4.8.13

סתיו פריזאי ב- H&M


הקולקציה החדשה של H&M שתנחת בחנויות ב- 9 לספטמבר היא הקולקצייה שהוצגה בפריז - קולקציית סתיו 2013. אם להתיחס לכך שמדובר בקולקצייה של H&M ללא שיתוף פעולה עם מעצב כזה או אחר, מדובר בהחלט באסופה מפתיעה של פריטים איכותיים ונוטפי שיק. 



באופן מוזר מעט, אני נמשכתי במיוחד לקולב שהיה עמוס בגוונים של אפור בהיר ולבן. אולי בגלל שבקיץ אני נהנית ללבוש צבעים בהירים וקשה לי לחשוב על כל השחור הזה שממתין לי מעבר לפינה שנקראת "חגי תשרי". כמה שכבר אוגוסט וכמה שאפילו האוויר של המזגן נמאס עלי, אני חייבת להודות שאני בכלל לא מתגעגעת לחורף, בטח לא זה הישראלי. 




האקססוריז גם הם מאוד BOLD ונותנים הרגשה של משהו מעבר לאקססוריז הרגילים שמוצאים ב- H&M. כמובן, שהפריטים האהובים על הבלוגריות שביקרו בגלריית מאירהוף היו אלה שכוללים משהו נוצץ ומשהו תלוי ואם אפשר, אז שניהם ביחד; ואני איכשהו דווקא נדדתי לכיוון הבהירים כאמור, הרכים, והמחוייטים כדוגמת מקטורן בגזרה צבאית או מקטורן בולרו, שאף פעם לא ברור עם מה לובשים אותו [מכנסי ג'ינס? מכנסיים שחורים מחוייטים? חצאית ארוכה?].




יש למה לצפות כבר מספטמבר, לא חייבים לחכות לנובמבר לקולקצייה של איזבל מארה, שציפור קטנה לחשה לי שהולכת להיות מדהימה ואם לצטט אז "או...הנעליים!". 
אני ממתינה בסבלנות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...