2.6.13

דווקא נחמד פה

יש מקומות, שלפעמים לא בא לי לגלות לאנשים אחרים על קיומם ואז אני נתקפת רגשות אשם, כי אולי הם נסתרים מידי ואם לא אגלה על קיומם לאנשים אחרים, המקומות האלו לא ישרדו את מבחן הזמן ותזרים המזומנים...ויסגרו. החיים בעידן הקפיטליסטי ממש לא פשוטים, אני אומרת לכם!

אחרי ששוק הפשפשים ביפו הוחרב וכל חנות שנייה הפכה להיות פאב או מסעדה מגניבים בטירוף, שמגישים אוכל עלוב ומארחים אנשים סופר מאגניבים שבדיוק מתלבטים אם לחיות חיי פרישות או לטוס לשבוע באמסטרדם, אנחנו ברחנו בנמל יפו. כן, זכינו לכמה ימים שקטים, רק אנחנו וכמה תיירים או אנשים מבוגרים ישובים על כיסאות מתכת ב- LOVEAT, קוראים ספר או עיתון שקנו בסטימצקי ליד. אחרי השקט, הגיעה הסערה ועכשיו גם נמל יפו מלא ברעש של אנשים אחרים.




לא הייתה ברירה, אלא לברוח לשכונה מעל הנמל, שכרגע רק נגע הנדל"ן מאיים לכרסם אותה ובקרוב, גם את האוכלוסייה.


בינתיים, אחותי הכירה לנו מקום קטן, שכרגע הוא מקום המפלט שלי עם כל מי שרק רוצה לבלות איתי ולאכול משהו טעים. בבוקר אפשר להנות מארוחת בוקר כנהוג באזורנו אבל, הכי כיף לבוא אחר הצהריים לקראת השקיעה ונשנש כרובית מטוגנת וכמה אוצרות מן הים התיכון שלא ידעו לברוח את הרשת. הפעם, זה היה בן דודה שלי שנהנה מכל ביס.






מצטערת, נזכרתי לצלם את הקנאפה אחרי שכבר הספקתי לתקוף מחצית ממנה. לא, היא לא טובה כמו זו במזרח ירושלים אבל, היא הכי טובה בצפון מערב יפו.

אחר כך, בן דודה שלי ואני, הלכנו לטייל בסמטאות, "להוריד" קצת את הקנאפה ולקשקש על העתיד תוך כדי תיוק זכרונות מהעבר. אני רציתי להיות בלוגרית ולהצטלם אבל, גם לענות לטלפון וזו התוצאה.


לבשתי: חולצה מתנת SACK'S [ישנה] | ג'ינס בויפרנד ומשקפי שמש H&M | תיק אמפוריו ארמאני | שיער מבולגן מתנת הרוח 

דווקא אחרי השקט, נחמד לחזור דרך הרעש של הנמל, שמלא בתיירים מכל הסוגים. פתאום זה לא נורא כל כך ואפילו הראש מספיק נקי כדי לדעת להסתכל בכיוונים שקודם לא יכל ואפילו, לקפוץ למים! אבל לא באמת.





"דווקא נחמד פה" - אני תמיד מזכירה לעצמי בקול רם.
עד הפעם הבאה.

אז אם אתם שם, תגיעו ל"ביסטרו קדם 60" ברחוב שערי ניקנור 25, תל אביב-יפו.
אם תמיד חשבתם שיפו היא לא בשביל אנשים כמוכם, כנראה שצדקתם, היא באמת לא בשבילכם.
וותרו על ההגעה. סעו למרינה בהרצליה, גם שם אפשר למצוא דג בגריל.

שבוע טוב.

6 תגובות :

  1. הפוסט הזה בליווי הפוסט האחד לפני זה, ממש מביאים את הקיץ גם מבעד למסך.
    הצבעים המרעננים טורקיזים-כחולים, הפרשיות וה FUN!
    יופי של תמונות מותק, והאוכל בכלל נראה מגרה בטירוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי שהעלתי את התמונות, החשק לי לחזור לשם לעוד ארוחה באותו רגע. תודה :)

      מחק
  2. תודה על ההמלצה !
    אני מאוד אוהבת לקחת יום חופש ולטייל בשוק הפשפשים באמצע השבוע.
    אהבתי את מה שלבשת, והתמונה שאת מדברת בטלפון מעולה !

    השבמחק
    תשובות
    1. שוק הפשפשים באמצע השבוע נהדר, בסוף השבוע אני פחות אוהבת אותו.
      תודה רבה :))

      מחק
  3. יש משהו מהפנט באיזור הזה של היפו! מאוד אהבתי את התמונות :)
    היכן בדיוק נמצאת הספינה ההרוסה הזאת? ממש בא לי להגיע אליה ^^

    השבמחק
    תשובות
    1. הספינה נמצאת בנמל יפו, כשהולכים לכיוון פארק מדרון, היא נמצאת מאחורי גדר שהייתה פתוחה קצת ואני התגנבתי פנימה וצילמתי.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...