15.9.13

לשטוף פנים

מי שקורא כאן מספיק זמן יודע, או לרב יודעת, שאני אוהבת מאוד את הסבון DERMAX של ד"ר פישר. חלק יגידו שהוא מייבש מידי [הוא אכן מייבש] וחלק לא יאהבו אותו מסיבות אחרות [נגיד, ריח "רפואי" משהו], אני מאוהבת בו קשות, במיוחד בקיץ. בתקופה האחרונה מאוד קשה למצוא אותו והבנתי שהוא חסר בחברה. זה פחות או יותר נתן לי את האופצייה להגיד "כן" לכל מי שרצה לשלוח לי סבון פנים להתנסות וכך עשיתי.


37 שקל עבור 500 דרם
אז כן, הגילוי נאות מגיע ממש עכשיו.
המוצרים [מלבד דרמקס של ד"ר פישר] ← באדיבותן הרבה של החברות
התובנות ← באדיבותו הרבה של עור פניי ומוחי, שלא נח לרגע.

רק בשביל להבהיר, לי יש עור מעורב הנוטה לשמנוניות. סבלתי מאקנה של מבוגרים ובשנתיים האחרונות, אחרי טיפול ממושך, אני יכולה להגיד שהאקנה עצמו לא חוזר [טפו טפו טפו] אבל, יש לי התפרצויות אקנה הורמונאליות, בעיקר באזור הסנטר. כיוון, שהמלצות אני יכולה לתת רק על סמך ניסיון אישי, חיפשתי את הסבון שהכי מתאים לי אבל, התייחסתי גם לסוגי עור אחרים והנחתי שסבון זה או אחר יכול להתאים לסוג עור כזה או אחר. 

ועכשיו, לתוצאות.



Sebo Right ד"ר פישר - ג'ל מקציף שמכיל אצות ים, שצריכות לעזור באיזון עודפי הסבום בעור [איזון השומניות], חומצה סיליצילית ותמצית פירות. מאוד אהבתי את הריח העדין שלו ואני חייבת להודות שהתחושה של העור נשארת נעימה מאוד אחרי הרחיצה. כמה הוא אכן מאזן את השומניות בעור? המממ...פחות.
הסבון לא מכיל SLS ופרבאנים.
מחיר: 84.90 שקל עבור 200 מ"ל

Clean Soft Touch - מדובר בקצף ניקוי או במילים אחרות, אחרי פמפום קצר יצא חומר הנראה דומה יותר לקצף של סבון ולא לסבון נוזלי. אני העדפתי להשתמש בו בבוקר, במידה והתעוררתי עם תחושה שהפנים שלי זקוקות לשטיפה קלה [זה לא קורה כל בוקר ולרב, אני נוהגת לשטוף את הפנים רק עם מים.].  בערב, לא הרגשתי שהקצף העדין מצליח לנקות את העור השמנוני שלי כראוי. מצד שני, יש סיכוי טוב שסוג כזה של קצף ניקוי יתאים לעור רגיש ויבש מאוד.
הסבון לא מכיל SLS ופרבאנים.
מחיר: 119.9 שקל עבור 150 מ"ל

Sebo Calm - סבון שמותאם לעור רגיש הנוטה לאדמומיות. במקרה שלי, אני סובלת מאדמומיות באזור האף ומסביב לפה לעיתים רחוקות יחסית. הסבון לא הביא לגירוי כלשהו לעור והרגיש מאוד נעים אחרי שימוש - לא מייבש כלל ואולי יתאים לי יותר בימות החורף. הריח שלו ממש נעים. ממש.
הסבון לא מכיל SLS ופרבאנים.
מחיר: 69.99 שקל עבור 150 מ"ל




Phyto Gel Cleanser פבוניה בוטניקה - מדובר בג'ל ניקוי טבעי [שוב, ללא פראבנים, SLS] שאמור לנטרל את הפרשות השומן בעור, לרענן ולא לייבש. כשפתחתי אותו, הרחתי ריח מאוד נעים של רומרין, שאכן קיים כרכיב בג'ל הניקוי, ועברה במוחי המחשבה הבאה "אם זה עושה את מה שזה מבטיח, עם הריח המדהים הזה, אני כנראה אצטרך לשלם 198 שקל עבור 150 מ"ל של סבון פנים לשארית חיי. אופסי". 
אז כן, זה עושה את מה שזה מבטיח ואחרי שימוש של כחודש ימים אני יכולה להגיד שאם לא הייתי מכירה את דרמקס של ד"ר פישר, הייתי לחלוטין משלמת כל שקל ושקל עבור התענוג הזה. הג'ל מותיר את העור רענן, נעים למגע ונותן תחושה שהוא אכן ניקה את העור היטב. עם זאת, את אותה התחושה בדיוק אני מקבלת כשאני משתמשת בדרמקס של ד"ר פישר כשאני מוהלת אותו במעט מים ורק אז מסבנת את הפנים. אם אני לא מוהלת את הסבון של דרמקס עם מים תחילה, הוא מייבש מאוד את הפנים. כמובן, שהריח של הסבון של פבוניה מדהים.
מחיר: 198 שקל עבור 150 מ"ל [אפשר להשיג גם "בעדן טבע מרקט" ואצל קוסמטיקאיות מורשות].

Avene - Gentle gel cleanser- סבון עדין במיוחד, שגם אותו השארתי לבקרים פחות נעימים בהם אני מרגישה צורך להשתמש בסבון. אני  - חושבת שהסבון הזה יהיה לי נהדר גם בחורף, כשהעור שלי יבש בחלקים והעדינות והלחות של הסבון הזה בהחלט יפתרו את הבעיה. 
מחיר: 129.99 שקל עבור 200 מ"ל

Natural Sea Beauty - Mud cleansing Gel - מהטיוב יוצא ג'ל שקוף ושחור [!] בחלקים...אההה! אבל, במקרה הזה זה דווקא חיובי. מה שבוץ [מים המלח, כמובן] עושה, זה לייבש. אז הסבון הזה בהחלט עושה את זה וזה נהדר כשיש פצעים על הפנים שאף זקוקים לייבוש הזה, מה שכן - הוא מכיל SLS ופראבנים. 
לא בבית ספרנו, לצערי.
מחיר: 75 שקל עבור 100 מ"ל

L.RAPHAEL - mineral balancing power - זהו ג'ל מקציף שמאים לעור מעורב עד שמנוני [היוש!] ואמור, כמו הרבה אחרים, לאזן את העור או במילים אחרות, לגרום לחלקים השומניים להיות פחות כאלה ולגרום לחלקים היבשים...להיות פחות יבשים. הריח נעים והג'ל עושה את העבודה, הוא מותיר את עור הפנים נעים מאוד, ונראה שהוא אכן עושה עבודה טובה בניקוי הפנים ואפילו באיזון העור - החלקים השומניים שומרים על איזון לכמה שעות. חשוב לציין, שהג'ל הזה כמו גם זה של פבוניה בוטניקה, מכיל תמצית רוזמרין ושניהם עובדים נהדר בשביל העור שלי. מעניין.
מה שכן, מדובר במוצר יוקרתי וככזה, עלי להתיחס לאריזתו. על פניו מדובר בבקבוק פלסטיק חלבי עם מכסה לחיץ כסוף אבל, אחרי שהייה במקלחת הישראלית, צבע הכסף מתקלף ובקבוק הפלסטיק החלבי נראה מעט מלוכלך אחרי שצבר קצת אבנית - משהו שלא הייתי מצפה שיקרה למוצר יוקרתי, שלדעתי גם אריזתו צריכה להיות כזו. או וול.
מחיר: 200 שקל עבור 200 מ"ל

ואולי תמליצו לי על סבון פנים אהוב?


5 תגובות :

  1. אני בדיוק בתהליכי חיפוש אחר סבון פנים מושלם. אני די מרוצה מהסבון שיש לי עכשיו, הוא באמת יותר קצף מאשר סבון- אנטי בלמיש של קליניק. אבל אני באמת מרגישה שהוא מנקה, למרות המרקם המקציף שלו. אבל לאחר הבקבוק השני אני כבר רועה בשדות זרים, תמיד אוהבת שינוי.

    השבמחק
    תשובות
    1. למען האמת, מאז שרופא העור שלי המליץ על הדרמקס, לא רציתי להחליף סבון. עכשיו, כשלא היה ניתן להשיג אותו, עשיתי את הבדיקה הזאת ואני חייבת להודות שלמרות שיש טובים ממנו [לא בהרבה], הם יקרים ממנו [בהרבה]. כך שבאיזשהו מקום, אני מקווה שהוא יחזור למלאי.

      מחק
  2. אחלה סקירה ! גם אני השתמשתי בעבר בדרמקס ומאוד אהבתי אותו עד שהוא התחיל להרגיש לי מיבש מדי....(לאחר שימוש די ארוך בסוף שנות ה- 80 או תחילת ה- 90 אאל"ט, כן כבר אז הוא היה קיים...)העור עובר שינויים לפעמים וצריך לזרום איתם. אני משתמשת עם Gentle gel cleanser של Aven להסרת איפור בערב, הוא מסיר איפור נפלא ואחריו אני משתמשת ב- Gentle Foaming Cleanser with Tamarind and Purifying Micro Pearls של Clarins שהוא לעניות דעתי לא פחות ממעולה. מתה על המוצר הזה, מתאים באופן מושלם לבעלות ער שמן מעורב. אממה מיד לאחריו כדאי לשים סרום או קרם לחות, הוא מכין את העור לספיגה נאותה של כל תכשיר. אתו אגב אני משתמשת גם בבוקר, מרענן כל כך לפתוח אתו את הבוקר.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא סבונים של קלרינס לא יצא לי לנסות ואני יודעת שיש להם קו מוצרים טוב [לפי הביקורות] לבעלות עור מעורב/שמנוני. אני ממש רוצה לנסות את המוצרים מהקו הזה, נראה לי שווה את ההשקעה הכספית.

      תודה :)

      מחק
    2. בהחלט שווה את ההשקעה, במיוחד תכשיר הניקוי שהזכרתי לעיל, באמת מומלץ בחום. וכשיש מבצעים המחירים בהחלט סבירים.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...