7.9.13

שנהיה לגפילטע

טוב, אז בשלב הזה אני יכולה להגיד שמיציתי את ההשבתה של הימים האחרונים, נמאס לי שהכל סגור ומה שפתוח, חייב להיות עמוס. ככל שהשנים עוברות, אני חייבת להודות שנמאס לי יותר ויותר מההשבתות שאנחנו עוברים פה מידי שבת ומידי חג. זה מתחיל בתחבורה ציבורית ונגמר בדברים אחרים שלחלוטין פוגעים בחיים של אנשים מסויימים, שאני חלק מהם. 

הפעם, ראש השנה לא היה "ביג דיל" בשבילי ולמען האמת, מאוד רציתי שהוא יגמר כבר, כדי שאני אוכל לחזור לעיסוקיי ולראות פחות מאותם האנשים שלא רציתי לראות מלכתחילה. נכון, נשמע נורא פרטי פופר מצידי. החיים קשים, תתמודדו.

משמאל בכיוון השעון: שפתון Dior Addict #643 | פריימר לשפתיים MAC | מייקאפ YSL Le Teint Touche Ectal בגוון B40 | מעגל ריסים שו אמורה | CLARINS Beauty Flash Balm* | צללית לוראיל #24 | עפרון עיניים שחור עמיד במיים Bourjois | מסקרה BOLD שך קרליין* | מסקרה LIFE* | קונסילר Bourjois | אייליינר Soft Touch 

על מנת לרכך את מכת ארוחת החג, החלטתי ללכת על איפור די בנאלי אבל כזה, שעושה לי נעים. זו הייתה הפעם הראשונה שהשתמשתי ב- Beauty Flash Balm של קלרינס. אפשר להשתמש בו כמסכה -לשים שכבה עבה יותר, להמתין כעשר דקות ולשטוף - ואפשר, למרוח שכבה דקה מתחת למייקאפ וזה בדיוק מה שעשיתי. זה נתן זוהר נעים לעור ואולי אפילו עזר לשלוט בשומניות. יכול להיות? יכול להיות שדמיינתי? לא יודעת. 

את "Color Infaillible" של לוריאל לא הצלחתי לחבב, עד שהחלטתי לנסות שוב. הפעם רכשתי את גוון #24 Bronze Divine והנחתי אותו מעל פריימר של OFRA. דווקא ממש אהבתי את התוצאה, שהייתה הרבה יותר טובה מההתנסויות הקודמות שלי עם צלליות מסדרה זו.



העמסתי את שתי המסקרות שאני משתמשת בהן לאחרונה, שתיהן נשלחו אלי מהחברות לסקירה. המסקרה של LIFE עם המברשת העבה והגדולה יותר הרשימה אותי בכך ש...קודם כל, הצלחתי להסתדר עם מברשת גדולה, כי אני לא אוהבת לרב מברשות גדולות. שנית, היא נותנת נפח. בדרך כלל אני נמשכת יותר למסקרות שמאריכות יותר ופחות דואגות לנפח, כך שהמסקרה החדשה של קרליין שנקראת BOLD, מצאה חן בעיני ובעיני ריסיי מאוד. המברשת הקטנה מצליחה להגיע לריסים הפינתיים שלי וגם לריסים התחתונים ומה שנחמד מאוד מצידה של המסקרה, הוא שהיא לא נמרחת. השילוב של שתיהן, הניב את המסקרה המושלמת בשבילי.



האאוטפיט לא היה מושקע מי יודע כמה, גופיית משי פשוטה ואהובה מאוד מאמריקן וינטאג' ומכנסי סיגר שחורים שקניתי ממש לאחרונה בזארה. שוב, לא הרגיש לי כמו סיבה למסיבה.

מה שקצת רומם את מצב הרוח, זו התוספת למתנה שמצאתי ב- CARDINAL כשקניתי להוריי פרלינים לחג. אכן, מה שאתם רואים פה זה דג זהב משוקולוד מריר וגפילטע ממרציפן. הכל אכיל ומהמם.



מקווה שהחג שלכם היה שמח!
שתהיה שנה יותר טובה מהקודמת, ושבוע טוב כמובן.


3 תגובות :

  1. עזבי הכל, השפתון מדהים +++ !! (סליחה, יצאתי קצת מגדרי) והשיער שלך הכי נכון שיש.

    לא יודעת אם הייתי מסוגלת לאכול את ה"גפילטע" הזה, למרות תאוותי הגדולה למרציפן, אבל את הדג בטוח כן - אני חובבת שפרוטים ומקרלים לא פחות משאני חובבת שוקולד מריר.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואו לא ציפיתי לכזה פירגון :) ממש תודה! זה מרומם את מצב הרוח.
      חייבת להודות, שהגפילטע האמיתי של אמא שלי היה שווה הרבה יותר מזה שעשוי ממרציפן אבל, הרעיון זכה להצלחה וכולם השתעשעו ממנו.
      חוצמזה, טוב לדעת שאני לא היחידה שחובבת שפרוטים ומקרלים!! הידד!

      מחק
  2. אהבתי מאוד את האיפור, בייחוד את השפתון.

    השבמחק