6.8.13

הראשונים שלי


אחרי תקופה ארוכה שבה השתעשעתי עם משקפי שמש זולים יותר כדוגמת משקפי המראה שלי מ- H&M, מצאתי את עצמי בהשקה של עוד משקפיים זולים שעליהם אני לא מעוניינת להרחיב. אני רק אגיד, שהרופא עיניים אמר לי "מה נסגר איתך?" וסיפר לי שאם הקרניות שלי יקרות לי, כדאי מאוד שאפסיק להרכיב משקפיים זולים. 

בשנים האחרונות נתקלתי לא מעט בטענות שמשקפיים זולים מגנים מפני השמש בדיוק כמו משקפיים יקרים ואולי, זה באמת נכון, כי עם המשקפיים של H&M לא נתקלתי בבעיות שקשורות לצריבה שנגרמה על ידי קרני השמש בקרנית [אופסי] אבל, נתקלתי במקרה בו נותרתי ביד עם רגלית אחת מהמשקפיים כששאר הקונסטרוקציה מרוחה על הרצפה.

ואז הגיע Ray Ban.
רק פחות דרמטי.

אף פעם לא היו לי משקפיים של ריי באן מכמה סיבות: אני לא חובבת גדולה של דגם משקפי הטייסים בגלל הרגליות הדקיקות שגורמות לי לתחושה שהן הולכות להתקפל ולמות בכל רגע נתון. משקפי הוויפרר נראים עלי כל כך רע שאין לתאר ובגדמים אחרים, לא התעמקתי עד שלא הגעתי לחנות הפופ אפ של ריי בן ברשת אירוקה. באותו יום הוזמנתי להשקה של החנות ושל קולקציית הקיץ הסופר צבעונית שנמכרת עד ה- 18 באוגוסט במחירי מבצע של עד 65% הנחה.

אחרי מדידה אינטסיבית, נבחר דגם קלאסי [דגם מספר 13RB350902] שמתאים ללסת הרחבה שלי - משהו שנודע לי שיש לי בגיל 21 ומאז, אופן בחירת משקפי שמש ובני זוג, לא חזר להיות מה שהיה פעם. 

לקרנית שלום.

2 comments :

  1. נזכה גם לראות את המשקפיים עליך? (ולא יודעת מה הסיפור עם הלסת הרחבה. מהתמונות שאת מעלה לפה נראה בעיקר שיש לך עצמות לחיים גבוהות)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שתיזכו :)
      מעבר לעצמות לחיים גבוהות, יש לי גם לסת רחבה, מה שהופך את הפנים שלי לרחבות יחסית באופן כללי והרבה מהמשקפיים פשוט צרים מידי בשבילי.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...