1.7.13

GAP ג'אנקי

כנראה, שאני אהיה האחרונה לדווח על האירוע הכייפי שאירגנו ב - GAP לכמה בלוגריות נבחרות.
גאפ ישראל יזמו אירוע למספר בלוגריות שכלל סטיילינג ויום צילומים. בתור ג'אנקי של GAP שחצי מהמלתחה היומיומית שלה היא של המותג, לא הייתה מאושרת ממני להשתתף באירוע.

את הסטיילינג כל אחת מאיתנו [ספי, מורגן, ריי, יאנה, סיון, קטיה, שרונה גבריאל הראל, תמר, שרונה ר.] עשתה לעצמה. יום אחד, מלא בלוגריות הסתובבו ביחד בחנות GAP בעזריאלי וכל אחת, בחרה לעצמה שתי מערכות לבוש לפי טעמה. אני החלטתי לבחור לוק אחד מאוד יומיומי ו"רגוע" ולוק אחד צבעוני, שמח ומלא בצבע. כל הסיפור לקח די הרבה זמן וזה לא כזה פשוט כמו שחושבים שזה. החוויה עצמה לימדה אותי, שאני בן אדם טוטאלי בבחירות שלו - או שהכל רגוע, או שהכל צבעוני. 


כך נולד האאוטפיט הראשון, שאני מאוהבת בו עד כלות נשמתי. הירוק-דשא והכתום-קורל משתלבים ביחד נהדר בעיני. ברור לי שאם הייתי יוצאת כך לרחוב, הייתי זוכה לתגובות מעניינות אבל גם ברור לי, שלא נולדתי עם פרצוף של מישהי שאכפת לה.

הגעתי לסט הצילומים עם איפור מהבית והשיער הרגיל שלי, כולל פוני והכל. עשיתי קצת טאץ'-אפים של פודרה ושפתון לוהט [Candy Yum Yum של MAC] ויצאנו לדרך. כמובן שלפני כן נשנשו עוגיות של GAP ושמענו הרצאה קצרה על צילום לאינסטגרם. 


יש כמה יתרונות לניהול שוטף של בלוג שכולל גם הופעות אורח שלך בפוסטים מסויימים ואחד מהם ללא ספק, הוא העובדה שבשלב מסויים את יודעת בדיוק איך את נראת מכל זוית צילום אפשרית. ביקשתי לא לצלם אותי מלמעלה, כי אני לא חובבת את מראה ה"סוכרייה על מקל" ודווקא מאוד מרוצה מגודל הישבן שלי כך שאין צורך "להקטין" לי אותו, ועדיין זה לא עזר. בשלב מסויים ויתרתי וזרמתי עם מה שיש, התוצאות לא לטעמי אבל הבגדים דווקא כן!

מורגן אהובתי ♥
האאוטפיט השני, הרגוע כמו שקראתי לו, כלל חולצת כותנה מכופתרת בצבע כחול-נייבי, ג'ינס בוייפרנד מצויין ומוקסינים מוזהבים כפי שנראו בחמישי האחרון בבילוי בעיר.



הסט של האאוטפיט השני היה ארוך יותר ומשעשע יותר, כלל קאפקייקס ופרצופים משעשעים. לא זכיתי לראות את כל התמונות וזו התמונה היחידה שאני אוהבת באמת. תמונה שאולי לא רואים בה את כל האאוטפיט אבל, כזו שרואים את בה אותי, כמו שאני באמת.

GAP היו נחמדים ומקצועיים, האירוע היה כייפי עם אווירה טובה ושמחתי מאוד לבלות עם כמה חברות שהן לא רק חברות לבלוגספירה.
מהסט קיבלתי במתנה את האאוטפיט השני וכמובן, שהסייל ב- GAP בעיצומו אז רכשתי לי את הג'קט הקורלי [ספי, אני יודעת, יש לי 3 ג'קטים ורודים-כתומים בארון...עכשיו הרביעי. אופסי.] ואת החולצה המכופתרת מהאאוטפיט הראשון. הסייל הוסיף למלתחה שלי עוד שתי חולצות מכופתרות כמו זו הכחולה, רק בלבן ובלילך. 

אמרתי כבר שאני ג'אנקי של GAP? אמרתי.

תודה למיקה המדהימה, לצוות המקסים שארגן אירוע כייפי במיוחד ולצוות הצילום מסטודיו גברא.


3 תגובות :

  1. אני דווקא אוהבת את התמונה מלמעלה, את נראית 1.75 לפחות :) ואני תמיד אוהבת להראות גבוהה! אבל זו אני.
    הרעיון עצמו מקסים ואני חושבת שכולכן יצאתן בו במיטבכן.

    השבמחק
  2. את מהממת שאין לתאר, לא משנה מי מצלם אותך ;)

    השבמחק
  3. הכל מקסים. גם האאוטפיטים הנהדרים שבחרת, שכל אחד מהם מעולה לסוגו, גם האיפור הסופר-מחמיא(את אחת הבודדות שיפה להן שפתון בגוון כזה לדעתי) וגם הפוזות החמודות והלא מתאמצות. אני מסכימה איתך שזווית הסוכריה-על-מקל ממש מיותרת. הכי ילדי-אימו של שנת 2007.

    השבמחק