19.8.13

רגשות מעורבים

עולם האופנה, החליט שעכשיו זה הזמן להתעמק במה נלבש בחורף. בכל פעם מחדש אני מרגישה שאני צריכה לנתק לחלוטין את הראש שלי מהחום של אוגוסט ולהתמקד לרגע במה שאוכל להתכרבל בו בעונה הקרירה, שתגיע לכאן רק בעוד כארבעה חודשים. במקרה הטוב.


כבר כמה שנים טובות שאני מאוהבת קשות במותג הצרפתי American Vintage וכל פריט שלהם שמונח אצלי בארון, זוכה לכבוד של מלכים. הבדים תמיד טבעיים והגזרות תמיד מחמיאות. לפעמים, אני כמעט ומתקמצנת ללבוש פריטים מסויימים של המותג, רק כי אני לא רוצה שהם "ייגמרו". נשמע פטאטי, אבל קורטוב של פטאט ברפרטואר הכללי שלנו הופך אותנו למה שאנחנו. 
במקרה שלי ← אנאלית.


הדיוק שבכל אחד ואחד מהפריטים בקולקציית החורף של American Vintage הופך מישהי אנאלית כמוני, למעריצה שרופה. הפעם, גם הצבעוניות שפחות אופיינית למותגים בימות החורף, כבשה אותי לחלוטין, כי אני חייבת להודות, שקצת נמאס לי לראות חום-שחור עם נגיעות של אדום-יין בכל פעם. החורף הזה, הכל מתובל בגוונים שונים של אדומים חמים, כתומים-חרדליים והאהובים עלי מכולם הם הירוקים, או ליתר דיוק הירוק-קרקעית-האוקיאנוס. 

אה, וגם על הדפסים אני לא מוותרת.


מותג ישראלי שאהוב עלי במשך שנים ארוכות, עוד מאז שהייתי בי"ב אם לדייק, הוא SACK'S. אני מרגישה שהמותג התבגר ביחד איתי ובגלל זה אני ממשיכה למצוא את עצמי בקולקציות שלו מידי עונה. קולקציית הקיץ הקודמת הייתה מושלמת בעיני, אך יקרה מידי לטעמי ביחס להיצע. הפעם, המחירים מרגישים מעט שפויים יותר אבל דווקא הצבעוניות או, החוסר בצבעוניות, הוא שהפך את הקולקציה לפחות אטרקטיבית מבחינתי.


שלא תבינו לא נכון, כבר שמתי עין על כמה פרטי מפתח שאני בהחלט מתכוונת להוסיף לארוני במהלך העונה, כמו החולצה הזו מכותנה-משי שמרגישה כמו חלום על הגוף. היא מגיעה גם בשחור עם הדפסים לבנים, והאמת, שהיא כבר בחנויות ותמורת 479 שקלים, היא יכולה להיות שלכם. היא תהיה שלי כשיתחיל הסייל של החורף לקראת חנוכה פלוס מינוס, כמו שתמיד קורה בישראל.


התת-קולקצייה Simple Life לא שונה בהרבה מקולקציות קודמות - היא ממשיכה להציע טי שרטים נעימים, גופיות שאפשר ללבוש מתחת לבגדים כדי שיהיה פחות קר, פיג'מות, מכנסי רביצה/יוגה/לא רוצה לצאת מהבית כי אפור ומגעיל והפוך שלי מחמם כל כך וגם המצעים הלבנים מכותנה פרקל, שקניתי לאחרונה כל כך מלטפים...


אני הולכת להדליק את המזגן, להכנס מתחת לאותו פוך מחמם עם המצבעים המושלמים שלי ולהתחיל את שנת החורף שלי. 





תגובה 1 :

  1. אמריקן ויטג' מהממים ואני תמיד מחכה למבצעים כדי להתחדש בכמה פריטים בכל עונה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...