3.8.13

תיעוד

לפעמים צריך להעלם קצת ולעשות דברים שאוהבים. לשמחתי הרבה, אני אוהבת את המצלמה [לא סגורה על כמה היא אוהבת אותי] וכך, מצאתי תיעוד די מוצלח לכמעט כל מה שהספקתי לעשות [לא כולל און-ליין שופינג] בשבועיים שלא כתבתי כאן בבלוג. צברתי חוויות, ראיתי בגדים יפים שאספר עליהם בהמשך, רשמתי כמה הישגים אישיים וביליתי עם חברים ומשפחה. מה יותר מזה?


כיוון שברור לי שכל העולם סובב סביבי, זה היה רק עניין של זמן עד שאתפתה לטעום מהבירה שקוראת לי מלכה. כן, לי. לא לעצמה. 
מיששתי סריגים רכים בפרזנטציית הסתיו של H&M.
מרחתי לק לבן.
בחרתי חולצה מכופתרת חדשה מהקולקציית החורף של SACK'S שחייבת להיות שלי.
ביקרתי בנמל תל אביב וראיתי דייגים ותיירים.


חגגנו יומולדת לאבא, קניתי לו [גם] פרחים. כן, גם לבנים קונים פרחים ביומולדת במשפחת דושנסקי. 
אכלנו ארוחת ערב במסעדת ARIA ואני לבשתי את הג'קט האהוב שקניתי בסייל האחרון של GAP.
קניתי נעליים כתומות! בסייל של Pretty Ballerinas. כתומות, עם נגיעות של ורוד פוקסייה. אני מאוהבת, כמובן.
צילמתי את תל אביב בסוף הזריחה.
ואת ראש העין, בתחילת השקיעה. נכון, אמרתי "ראש העין".

השבוע הקרוב יהיה יחסית רגוע וזה שאחריו, מלא בדברים חדשים ומרגשים. בינתיים אמשיך לספר על כל הבדים הנעימים שמיששתי לאחרונה ועוד.


תגובה 1 :

  1. הכל יפה וכאלה, אבל השאלה היא מתבקשת: מה עשית בראש העין?!
    :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...