14.7.13

חיה באגדות

לשמחתי הרבה, יש ימים כאלה שפשוט מרגישים טוב ונראים טוב והכל איכשהו מסתדר והאיפור לא נמרח והוא יושב לו קליל ונעים על הפנים. בנוסף, השיער נראה מצוין והפוני מסתדר לו כאילו שיש שדון קטן שעומד על הכתף ועושה פווווווווּ בדיוק לצד הנכון. 
ביום כזה בדיוק החלטתי להנציח את המצב ואפילו ברקע הכל נראה לא פחות ממושלם.


לבשתי את כל מה שאני אוהבת בימים אלו: ג'ינס בוייפרנד של GAP, גופיית משי של American Vintage, תיק של American Apparel ונעלי נצנצים של MMM X H&M. זו הפעם השניה שנעלתי אותן והן גורמות לי להרגיש קצת חיה באגדות במקום קצת חיה בסרט וזה, גבירותיי ורבותיי, שינוי מרענן עבורי.

האיפור באותו יום היה מורכב מכמה מוצרים ישנים שנשכחו וגם כמה חדשים, שהספקתי להתאהב בהם ולהכתיר אותם לאהובי ליבי.


מייקאפ של Soft Touch - Supernatural Foundation שנראה כאן כבר בעבר ולא זכה לתשואות שמגיעות לו באמת. לדעתי, לא ראיתי את הסגולות שלו בפעם הקודמת כשניסיתי אותו משום שהיה קריר והפנים שלי עשו פחות קונצים של "אנחנו הולכים להבריק עכשיו ולך אין מה לעשות בקשר לזה" בתוספת של "נה נה בננה!". 
המייקאפ הזה מגיע במקרם של מוס, מה שדורש ניעור אינטנסיבי של האריזה הנחמדת, הוא לא מכיל פראבנים או חומרים משמרים, מה שאומר שיש סיכוי מאוד נמוך לפתח תגובה אלרגית, במקרה שלי לפחות. צריך ממש מעט כדי לכסות את כל הפנים, הכיסוי שמתקבל הוא בינוני-מלא ומט. אחרי שיצאתי מהבית, נזכרתי שלא פידרתי את הטי וכל הערב לא הברקתי; וזה מדד לכמה שאני אוהבת את המייקאפ הזה. 


שני מוצרים נוספים, גם הם של Soft Touch, הם מוצרים שנכנסו להיכל התהילה שלי - מסקרה מעולה - Eye Tech - שלא נמרחת גם לא על הריסים התחתונים וברונזר שמכיל חמישה גוונים. מבין חמשת הגוונים יש גם הייליטר ואפשר להשתמש בכל גוון בנפרד כצללית. ניסיתי, זה מעולה. הוא מגיע בכמות מטורפת של 29 גרם, מה שאומר שכנראה שהוא ישאר לי לכל החיים. אני לא מתלוננת.

המוצרים האלה של Soft Touch הם פשוט מה שנקרא בשפת היוטיובריות Holy Grail שלי ויש עוד כמה. אני פשוט מאוהבת במייקאפ הזה וכל מי שסובלת כמוני מעור מעורב-שמנוני שמבריק כאילו אין מחר בימות הקיץ המהבילים, שתנסה אותו ואני כמובן, אשמח לשמוע את דעתה בנושא.




את העיניים איפרתי ברביעייה חדשה של מייבלין, שכוללת ארבעה צבעים חמים וטבעיים שאני הכי אוהבת. ארבעת הצבעים שימריים, בעלי פיגמנט טוב ונמרחים בקלות.
כאמור, הרפתקנית אני בעיקר בנעליים.

על השפתיים נמצא הלק לשפתיים - כמו שקוראים לו - של רימל לונדון שהגיע לישראל כעבור שנות אור בודדות מרגע השקתו בבריטניה. עלי תמצאו את ה- Apocalips בגוון Stella שפשוט מהמם בעיני. אגב, זו הפעם הראשונה שריח של מוצר שפתיים [יש לו ריח כמו של מלון מתוק] נעים לי ולא גורם לי להפסיק להשתמש בו. 


גילוי נאות - מוצרי האיפור מתנת החברות.

כיף לחיות באגדות, ממליצה בחום. בלחות. ובכלל.



9 תגובות :

  1. הצבע של רימל משגע. והשאר נראה מעולה. כיף לך שאת לא נמסה, אני עדיין לא מצאתי את הנוסחא

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יכולה להגיד שאני לא נמסה. אולי, נמסה פחות.

      מחק
  2. את מהממת!

    השבמחק
  3. התמונות שלך הולכות ומשתבחות. מהמם!

    השבמחק
  4. ממתי הנעליים? רוצה כאלה

    השבמחק
    תשובות
    1. הנעליים מהקולקצייה של מייסון מרטין מרג'יאלה וH&M מהחורף האחרון.

      מחק
    2. איך פיספסתי אותן? אני כבר שנה מפנטזת על flats עם נצנצים. הפוסט מקסים- גם אני חורשת על גופיות המשי של אמריקן וגם הגדלתי את האוסף בסייל של בנקר.
      בדיוק תוהה אם אצליח לממש את המלצתך מלפני כמה חודשים ולמצוא דברים שווים בסייל של פקטורי.
      ושוב תודה על הבלוג המהמם

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...