16.7.13

ארבעה מוצרים

ארבעת המוצרים שמופיעים כאן הפעם, מעולים כל אחד בתחומו. השניים הראשונים לדוגמה, כלל לא מתאימים לבעלות עור מעורב-שמן כמו שלי אבל, כשאני רואה את התוצאות אצל הנסייניות [משפחה וחברות, כמובן] ואת התגובה המתלהבת שלהן, אני יודעת שמדובר במוצר פשוט טוב.

תחילה, שני קרמים או אולי אפילו שלושה יש לומר, שמתאימים לבעלות עור השונה משלי. הסדרה הראשונה שכוללת קרם יום וקרם לילה היא זו של ד"ר פישר מסדרת ג'נסיס Sebo Right מיועדת לבעלות עור רגיש, אדמומי ומגורה. במקרה הזה, התוצאה הייתה מיידית וכבר אחרי מריחה של קרם היום על פנים מגורות ואדמומיות מכל מיני אלרגיות הקשורות למזג האוויר, העור פשוט "נרגע". אחרי שימוש של חודשיים - העור בהחלט השתפר, האדמומיות כמעט ונעלמה לחלוטין.
לי זה נשמע כמו קסם ואם לא הייתי רואה את האדמומיות נעלמת מאזור שמסביב לאף בעצמי, כנראה שגם לא הייתי מאמינה כל כך. 

קרם יום ג'נסיס Sebo Right עם 30SPF [הגנה מפני UVA ו- UVB] | מחיר 199.99 שקל עבור 50 מ"ל [לפני מבצעים]
קרם לילה  ג'נסיס Sebo Right | מחיר 199.99 שקל עבור 50 מ"ל [לפני מבצעים]

קרם הלחות של קליניק הושק לאחרונה מחדש והוא באמת נצחי. הוא בכלל תחליב יותר ממה שהוא קרם ואם לפרט את ה-+DDML הרי שמדובר ב- +Dramatically Different Moisturizing Lotion. הוא מתאים בעיקר לבעלות עור יבש עד רגיל וכמו שאמא שלי אומרת "העור שלי פשוט שותה אותו". 

DDML קרם לחות מסדרת שלושת השלבים | מחיר השקה עד סוף אוגוסט 249 שקל במקום 332 שקל עבור 125 מ"ל

בתקופה האחרונה נדמה, כי יש בשוק הטיפוח קצת סרום אוברלואוד - כמעט כל מותג שמכבד את עצמו משיק סירום כזה או אחר, שעושה כך או אחרת ואז מגיעה גם הגרסא המשודרגת שלו. הפעם, הגרסא המשודרגת היא דווקא לא משודרגת אלא, שונה. הסרום החדש של YSL אולי דומה באריזתו לזה מסדרת ה- Forever Youth Liberator אבל! מדובר במוצר אחר לגמרי, שעושה אור. כן, אור! תכירו את ה- Forever Light Creator. 
אז האריזה מהממת, ואפילו הפיפטה מעוצבת באופן מדהים. הסרום הזה נספג לי בעור הפנים באופן מושלם, שזה די מפתיע כי העור שלי לא "שותה" כל דבר. לגבי אפקט האור, אני חייבת להודות שערבוב טיפה ממנו במייקאפ עושה הבדל של שמים וארץ. כמובן, שמי שרוצה שיהיה לה אור בפנים, צריכה לדעת שהיא גם תשלם על זה. 

סרום Forever Light Creator של איב סאן לורן | מחיר 555 שקל עבור 30 מ"ל

וזה כבר לגמרי ממה שמכונה "מוצרי מיראל" - מוצר שמכיל רכיבים טבעיים ולפי רשימת המרכיבים שלו מתאים גם לשימוש על הפנים ולא רק לגוף. בעקרון, מדובר במסכת בוץ מסדרת Beyond SPA של המותג הבינלאומי L.Raphael Geneva מבית רונית רפאל. את היתרונות של הבוץ של ים המלח כולנו מכירים ממש טוב ולכן, אני לא הולכת להתעמק בכך. מה שכן, זה פינוק אמיתי למרוח את המסכה הזאת על המפרקים וגם, באופן נקודתי על פצעונים סוררים. מתמרחים, ממתינים כעשר דקות עד שהבוץ מתיבש ושוטפים במים חמים - פשוט פינוק.

מסכת בוץ ים מחייה | 128 שקל עבור 250 מ"ל

ומה הפינוק שלכן? או שלכם?

גילוי נאות - כל המוצרים מתנת החברות



תגובה 1 :

  1. הפינוק שלי הוא ביופילינג של אנה לוטן, אחרי השימוש בו העור שלי רך וחלק בצורה שאי אפשר לתאר בשום דרך חוץ מקסם(:

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...