6.7.13

רגע לפני

דקה לפני שנצלול עמוק לקולקציה של אלבר אלבז ולנקום, יש כמה רגעים לדבר על ההשקות האחרונות של לנקום שכוללות לא מעט מוצרים. 

תחילה, המייקאפ או ה-מייקאפ Teint Visionnaire שהוא בעצם מייקאפ דואו הכולל גם קורקטור. המייקאפ מגיע בבקבוקון עם פומפיה [ 30 מ"ל] כאשר המכסה שלו מכיל את קורקטור [2.8 גרם] וגם מראה קטנה. המייקאפ עצמו מגיע עם SPF20 וכולל בתוכו את הסרום  Visionnaire כמרכיב פעיל. במילים אחרות, זה מייקאפ שכבר מכיל בתוכו את הקונסילר כך שאת מתאפרת אבל, בעצם גם מטפלת.


אני מודה שזה נשמע אדיר וכמובן, שערבובים למיניהם שכוללים שילוב של מוצר איפור ומוצר טיפוח, הם הטרנד הלוהט של עולם הקוסמטיקה; עכשיו רק נותר לבחון את הנושא. בעבר, כשניסיתי את הסרום לבדו, הוא לא התאים למצב העור שלי באותו הזמן ככל הנראה, כי הוא גרם להופעה של פצעונים. הפעם, ניסיתי את המייקאפ ולא חוויתי התפרצות פצעונים, בעיקר כי המינון נמוך בהרבה מזה שבשימוש ישיר של הסרום וכנראה, שגם העור שלי במצב אחר כיום. הותאם לי הגוון 035 [מגיע ב- 11 גוונים שונים של המייקאפ וקורקטור], אותו גוון אני לובשת גם במייקאפים אחרים של לנקום ואני חייבת להודות שמאוד אהבתי את האפקט שהמייקאפ נותן - מאוד אוורירי ולא עשוי מידי כשהקורקטור נותן את הטאץ' האחרון בהסוואה של פגמים שדורשים יותר. את הקורקטור צריך לחמם קצת עם האצבע לפני שמורחים אותו ואגב, את המייקאפ מרחתי גם בעזרת המברשות של הטבע, האצבעות שלי.

מייקאפ  Teint Visionnaire | Lancome |  מחיר  300 שקל

הכל טוב ויפה, עד שזה מגיע לחום יולי-אוגוסט ועור מעורב הנוטה לשמנוניות. בשורה התחתונה, בשביל מישהי עם עור כמו שלי, זה מייקאפ מושלם לחורף או לאירוע ערב לכמה שעות ובטח שלא ליום שלם בקיץ, גם אם רובו מועבר במשרד. מי שזכתה בעור רגיל או יבש, תאהב מאוד את התוצאה הטבעית וה"חיה". 

בנוסף למייקאפ, הושקו פלטות צלליות שאפשר בעיקר להתעלף מהן וכשחוזרים להכרה, מגלים שהן מגיעות באריזה ממוגנטת [זה בעברית? לא יודעת] שלא רק נסגרת בעזרת מגנט אלא, גם המברשות המיוחדות שמגיעות בה, מתמגנטות אליה כדי שלא ילכו לאיבוד. 

פלטת צלליות היפנוז | מחיר 350 שקל

מסקרה |  Lancome Hypnose STAR | מחיר 186 שקל

בהדגמה של הצלליות, המאפרת השתמשה בשתי המברשות שמגיעות באריזה - מברשת טשטוש משערות ומברשת דו-ראשית הכוללת ראש ספוגית וראש קטיפתי שנועד לטובת תיחום העין ולמתן אפקט של אייליינר. המטרה בעצם לתת פלטה אחת, שכוללת בתוכה כל מה שאישה [או לא...אני זורמת איתכם] צריכה כדי לקבל בשביל איפור עיניים מושלם. עבור כל אלה שקצת מתבלבלות מכל הצבעים ולא יודעות מה שמים איפה או מה מתאים להן באופן אישי, לנקום מצאו כיצד לעזור. המאפרים של לנקום יצרו שלושה מראות איפור, לפי הפלטות, שכוללים איפור טבעי Doll Eyes, איפור קצת יותר מודגש Star Eyes וכמובן, איפור דרמטי Drama Eyes. את ארבעת המראות אפשר למצוא בערוץ היוטיוב של לנקום, כאן תוכלו לראות את Doll Eyes היומיומי יותר, שכמובן מאוד אהוב עלי. 





כמובן, שצריך להשלים את המראה עם המסקרות המעולות של לנקום, שיש לי רק הערה אחת לגביהן והיא, שכשהן נגמרות הן פשוט נגמרות בבת אחת. אין "אזהרה" לפני שהמסקרה נגמרת כמו שמסקרות אחרות שאפשר להרגיש את זה בא. כאן, פשוט תתעוררי בוקר אחד, תתאפרי ואז אחרי שהמסקרה כבר תהיה על הריסים שלך, היא תתגבש ותתחיל ליפול. הא? כן, לגמרי.

מה כבר ביקשתי? אזהרה מראש ;)

גילוי נאות - המוצרים התקבלו מהחברה

שבוע נוצץ!



תגובה 1 :

  1. hello friend, you want to participate in my draw for fashion?
    you can do it on this site:
    http://modaenlahistoria.blogspot.com.es/2013/06/saber-de-moda-tiene-premio-sorteo.html
    If you belong I will send to you.
    I wish you luck friend

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...