3.11.13

בחורף הזה תשבי באמבטיה

אז ככה, אם כבר יש אמבטיה, צריך לנצל אותה.
אמבטיות בחורף תמיד היה משהו שעושים בבית שבו גדלתי, אמא שלי חינכה אותי לאהוב את ואני כמובן, נהניתי מכל רגע של קצף, מלחים ושמנים.

בערב שבו התקיים טקס פרסי האופנה של ישראל, קמתי בבוקר בתחושה שיש סיכוי שלא יתחשק לי ללכת לאירוע. בסופו של דבר החלטתי לראות איך היום זורם, למרות שהדבר היחיד שהיה לי בראש זה להתפנק באותו הערב ולא לעשות שום דבר שקשור בלהתאפר, להתלבש ולהתכונן לפגוש אנשים. מלא אנשים.

אחר הצהריים הגיע סמס שבישר שכדאי להקדים לאירוע שכן, עלולה להיווצר בעיה של מקומות ישיבה, מה שדי סגר לי את הפינה לגבי המשך היום שלי. כן, אני חזרתי הביתה והשריתי את עצמי באמבטיה מלאה בקצף בניחוח לוונדר ושמנים טובים, משל הייתי פרגית עסיסית במשרה חרדל ודבש.


זה כנראה קשור לעובדה שמאז ינקות דוחפים לנו לראש שישראל מתייבשת ולרננה רז יש חרא של עור פנים ולכן, כמעט ואין למצוא מוצרים שמיועדים לחוויית אמבטיה איכותית במיוחד. יתרה מזאת, למצוא פקק לאמבטיה בשעה שמונה וחצי בערב, אחרי שהמרכז המסחרי ליד הבית כבר היה שומם ורק אם.פם אחד נשאר לעמוד בו, היה שווה ערך למשימה בלתי אפשרית. כן גבירותיי ורבותיי [נראה לי], שלושה סופרים וסופר פארם אחד כדי למצוא פקק לאמבטיה. הנה ערב שיכנס כפרק מכונן ביומני עקרת הבית שלי.


ב"סבון", שאני ממש אוהבת את הסבון שלהם, מצאתי משהו שנראה כמו טבלת שוקולד אך בעצם מדובר בטבליות שמכילות שמנים. שוברים כמה וזורקים לאמבטיה כשהיא מתמלאת במים חמים. שלי לא התמוססו עד הסוף משום מה אבל, אני עובדת על זה. גם קצף אמבט היה ממש לא פשוט למצוא, כי הכל היה מלא בגימיקים של "סבון שגם עושה קצף" – תודה רבה, בריאות ואושר, אני רוצה קצף אמיתי! אז מצאתי אחד בל'אוקסיטן. מדובר בקצף "אמיתי" שגם ממלא את החדר בניחוח לוונדר מרגיע ואז אין צורך בנרות, אבל אני בכל זאת מדליקה כמה, של "סבון". חיפשתי גם "פצצות אמבט" ואלה שמצאתי ב"ללין" וב"סבון" לא היו דומות כלל וכלל למה שאפשר למצוא מעבר הרי החושך, אי שם בסניפי LUSH . אז לא קניתי, אבל מאז הספקתי להזמין משהו שנשמע מבטיח בהזמנה האחרונה שעשיתי מ- Iherb. עדכונים בהמשך.

השאיפה בשלב זה, להשרות את עצמי במים מלאים בכל טוב אחת לשבוע. אני אומרת "שאיפה", כי לעשות אמבטיה, בניגוד למקלחת, דורשת מחוייבות וזמן. צריך להכין, צריך לשבת בה והכי קריטי – צריך לנוח בה. זה משהו שלפעמים אין לי זמן לעשות ומאוד חבל שכך. אפשר גם לנצל את הזמן למיני מאני-פדי אבל, הכי חשוב פשוט לעצום קצת את העיניים ולנוח בשלולית החמימה הזו.



4 תגובות :

  1. ישראל מתייבשת וזה, אבל אני עושה כל ערב אמבטיה. נכון שלא בכל ערב אני שורצת בה חצי שעה, אבל תמיד שמה פקק ותמיד לוקחת כמה נשימות עמוקות מתחת למים. התחושה היא של הרפיה אמיתית.
    אני מתה על כל המקציפים, הסבונים והנרות וגם לי יש כל מיני שכאלה לימים שבא לי להתפנק עד הסוף. אסף קנה לי קצף אמבטיה בניחוח לבנדר מ"ללין" והוא מקציף ממש! אבל עכשיו סיקרנת אותי לנסות את ל'אוקסיטן. זכור לך המחיר שלו?
    ויש לי גם סבון בניחוח Rose Tea מ"סבון" ונרות מ"ללין" ואין מה לומר... אמבטיה טובה יכולה לעשות את השבוע!

    השבמחק
  2. פרט לעובדה שישראל באמת מתייבשת, לעשות אמבטיה מפנקת אחת לשבוע נשמע נהדר.

    השבמחק
  3. אחד הדברים שהיו אהובים עלי בדירה הקודמת שלי היה לשים את המחשב על השירותים שליד האמבטיה, להפעיל סרט, לשתות יין אדום ולעשן סיגריה. וזה היה בפריז אז רגשות אשם על התייבשות הכנרת לא היו לי שם (:

    השבמחק
  4. מתה על הפוסטים שלך!
    שאלה, איך את מטשטשת חלקים מהתמונות שלך?

    השבמחק