את הריח, הוא היה עדין מאוד וכלל לא הזכיר ריח קלאסי של קרם הגנה, שאני אישית לא אוהבת [משיטוטי ביוטיוב הבנתי שיש כאלה שמתות על הריח הזה]. בגלל שכתוב "תחליב" ציפיתי למצוא פורמולה נוזלית יותר ופחות קרמית וקיבלתי בדיוק את ההפך מזה. אני לא יודעת איך ילדים אוהבים את קרם ההגנה שלהם אבל, יש לי הרגה שהם לא אוהבים אותו בכלל ולכן, העובדה שמדובר בקרם "עבה" שלוקח זמן למרוח היטב על הגוף יכולה רק להקשות על המריחה על ילדים. או על מבוגרים.
מחיר: 72.99 שקל עבור 125 מ"ל

עוד מוצר של LIFE הוא ה- Body Spray עם 30 SPF שמגיע בשני ניחוחות - היפ הופ [מעניין איך זה מריח...] ומאסק, שאותו אני קיבלתי. הבקבוק קטן ונוח לנשיאה בתיק. אתם בטח כבר יודעים שאני מעדיפה את הקרם הגנה שלי לגוף בספריי אז די התלהבתי לנסות את הספריי הזה. מעבר לבקבוק החמוד, הייתי מאוד מופתעת לקבל ריח אלכוהולי ל-פ-נ-י-ם ברגע שהשפרצתי מהספריי על הזרועות. החומר עצמו שקוף והוא נמרח ונספג היטב על העור, הריח האלכוהולי עובר די מהר גם הוא אבל, זה בהחלט לא משהו שהייתי מוכנה לו.
מחיר: 59.99 שקל עבור 100 מ"ל

גם CARELINE קפצו על הגל והוציאו את SKIN GARD ספריי ההגנה שלהם שמיועדים למבוגרים ולילדים. אני קיבלתי לסקירה את זה שמיועד לילדים. כמו שאפשר לראות, הוא מגיע בבקבוק דומה לזה של הספריי של LIFE, רק גדול יותר. במקרה הזה, לא היה ריח חריף של אלכוהול - היה מעט ריח אלכוהולי אבל, ממש מעט - החומר עצמו שקוף, נמרח ונספג טוב ונשאר ריח נעים. מדובר ב- 50 SPF והגנה מקרני UVA וגם UVB. 
מחיר: 69.99 שקל עבור 200 מ"ל

אגב, שלושת המוצרים מיוצרים על ידי אותו יצרן, זהר קוסמטיקס, למרות שמשווקים תחת חברות שונות. 



השניים האלה, הם האהובים עלי השנה וכן, הם גם יקרים יותר וגם הוזכרו בבלוג בעבר. 

תחילה, תחליב הגנה בספריי של AVENE, מגיע עם הגנה של 50 SPF וכולל הגנה מפני קרני UVA וגם UVB. לא מכיל פראבנים אך מכיל את המים התרמאליים של אוון, שאני בקרוב אתחיל לשתות אותם, כי השפרצתי אותם כבר על כל מקום אפשרי בגוף ואני מרגישה צורך לגוון.
מדובר באריזה של בקבוק ספריי בלי לחץ אוויר. החומר עצמו לא שקוף אלא, צהבהב והוא מרגיש מאוד "דק" על הגוף. הוא נמרח ונספג ולא משאיר על העור גוון לבן. חשוב להשפריץ ולמרוח באופן שווה, כי כבר קרה שעשיתי את זב בחפיפניקיות וכרגע יש לי מעבר חצייה על כתף שמאל. דונט אסק.
מחיר: כרגע נמצא במבצע ב- 99 שקל עבור 200 מ"ל

תחליב הגנה של CLARINS עם הגנה של 50 SPF נגד קרני UVA וגם UVB. מדובר בתחליב [כמו גם הספריי של אוון] והפעם זה גם מרגיש כמו תחליב, שיוצא מהבקבוק בגוון לבן ומיד נמרח ונספג והופך לשקוף ולא דביק כלל וכלל. יש לו ריח שמאוד סיקרן אותי, כי לא ציפיתי לו - ריח של קוקטייל פירות טרופיים. אז נגיד להסתובב בעיר בצהרי שישי עם ריח של קומפוט פירות טרופיים יכול להיות דווקא סבבה, כי אני לגמרי אסתובב בתחושה שאני בחופשה טרופית. אם כבר חיה בסרט, אז שיהיה טרופי, מה 'כפת לי?
מחיר: במבצע 99 שקל עובר 150 מ"ל


ועכשיו נעבור לפנים - תקשיבו, זה לא פשוט. אני יודעת שהמטרה היא למצוא מוצר שלא יסתום את הנקבוביות והנה אני כאן עם בשורה מרגשת - אין כזה!



תחליב הגנה לפנים NATURAL מבית LIFE - אותו דבר כמו התחליב לגוף וכן, גם כאן אין זכר לתחליב. יש לו 50 SPF והגנה מכל הקרניים האפרשיות, הוא לא מכיל פרבאנים ויש לו ריח מאוד נעים. אבל! זה קרם "עבה" ביותר שבקושי נמרח על הפנים וכשהוא נכנע ונמרח, הוא נשאיר אחריו שכבה לבנה. כל כך לבנה, שאם הייתי יוצאת ככה לרחוב, היו אומרים שאני גזענית כלפי אשכנזים. וכן, אתם זוכרים נכון, אני עצמי אשכנזייה מאוד. 
מחיר: 57.99 שקל עבור 50 מ"ל


קרם הגנה לפנים של MINERALIQ שוב, 50 SPF והגנה מפני אותן הקרניים כמו כל האחרים. במקרה הזה ה"קרם" הוא דווקא מאוד "תחליב" - אולי התבלבלו האריזות? בכל אופן, אני מחבבת אותו כי הוא נמרח טוב ומגן היטב, אין לו ריח לא נעים אבל, יש בעיה אחת. הבעיה היא בגודל של החור שיש בטיוב. הוא גדול יותר מפתח סטנדרטי לדעתי, ומאוד לא מתאים לחומר שהוא נוזלי יחסית. התוצאה היא שבכל לחיצה יוצאת כמות חומר שמספיקה לפנים, לצוואר, לזרועות, לזרועות של חבר שלי וגם לאף שלו. מבחינת סתימת נקבוביות, הוא לא נוראי בכלל אבל כן דורש תחזוקה בדמות של מסכת חימר/בוץ אחת לשבוע. 
מחיר: 79.90 שקל עבור 50 מ"ל

קרם הגנה לפנים של AVENE, שוב אותן ההגנות, האריזה הכי טובה מכולם - טיוב עם משאבה שמאפשרת שליטה מעולה בכמות החומר שיוצאת. הוא קליל ונעים אבל, שזה לא יטעה אתכם שהנקבוביות לא יסתמו, כי הן כן. אני חייבת מסכת חימר אחרי שבוע של שימוש בקרם הזה, בדיוק כמו אחרי כל קרם הגנה אחר. 
מחיר: במבצע 99 שרל עבור 50 מ"ל



וזה סוג של בונוס, כי זה לא קרם הגנה, זה בכלל BB קרם של MAC, בגוון הכהה מבין השניים הקיימים - Light Plus. הוא כמעט ולא נותן כיסוי כלל אלא, יותר מאחד את גוון העור. יש לו הגנה של 35 SPF וזו הסיבה שכללתי אותו בפוסט זה. אני הופתעתי מאוד מהמוצר הזה ולטובה מכמה סיבות; תחילה, המייקאפים הנוזליים של מאק עושים לי אקנה קוסמטי [כולל פייס אנד בודי] ולכן מאוד פחדתי להתנסות במוצר. אחרי פעם אחת, לא קרה כלום וכך המשכתי לפעם השניה והשלישית והעשירית - כלום. יתרה מזאת, לא ראיתי שהנקבוביות שלי זקוקות לאנפלאגינג היסטרי אחרי השימוש. הדבר היחיד שפחות נעים לי במוצר הזה הוא הריח, שהוא ריח קלאסי של קרם הגנה, שאני שונאת כל כך. לשמחתי הוא מתנדף אחרי כמה דקות ובאמת שלפעמים, אעדיף את המוצר הזה על פני קרם הגנה לפנים.
מחיר: 165 שקל עבור 40 מ"ל

כאמור, כל המוצרים נשלחו אלי מהחברות.
הדעות הן כמובן שלי כך שיתכן מאוד, שלא כולם חושבים כמוני. קחו את זה בחשבון ותעשו את השיקולים שלכם לפני שאתם קונים או מורחים משהו על הפנים :)

העיקר שנהיה חכמים בשמש!
שבוע נפלא!


תגובה 1 :

  1. לד"ר קרבלניק יש קרם הגנה לפנים 30SPF. הוא מהמם! אין לו שום תחושה דביקה גועלית ולא ריח של קרם הגנה. הוא גם לא כל כך יקר... אני מתה על הקוסמטיקה הרפואית!

    השבמחק