21.7.13

גברת, זה בר לגבות שלך!

"בר גבות" זה בהחלט לא משהו שהייתי חושבת עליו ולו רק בגלל הסיבה, שאני לא באמת צריכה לעשות משהו כדי שהגבות שלי יהיו כמו שהן באופן טבעי. אחרי כמה שיחות "לב אל לב" בנושא, הבנתי שאני ברת מזל, כי כשיש צורך להקפיד לסדר גבות, יש צורך גם בזמן, תכנון ותיאום. בגלל זה בדיוק, אני מוצאת את הרעיון ל"בר גבות" של שתי יזמיות צעירות, מגניב במיוחד.


TWO  - Brow bar & Makeup הוא בר או דוכן כמו רבים אחרים שצצו להם כפטריות אחרי הגשם בקניונים השונים ומציעים שירותי יופי אקספרס. הפעם, לא מדובר במני-פדי או מריחת לק אלא במקום לעיצוב וסידור גבות וכן, איפור מקצועי או רכישת מוצרי איפור משלימים לגבות ובכלל. הבר התמקם לו בדיזינגוף סנטר בתל אביב, בקומת הכניסה. כמובן, שמה שאפשר למצוא שם זו גבנית מקצועית שתסדר לכן או לכם [רמז, רמז.] את הגבות "על הדרך", כולל עיצוב צורה שמתאימה לכל אחת באופן אישי. בנוסף, אפשר למצוא שם גם מאפרת שתאפר אתכן לפני אירוע או סתם, כי בא לכן להיות יותר מהממות מן הרגיל. 


מה שמשך אותי באופן אוטומטי לבר עצמו, היה העיצוב של המקום שמיד עושה שמח וגם מאפשר לכל אחת לעבור את הטיפול בתא אישי, שנותן תחושה של אינטימיות. המבחר של מוצרי האיפור שעומד שם כמו סוכריות צבעוניות שרק ממתינות לי היה בונוס נחמד מאוד. יש שם הכל - ממייקאפ, פודרה, ברונזר ועד צלליות, מסקרה ושפתונים. הכל מיוצר בישראל, לא נוסה על בעלי חיים ונמכר במחירים נעימים במיוחד. 


אני קיבלתי שלושה מוצרים במתנה [להלן, גילוי נאות] לטובת התנסות והתרשמות ואני אכן, התרשמתי. הפודרה מאוד נעימה ועוזרת לי לשמור על עור מט במהלך היום. היא לא שונה בהרבה מפודרות אחרות שניסיתי בחיי מלבד האריזה, שבעיני היא קצת מגושמת וחסרה לי בה מראה. הברונזר מעולה, אין מה להוסיף מלבד עניין האריזה.

השוס האמיתי בעיני, הוא לא אחר מהשפתון העמיד שבתרבויות שונות, קיבל שמות שונים. בישראל הוא ידוע כ"שפתון שבת", בברית המועצות לשעבר הוא פשוט נקרא "שפתון כימי" ואילו אצל בנות ארה"ב הוא ידוע כ"שפתון מצב רוח" או mood lipstick. על ההבדלים בתרבויות אפשר לפתח מחקר שלם רק מהשם שהשפתון קיבל אבל, בפועל מדובר בשפתון בגוון מסויים שעל שפתיה של כל אחת נראה מעט שונה בהתחשב בגוון הטבעי שלה. היתרון הבולט הוא שהשפתון נשאר ונשאר ונשאר עד שלא מורידים אותו עם מסיר דו-פאזי. אני מאוהבת קשות בשפתונים האלה ויש לי כמה מהם באוסף שלי, כך שלהתקל בשלושה (!) שונים בבר הגבות היה ממש כיף. אחד מהם קיבלתי במתנה והוא איתי תמיד בתיק, ומשמש גם כסומק לעת מצוא.

אז אם חשקתן בעיצוב גבות זריז בלי לטרוח ולקבוע תור ולנסוע לאלוהים יודע איפה, או רק לעצור ולהתחדש בשפתון או מוצר איפור אחר במקום שכולו צבעוניות ושמחת חיים, תעצרו "על הדרך" ב - TWO בדיזנגוף סנטר, בבניין A, בקומה 1- ליד מכון הכושר וארקפה. יש ליד גם דוכן של גלידה וניליה, אז בכלל אפשר להתפרע. 

שיהיה שבוע צבעוני!
בא לי שיהיה קצת שונה מן הרגיל.




8 תגובות :

  1. קיבלתי פלאייר שלהם בפעם האחרונה שהייתי בסנטר. זה נראה מסקרן (ומחירי ההיכרות זכורים לי כזולים במיוחד) אבל הייתי שמחה לראות איזו גבה מעוצבת היטב שיצאה משם כדי להחליט להתנסות בעצמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה שתהיה פה תמונה של גבה שעוצבה במקום, לא בהכרח תעיד שאת תהיי מרוצה מהגבות שיעצבו לך וזה נכון לגבי כל דבר בחיים - זה שלאחרים זה טוב, לא אומר שגם לך יהיה טוב. עם זאת, ראיתי את הגבות של אחת משתי הבחורות שהעסק בבעלותן ואני חייבת להודות, שאלה היו הגבות הכי יפות שראיתי מזה הרבה מאוד זמן.

      מחק
  2. חידוש מרענן בהחלט אבל אני עדיין עושה לעצמי את הגבות, כנראה שלנצח :) המוצרים לעומת זאת נראים מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. את מסדרת לעצמך את הגבות? וואו. התרשמתי. הן ממש יפות.

      מחק
    2. גם אני עושה לעצמי את הגבות וכנראה שגם לנצח. שלך מושלמות ביותר, כך שתמשיכי לעשות את מה שאת עושה ;)

      מחק
  3. תשובות
    1. בבקשה:
      עיצוב גבות- 15 דק' , 45 ₪
      שפה עליונה – 10 דק' ,20 ₪
      סנטר- 10 דק' , 20 ₪
      פאות- 15 דק',35 ₪
      Two package- שני אזורים לבחירה 25 דק', 50 ₪
      Full face package– עיצוב גבות והסרת שיער מכל הפנים- 30 דק', 65 ₪
      איפור מקצועי אקספרס – 30 דק', 99 ₪

      מחק
    2. האמת שזה די זול! משתלם...

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...