8.6.13

חשק יומיומי

אני לא מתאפרת כל יום מאז שהתחלתי להתאפר. מה שמנחה אותי הם בעיקר חשק וזמן, שאם יש לי משניהם, אז אני בודאי אתאפר קצת בבוקר ואמשיך לדרכי. רב הזמן, אני לא מורחת מייקאפ על הפנים, מסתפקת בכיסוי נקודתי עם קונסילר במידה ויש צורך בכך ומפדרת מעט. בכלל, מאז שהכרתי את הסטודיו פיקס של MAC, אני משתמשת בו כמיני-מייקאפ.

הפעם ניסיתי ליצור לוק כמה שיותר יומיומי עם הפלטה שקיבלתי במתנה ממותג הבית של סופר פארם, הלא הוא Life. אף פעם לא התאפרתי במוצרים שלהם לפני כן והפלטה דווקא נראתה לי מגוונת מספיק כדי להתנסות בה. מלבד גוון אחד, כולם מכילים שימר - משהו שאני אישית פחות מתחברת אליו בקיץ, אלא אם כן מדובר בגוונים בהירים. כל הצבעים מאוד פיגמנטיים וצריך ממש מעט מהם. כמובן, שצללית ללא בסיס של OFRA נוזלת הישר למרפקים שלי, אז גם הפעם השתמשתי בפריימר הזה.

פלטה מתנת LIFE | פודה-מייק אפ סטודיו פיקס מתנת MAC | מסקרה לוריאל טלסקופיק בגוון חום | עפרון חום לנקום קולקציית In Love | קונסילר Bourjois Healthy Mix | פריימר לצללית OFRA | ליפגלוס אסתי לאודר בגוון 102 Rhubarb

השתמשתי גם במעט מהברונזר וממש מעט מהסומק, וכמובן לא הזנחתי את העפרון החום מקולקציית אביב 2013 של לנקום, בעל הפורמולה העמידה ביותר שיצא לי להכיר וכמובן, מסקרה טלסקופיק של לוריאל, גם היא בגוון חום.

לוק דומה אני אוהבת ליצור עם רביעייה של קרליין, שהשיקה בחורף האחרון כמה וכמה רביעיות במסגרת קולקציית Portfolio, שסוקרו בבלוגספירה מפה ועד תימן. אני הכי אוהבת את הרביעייה הזו, שנקראת Amber. דווקא החומים-כתומים האלה ממש עושים לי את זה. 

רביעיית צלליות מתנת CARELINE - קולקציית PORTFOLIO - גוון Amber #104 

השוס האמיתי הוא הגלוס שקניתי בחנות האאוטלט של אסתי לאודר ומותגים אחרים מבית אלקליל [הנחושת 10, רמת החי"ל, תל אביב], כשהגעתי אליה במקרה אחרי ראיון עבודה באזור. אחרי שכבר מצאתי את הסומק שרציתי, שאלתי אם במקרה יש סיכוי שגלוס שנקרא Rhubarb נמצא במגירה שכוחת אל. זכרתי גם שהמספר שלו צריך להיות 02 או 102 ושאהבתי אותו אהבת אמת מימות התיכון ועד ללפני כשש שנים, אז הטיוב האחרון שלי נגמר.

כמובן, שהגלוס נמצא ואני וכמעט עשיתי ריקוד קטן באמצע החנות מרב אושר. 




זה נראה מאוד פשוט וזה באמת מה שזה נראה. יש ימים שיש חשק לכחול קובלט ויש ימים, שמסתפקים בצבעי אדמה כפי שהיה נהוג לקרוא להם שניינטיז, וזה כל היופי באיפור.

מעניין מה יתחשק לי מחר.



גילוי נאות - בכיתוב בתחתית התמונות.


שבוע טוב!



2 comments :

  1. את יכולה להוסיף את הכחול המיוחל על ידי העוגיה של Gap :)
    האיפור נראה ממש רענן וטבעי, ואת יפה!

    השבמחק
  2. את נראית ממש פרשית והאיפור קליל ומקסים! אני מאוד אוהבת.

    השבמחק