28.10.13

אוקטובר

חודש.
כן, חודש שלא כתבתי דבר וזה רק בגלל שהחודש הזה היה שונה מכל חודש אחר שחוויתי. מעבר הדירה הותיר אותי חסרת כוחות. ואינטרנט.
עכשיו, כשאני מצויידת בוירוס האחרון שיצא לאוויר העולם וגורם לי להרגיש כמו נודל במרק עוף, אני מוצאת כמה רגעים כדי לשתף בכמה דברים שאהבתי החודש, רגע לפני שהוא נגמר.

חודש המודעות לסרטן השד הביא איתו כמה סרטוני יוטיוב מטרידים אבל, גם מבצעים ממש לא רעים ברשתות הפארם. ניו פארם יצאו במבצע של 35% הנחה על מוצרי AVENE שאני מאוד אוהבת [על כל קנייה, יתרמו 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן]. בפעם הראשונה שקניתי את מי הניקוי האלה, הייתי בטוחה שהם בדיוק כמו הביודרמה האדום האהוב שלי ושאוכל להסיר איתם גם איפור מהעיניים. הגעתי הביתה, הסרתי את האיפור מעין אחת...הכל בסדר, לא שורף, האיפור ירד, עוברת לעין השנייה ומתחילה לקרוא קצת מה שכתוב על האריזה "לא לשימוש באזור העיניים". אופסי.



מאז לא חזרתי להסיר איתו איפור עיניים אבל, גם לא חוויתי גירוי מהשימוש היחיד. מה שכן, איפור מהפנים הם מסירים קצת יותר טוב מביודרמה לדעתי, קצת יותר יסודי.

שתי מסכות של "סבון" מקו הפנים החדש – מסכת בוץ מים המלח* ומסכת לחות עשירה*. אני מתחילה עם הבוץ שמעט מעקצצת אך לא מתייבשת לגמרי, עוברת למסכת לחות ואז עוברת למיטה לישון. מסכת הלחות לא משאירה שמנוניות על הפנים ולמען האמת, נספגת כולה במיוחד אחרי שימוש במסכת בוץ שמייבשת יותר את העור. שני המוצרים לא מכילים פראבנים או SLS וגם מכילים כמות קטנה יחסית של בושם [לפי רשימת הרכיבים – הרכיב הראשון יהיה בכמות הגבוהה ביותר וכך לפי התאמה]. למרות זאת, הריח מעט חזק עבורי, כי אני ידועה בתור מישהי שמעדיפה מוצרי טיפוח ללא ריח בכלל.



עוד דבר עם ריח מעצבן שעושה עבודה נפלאה, הוא הליפ בלם של פלקסיטול*. אין מוצר אחד של החברה הזו שניסיתי והיה לא טוב. הריח של הליפ בלם קצת מתוק-תעשייתי בהתחלה ואז הוא נעלם, למזלי. בעינייני לחות, אני לא מפסיקה להשתמש בקרם ידיים של ל'אוקסיטן שמכיל חמאת שיאה ואני לא יודעת מה אעשה כשהוא יגמר – רמז, אקנה חדש – אבל אתם יודעים למה אני מתכוונת. בכלל, כולי בענייני לחות בתקופה זו של השנה, ה- BB  של לה רוש פוסה* מעולה בכל הנוגע ללחות וגם לכיסוי במינון הנכון של העור. יש לי תקופה קשה של ברייק אאוט [יש לזה מילה בעברית כבר?] ובאופן מפתיע, ה- BB  הזה בתוספת של קונסילר ממוקד, עושים יופי של עבודה.

מה עוד ליווה אותי החודש מלבד דירה חדשה? קצת איפור חדש של YSL  ובובי בראון שהתפנתי בו, תיק חדש [ואיתו "מה בתיק?" חדש שיעלה בקרוב], סוודר מהמם, מכנסי ג'ינס חדשים, חתונה מגניבה, מי קוקוס ומחשבות על הקולקצייה של איזבל מאראט ל- H&M.

מוצרים אשר סומנו ב- * מתנת החברות


מקווה שנתראה ממש בקרוב.




2 comments :

  1. I just wanted to say, the design of Sabon products is so perfect I want to but them only to keep them in my bathroom...:))

    Olya
    http://www.tlvbirdie.com/

    השבמחק