19.9.13

My Most - Summer Edition

בזמן שאני יושבת במזגן [עם סווטשירט...לכו תבינו], בממלכת היוטיוב כבר סתיו וכך יצא שצפיתי בסרטון חמוד שמתייחס לכל הדברים שהכי השתמשנו בהם במהלך הקיץ. 
החלטתי להכין את הרשימה שלי, כי אני ידועה בתור מישהי ש"חורשת" על הצורה של מה שמוצא חן בעיניה. המשפט האחרון ניתן לכל כך הרבה פירושים, כבר לא נעים לי מעצמי.
בכל מקרה, הנה הרשימה שלי [פחות מוצר-שניים מהרשימה המקורית] לקיץ 2013 שעתיד להסתיים, כך אומרים.


תיק: זה היה צפוי שהתיק הנחרש שלי לקיץ זה יהיה Liebeskind דגם Jill שקניתי באביב האחרון בברלין. הוא מספיק קטן כדי לא לעצבן אותי בלחות התל אביבית אבל, הוא גם מספיק גדול כדי להכיל את כל מה שאני צריכה. היו ימים שנאלצתי לקחת תיק גדול יותר ואז גם התלוננתי על כך שכואב לי הגב. ברגע שמתרגלים לתיק קטן יותר, קשה לחזור. 
נעליים: את המוקסינים האלה של GAP קיבלתי במתנה אחרי שהשתתפתי בהפקה ש- GAP עשו עם כמה בלוגריות. כשבחרתי את הנעליים בחנות, אהבתי את הצבע הזהוב וגם את הצורה אבל לא תיארתי לעצמי שאתאהב בהן כל כך. הן סופר נוחות ומתאימות כמעט לכל דבר שאני לובשת. מבחינתי, הן ממשיכות איתי גם לעונה הקרירה יותר, לפני שיתחילו הגשמים.
פריט לבוש: גם כן מההפקה ההיא של GAP - "סקסי בוייפרנד" ג'ינס שלא יצאתי ממנו, פשוטו כמשמעו. הוא רחב, כך שכיף ללבוש אותו בקיץ והקרעים מהווים פתחי אוורור נוספים...נניח. בכלל, הגעתי למצב כזה עם הג'ינס הזה, שכבר היה לי לא נעים מעצמי ללבוש אותו שוב ושוב. 
בביקור האחרון בגאפ, רציתי לקנות עוד ג'ינס מהדגם הזה, מינוס הקרעים, ואולי צבע מעט כהה יותר כדי ללבוש בחורף ולא מצאתי משהו שישב עלי טוב, למרות שמדובר באותו הדגם. נכון מוזר?
אקססורי: בתקופות קרירות, אני כנראה יצירתית יותר. הדביקות של המרכז לא איפשרה לי לשתולל עם השרשראות הגדולות שאני כה אוהבת, כך שניצמדתי לשרשרת זהב עם תליון יהלום - מתנת יומולדת מהמשפחה. אין יותר קלאסי מזה וזה מתאים להכל. 
ברונזר: יש מצב שגיליתי את הברונזר הזה לפני עשר שנים בערך, כשהוא יצא במהדורה מוגבלת ואז MAC החליטו להכניס אותו לקו הקבוע. מכורות המאק - אנא עדכנו אם צדקתי בספירת השנים.
מדובר בברונזר BRONZE של מאק, יש בו מעט שימר והוא הכי יפה בעיני כשזה מגיע למראה מעט שזוף יותר אבל, עדיין טבעי.
סומק: סומק מקולקציית In Love של לנקום מהאביב האחרון, שאיכשהו תמיד חזרתי אליו בגלל שיש בו חלק ורדרד וחלק כתמתם. אפשר לערבב בין שניהם או להשתמש רק באחד מהם. מושלם.
לק: ESSIE  - Meet me at sunset משהו בין אדום ולכתום וכידוע, כתום אני אוהבת. זה צבע שנקרא לו no brainer והוא תמיד נראה טוב עם הכל.
שפתון:  Dior Addict Extreme גוון מספר 643, נרכש די באמצע הקיץ ומאז לא הפסקתי להשתמש בו. הוא מושלם, אין מה לומר.
מייקאפ: כמעט ולא יוצא לי ללבוש מייקאפ ביומיום אבל, אם אין ברירה אז ה- BB המושלם של קלרינס. נותן מספיק כיסוי ומרגיש נפלא על העור. כרגע אני בוחנת BB אחר, שיש מצב שהוא אפילו יותר טוב מבחינתי אבל, בינתיים ה-BB ששלחתי את ידי אליו הכי הרבה היה ללא ספק זה של קלרינס. 
צללית: דווקא עם צלליות שיחקתי קצת יותר הקיץ מאשר בכל קיץ אחר ותודה לפריימר של OFRA. אפילו קניתי את All that glitters של MAC אחרי שנים של הימנעות כי "מה את צריכה את זה בכלל?" ובכן, צריכה. בכל אופן, צללית שחזרה על עצמה במהלך הקיץ היא Opalesse מקולקציית Extra Dimension של MAC, במיוחד להארות.
בושם: אז ככה...כרגע יש לי שבעה בשמים בשימוש. שבעה! בעייתי. זה קרה, כי יש כמה בשמים שנמאס לי מהם ואני לא מסוגלת ללבוש אותם יותר. איכשהו, החלטתי לפתוח בושם חדש וזה שכבש אותי היה Guilty של GUCCI. לא הניחוח הקייצי האולטימטיבי אבל, כנראה שפשוט ממש נמאס לי מכל הניחוחות הקיציים איפשהו באמצע הדרך לסתיו. 


ומה ברשימה שלכן? מתה לדעת.



6 תגובות :

  1. היה לי קיץ די חלש מבחינה אופנתית (אני מניחה שבעיקר בגלל שלל הבחינות שהיו לי במהלכו). אם אני חייבת לציין משהו, אז מבחינת איפור - ה-BB של גרנייה לעור שמן, הגלוס העמיד החדש (והסופר מוצלח במפתיע) של לוריאל בגוון פיץ', וסומק פיצ'י גם הוא של סטילה (שהוא לא מושלם מבחינת פיגמנטיות, אבל נתן לי כיוון לגבי הגוון שאני חותרת אליו).

    מבחינת ביגוד, זה היה לגמרי קיץ של טישרטים עם הדפסים מחוספסים, אולי כהכנה לסתיו הגראנג'י המתרגש עלינו (וכבר נדמה שיצא מכל החורים).

    השבמחק
    תשובות
    1. את ממליצה על ה- BB של גרנייה? אני נמנעת ממנו מאז שהוא יצא כי איכשהו אני חוששת שהוא יחצ'קן אותי למוות. לא יודעת למה.
      אני לגמרי איתך בכל מה שקשור לסומק פיצ'י, בדיוק קניתי אחד חדש ונראה שהוא ילווה אותי במהלך החורף.

      מחק
    2. אני ממליצה רק על גרסת האויל-פרי שלו. התכשיר הרגיל באמת שמנוני עם פוטנציאל לחצ'קן, אבל זה נטול השומן הוא קליל ודקיק כמו עור שני.

      מחק
  2. איזה כיף! זה כמו 'מה בתיק' רק מורחב ומקיף יותר.
    לא נפרדתי הקיץ מהשפתונים מהסדרה רוז' אין לאב... :) מבחינתי כל מה שצריך בקיץ זה את השלט של המזגן וקילו קרם הגנה. לא כיף. שיגיע חורף כבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלט של המזגן הכי נחוץ! הייתי צריכה להוסיף אותו לתמונה :)

      מחק
  3. היה לי קיץ *מאוד* חלש מבחינה אופנתית, אבל -
    אני גיליתי השנה את NARS Orgasm multiple stick ולא מבינה איך חייתי בלעדיו עד כה. טיפה ממנו, קצת מסקרה ולא צריך יותר מזה (אם בכלל) בימי הקיץ הלוהטים. הוא נותן גוון ורדרד טבעי וקצת זוהר, נמרח בקלות וקליל על העור.
    וכמובן קרם הגנה מפני השמש - אני משתמשת בזה של ללין כי זה קליל ובעל ריח נעים.

    תתחדשי על תמונת הפרופיל! היא ממש חמודה!!

    השבמחק