21.8.13

להתמכר


נכון, לא מדובר כאן בשיתוף פעולה בין עולם האופנה לעולם האיפור ועדיין, זו אחת הקולקציות הקיץ היפות ביותר שיצא לי לראות השנה. DIOR Addict - be iconic היא קולקציית הקיץ של דיור שממש לא מזמן [בתחילת אוגוסט, אם לדייק.] נחתה אצלינו ברשתות השיווק. אני מרגישה שההגעה לישראל נעשתה די באיחור, כי חגי תשרי תמיד מסמלים אצלינו את תחילתו של הסתיו, גם אם הטרמומטר מראה אחרת. אם ההגעה הייתה ביוני-יולי זה היה מרגיש נכון יותר אבל, אין לדעת מה קורה מאחורי הקלעים לפני שהמוצרים נוחתים במדפי החנויות.

הגוון שהתנסתי בו מקולקצייה זו הוא גוון מספר 643 שמשלב בתוכו גוונים אדומים, ורודים וכתומים וחלקיקי שימר שאי אפשר לעמוד בפניהם.

וכן, אף מילה על הדוגמנית, כי אני קצת מאוהבת בה וזה קצת מביך.

לק*, ליפ גלוס*, שפתון בגוון #643 | שכבת לק עליונה* Gel coat

אני לא יודעת אם זה רק אצלי או באופן כללי, אבל אני מרגישה קצת חזרה לשימוש בליפ גלוס. הרבה מאוד זמן לא נגעתי בו ובכל פעם שפתחתי את מגירת האיפור וראיתי גלוס, עיקמתי את האף והמשכתי הלאה בבחירת גוון השפתון. זה קצת מוזר, כי באחד מהביקורים שלי בברלין דווקא קניתי גלוס ורוד מדהים ונהניתי מאוד ללבוש אותו והנה עכשיו, בחודשי הקיץ שדווקא מזוהים עם הקלילות של הגלוס, לא התחשק לי עליו. עם זאת, לאחרונה איכשהו אני מרגישה חזרה אליו.

הגלוס של דיור הוא דווקא לא גלוס שהייתי לובשת ישירות על השפתיים - כי ניסיתי ולא אהבתי את התוצאה, שנראתה לי סתמית במיוחד ולכן, עשיתי כפי שנעשה באימג' הפרסומי והנחתי תחילה את שפתון האקסטרים באותו הגוון ומעליו, את הגלוס. התוצאה מהממת בעיני. מהממת.



ציפורניים בגוון זהה לגוון השפתיים זה משהו שאחותי וחברותיה היו מאוד חזקות בו בניינטיז. עד היום זה נראה לי כמו משהו מאוד שיקי אבל, כשהגוון שונה אפילו במעט, זה מאבד את האפקט ונראה בעיני כמו ניסיון מגוחך להתאים בכוח. במקרה הזה, הגוון של הלק זהה לחלוטין לגוון של השפתון והגלוס. 

הלקים של דיור מדהימים מבחינת המריחה, כי יכולה להספיק רק שכבה אחת. החסרון בא לידי ביטוי בעמידת או, בחוסר העמידות אם לדייק. המדריך הראשי של דיור בישראל סיפר שהסיבה לחוסר עמידות הפורמולה היא, שהאישה של דיור מעוניינת כל הזמן להחליף את הלק שלה ולכן, עמידות זה לא העיקר. מהניסיון שלי, כנראה שהאישה של דיור גם לא חופפת לעצמה את השיער, כי אחרי חפיפה אחת קצוות הציפורניים כבר היו ערומים וזאת למרות השימוש בשכבה עליונה ה- Gel Coat שאמורה לתת גימור במראה של ג'ל מניקור. 

שנייה אחרי שנמאס לי להוריד את הלק מידי ערב ולמרוח מחדש, החלטתי להשתמש בשכבה עליונה של Seche Vite שגם כן מעניקה מראה של מניקור ג'ל וגיליתי שהעמידות עולה והלק נשאר שלושה ימים [כולל חפיפות, מקלחות, שטיפת כלים ושאר ירקות] בניגוד ליום וחצי קודם לכן.



מההתרשמות שלי, להיות "אישה של דיור" זה קצת יותר מידי בשבילי ברמת היומיום. למרוח לק כל יום-יומיים, לדאוג שהשפתון יתאים לגלוס, יתאים ללק ובכלל - זה בהחלט משהו שאני יכולה להנות ממנו מאוד לטובת אירועים מיוחדים שנקראים בדרכי מידי פעם ולא מידי יום.

גילוי נאות - שלושת המוצרים שסומנו ב- * מתנת החברה.

התמכרות נעימה.


4 תגובות :

  1. ואו את מדהימה! תמונות משגעות!!

    השבמחק
  2. הצבע של הלק ממש יפה!!! חבל שהוא לא עמיד יותר..

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה...יקר בטירוף גם ככה, אז לפחות שישאר קצת על הציפורניים!

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...