11.8.13

79% לחות


Cheap Monday הגיעו לשכונה. 

האמת, שהם כבר היו בשכונה תקופה מסויימת דרך האתר הכייפי של Belle & Sue ועכשיו, הם יהיו כאן בנוכחות מוגברת, עם הרבה יותר פריטים מהקולקצייה, בחנויות שונות ובמחירים הוגנים. לכבוד כך, אורגנה מסיבת חצר מגניבה במיוחד, שכללה בירות ופיצה ומוזיקה טובה. 

מסיבה שלימדה אותי כמה דברים על עצמי ובכלל.



תחילה, בירה מלכה ממש נחמדה אבל יש בה כבדות מסויימת שלא הצלחתי להבין אותה כל כך.
מהמשפט האחרון אפשר להבין שאני זקנה.
טוב, אולי לא ממש זקנה, אבל יותר זקנה ממה שהייתי לפני שש שנים, נגיד. אז, גם לחות של 79% שנמדדה באותו הערב בדיוק, לא הייתה מזיזה לי כל כך. היום, לא רק שהלחות מזיזה לי, היא מזיזה לי מספיק כדי שאני אבדוק מה האחוז שלה. זה טראגי כמעט כמו העובדה שהלחות עמדה על 79% אחוז.




לבשתי חולצה של selected מפשתן עם איורים מגניבים, שהזמנתי מאסוס, ג'ינס בויפרנד של GAP ואת הבנסימון החדשות שלי בגוון שזיף. הסיבה שאין כאן תמונה שלי היא, שביקשתי מבחור שהסתובב עם מצלמה מקצועית יותר משלי, שיצלם אותי דווקא עם המצלה המקצועית שלי, על הקיר המקושקש הזה בדיוק. הוא עשה ממש חרא של עבודה. עד כדי כך חרא של עבודה, שאני לא מתכוונת ליפות את הדברים אלה, פשוט להגיד את זה כמו שזה. חרא. 

לצלם צריך באהבה, בדיוק כמו שאוכל עושים באהבה [לא רק חומוס] ובדיוק כמו שאופנה צריך לעשות באהבה. אם אתה לא בעניין, עדיף שתגיד שלא מתאים לך מאשר שתעשה חצי עבודה. 

חצי עבודה, זה לא משהו שאפשר להגיד על השוודים, שהם אחראים על המותג האדג'י הזה שנקרא Cheap Monday. אגב, שוודי ולא שבדי בגלל ד"ר אלברטו ספקטורווסקי שתמיד דואג להגיד שוודיה עם W וזה מהמם בעיני.  



ואיך אתם מתמודדים עם הלחות? יושבים במזגן. תיארתי לעצמי.
שבוע מרגש לפחות כמו 79% לחות שיהיה לנו.



2 comments :

  1. והנה עוד הזדמנות להפגין את בורותי בפומבי ;) פעם ראשונה שאני שומעת על המותג...
    ולגבי אחוזי הלחות- מודה בכל יום מחדש על זה שאני גרה בצפון.

    השבמחק
  2. הצילומים שלך ממש יפים! את ממש מקצועית עם המצלמה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...