24.8.13

In bed with Jennifer Lawrence



אין דבר יותר כייפי מלרבוץ במיטה עם מצעים מושלמים, פיג'מה קום איל פו ואלפי פרסומות ואדיטוריאלים בווג ספטמבר  2013 שנחת הישר מניו יורק [בשישה דולרים בלבד, קום איל פו גם כן]. אני כבר יכולה להגיד שקולקציית הסתיו-חורף של סלין מדהימה והאיט בג החדש שלהם מוצא חן בעיני הרבה יותר מהאיט בג הקודם שלהם שכבר את עולם האופנה ובר רפאלי.

הפיג'מה, גם היא מתנה מניו יורק, כי כידוע בארץ הקודש נהוג ללבוש פיג'מות עם דמויות מצוירות כגון, כבשים מדברות, ירקות מחייכים ומיקי מאוס, גם לאחר ששנות העשרה הסתיימו להן ויש על הראש יותר משיערה לבנה אחת.
היא מכותנה רכה ואוורירית, היא רחבה וכייפית לרבוץ איתה בבית וכמובן, לישון איתה. 


פיג'מה - Victoria's secret | מצעים Golf & Co

מלבד הפטיש שלי לפיג'מות, שכתבתי עליו כאן לא פעם, יש לי גם פטיש די רציני למצעים, שיכול להיות שגם עליו כתבתי. יש לי העדפות מאוד ברורות להרכבי הבד ובשנים האחרונות, גם לצבעים. אגב, הפיג'מות גם הן צריכות לענות על אותן הדרישות מבחינת הרכבי הבד והצבעים. 

אני קונה רק מבצעים שהם 100% כותנה ומעדיפה תמיד עיבוד של כותנה סרוקה ומה שמכונה "כותנה סאטן". כבר קרה לי כמה פעמים שנתקלתי בפרצופים חמוצים כשאמרתי "כותנה סאטן" ויציאות מוזרות של "לא, לא, איכס אני לא ישן/ה על דברים כאלה!" ואז הבנתי, שלאותם האנשים פשוט לא היה מושג על מה אני מדברת והם חשבו שמדובר במצעי סאטן סינטטייים ומבריקים, כמו אלו שאפשר למצוא בסרטי זימה אמריקאיים שמתרכשים במוטלים של 29 דולר ללילה. 

אז לא, לא על זה אני ישנה. 

"כותנה סאטן" מתייחס לתהליך עיבוד של הכותנה ולצפיפות הסיבים הגבוהה. בעיבוד כזה, הכותנה הופכת לנעימה יותר, חלקה יותר ומעט קרירה יותר ולכן, נעימה במיוחד בקיץ. בחורף, מאוד נחמד להתפנק במצעי "כותנה פקרל" שזה עיבוד שונה מעט של הכותנה והיא הופכת להיות "קריספית" ו"מחבקת" יותר. 

מצעים איכותיים בדרך כלל מגיעים עם תג מחיר בהתאם ולכן, אני קונה אותם רק בתקופות החגים [חגי תשרי ופסח] כשיש מבצעים שווים ברשתות השונות וגם, כשיש אפשרות להשתמש בתלושי החג. בואו נודה בזה, אין כל כך מה לקנות איתם גם ככה מלבד מצעים, פריטים שונים לבית או קוסמטיקה. עוד מקום טוב שגיליתי בשנה האחרונה היא חנות האאוטלט של גולף אנד קו ברחוב הרצל יפו בעיר התחתית בחיפה. מצאתי שם מבצעים מטורפים, כמו הנחות על הנחות וכל מיני מציאות נוספות ובנסוף, הם מאפשרים לשלם בתלושי חג. הולי מולי!

כן, ברור לי שכולכם חושבים שאני קצת משוגעת, כי בסך הכל ישנים על זה ולמה לעשות כזה סיפור ממצעים, נכון? אז לא. לא בסך הכל ישנים על זה, כי שינה זה דבר חשוב לפחות כמו שתיית שלושה ליטר מים ביום. אם אני לא ישנה טוב, אני לא מתפקדת טוב ביום למחרת, או לא מתפקדת הכי טוב שאני יכולה. גדלתי בבית שבו שינה היא קודש ולא מפריעים למישהו שישן, לא מרעישים ולא מעירים אותו ללא סיבה וכמובן, דואגים לסביבת שינה נעימה - שזה אומר מצעים מפנקים, פיג'מה נעימה, חדר שינה מאוורר וריח מרגיע למצעים.

בשנים האחרונות, שמתי לב שאני מאוד נמשכת למצעים בגוונים בהירים - לבן, אוף-וויט, פודרה ומוקה בהיר - וגם, לכחולים - תכלת וכחול נייבי עמוק. הצבעים האלה באים לידי ביטוי גם בפיג'מות שלי. לפני כמה שנים, קראתי מאמר שבחן העדפות של נשים וגברים בכל מיני תחומים איזוטיריים, כמו למשל, שגברים מעדיפים לישון על מצעים כחולים ואילו נשים, מעדיפות לישון על מבצעים לבנים. אני מניחה, שאני משלבת.

אגב, גם לנעלי בית יש משקל מכובד ברפרטואר הביתי שלי אבל, זה מתאים יותר לעונה הקרירה ופחות לעכשיו, אפילו שיש מזגן. 

מה העדפות השינה שלכם?


12 תגובות :

  1. אני איתך לגבי קודש השינה. אני חושבת שיותר מדי שנים בצבא הוציאו לי חלק מיראת הכבוד לתהליך, אבל שינה היא בהחלט חלק חשוב לא רק לתפקוד שלנו ביום-יום אלא גם לאיך שאנחנו מתבגרים ומזדקנים, כיוון שבמהלך השינה המוח מאפסן דברים ומקטלג הכל מחדש. מצעים, פיג'מה, טמפרטורה וריח - כל אלו הוכחו מדעית כמשפיעים קריטיים על איכות השינה וזה נחמד שמישהו מבין:)

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שאת רואה, יש פה אסופה של "מישהן" שמבינות את זה :)

      מחק
  2. אני חולקת איתך את האהבה העזה לפיג'מות וסדינים.
    אני תמיד מחכה לשיא החורף כדי להתעטף בפיג'מת הפלאנל שלי (חולצה מכופתרת ומכנס) שמעוטרת בפתיתי שלג.
    לגבי "כותנה סאטן" תמיד תהיתי לגבי זה... זה היה ממש מידע מועיל כי אני גם קונה תמיד 100% כותנה ונמנעתי מכותנה סאטן בגלל שלא ממש הבנתי מה זה.
    תודה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שעזרתי! מה שכן, בכותנה-סאטן תעברי טוב על הרכיבים של הבד, לפעמים הם דוחפים סיבי סאטן סינטטיים וכדאי לשים לב לזה. מודה שלא נתקלתי במקרים כאלה כמעט בכלל אבל, כדאי לשים לב.

      מחק
  3. ממש אהבתי את המצעים והפיג'מה :)
    אני מעדיפה לישון גם כן בפיג'מה אמיתית ולא בטרנינג וחולצה. זה הרבה יותר כיף להירדם ולהתעורר ככה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה עושה לי ממש טוב לדעת שיש לי שותפות לאהבת המצעים והפיג'מות ה"אמיתיות". כיף!

      מחק
  4. לי בצעירותי היתה פיג'מה לבנה מסטאן שכל החברות שלי קראו לה "פיז'מה שלא מיתבישים לפתוח איתה את הדלת".... עשית לי חשק לחזור לזה

    השבמחק
  5. אפתח ואומר שאת נראת מקסים בפיג'מה ובכלל, ממש קורנת מהרגיל.

    לגבי הסדינים, גם אני רוכשת רק מצעי סאטן וגם אני נאלצת להסביר לאחר קבלת המבט המזועזע. הם פשוט שורדים כביסות הרבה יותר טוב מכל סוג בד אחר וגם הרבה יותר רכים ונעימים.

    לגבי הפיג'מה, יש לי קושי לישון עם מכנסיים. אפילו בחורף במקומות הכי קפואים, אני ישנה בלי מכנסיים ארוכים. הנטייה שלהם להתגלגל במעלה הרגל מוציאה אותי מדעתי ומפריעה לי לישון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      איזה כיף שיש לי שותפות לאהבת המצעים! לי איכשהו המכנסיים לא מתגלגלות כלפי מעלה אבל, אני לא יכולה לישון בכותונת, כי היא מתגלגלת לי למעלה ואז אני נשארת עם התחת בחוץ :/
      כל אחד והבעיות שלו...
      :)

      מחק
  6. פוסט נחמד :)

    גם אצלי קיימת החיבה לכל מה שקשור בשינה, החל מ...וול, לישון, ועד פיג'מות תואמות ונעלי בית חמימות ומתוקות בחורף. אלה הפינוקים הקטנים של החיים. :)

    ולגבי ההקפדה על המצעים זה בכלל לא מפליא. אני בימים אלו ישנה בחדר בלי מזגן, רק עם מאוורר לידי, אבל באזור המרכז זה ממש לא מספיק כך שאני קמה מזיעה בבוקר, לא כיף :/ (המצעים סינטטים..)

    השבמחק
  7. מצעי כותנה סאטן הם מצעים איכותיים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...