13.11.13

אתמול בלילה


ביום שני בערב, המשכתי עוד שתי תחנות ברכבת וירדתי בקניון עזריאלי, הישר למסיבת ההשקה של קולקציית איזבל מארנט ל- H&M. מדהים אותי כל פעם מחדש, שההתרגשות בכל הקשור לקולקציות שת"פ עולה על גדוייה ואפילו מוזמנות ה"הכי- VIP" מכל ה- VIP דוחפות קצת כדי להגיע לסווטשרט אפור שעולה פי שלוש מן הרגיל. אני לא דחפתי, כי אני לא VIP, כי כמו תמיד גם הפעם הגעתי מוכנה מראש וידעתי בדיוק אילו פריטים אני רוצה ואה, כן...גם כי ככה חינכו אותי. מוזר.

מתברר, שבתקופה האחרונה הדבר המקושקש היחיד שמתקרב אלי, זו חביתה. אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל, אני איכשהו נמנעת מהדפסים למעט כמה יוצאים מן הכלל - פסים [דההה], כוכבים ואולי הדפסים עדינים. זו הסיבה שהקולקצייה הזו לא עשתה לי פרפרים מקושקשים בבטן. הקולקצייה הזו בעיקר גרמה לי לרצות להצטייד במעט בייסיק איכותי [איכותי ביותר, יש לציין.] שתמיד נחוץ ותמיד חסר בארון.



כך מצאתי את עצמי מתרחקת מכל מה שמרצד בעיניים והצטיידתי בטי שרט פשתן, שתי גופיות פשתן [אחת, מה לעשות, מעט מקושקשת] ומכנסיים עשויים ויסקוזה וצמר שאני כנראה הולכת לחיות בהם בכל ארבעת הימים שבהם יהיה ממש קר בחורף הזה.

חולצות פשתן טובות קצת קשה להשיג פה, למרות שזה פתרון כל כך מושלם לימות הקיץ הלוהטים ומושלם לא פחות לימות החורף הסמי-קרים, כשכבה תחתונה. פעם אחרונה הצלחתי לאתר כמה כאלה בזארה ומאז, דממה. עד שאיזבל החליטה להביא לארץ הקודש חולצות פשתן - הדריי פיט של הטבע.



הערב שלי נגמר בבית עם סלט שבעיני הוא מעולה. יש מי שיחלוק עלי והוא קורא לעצמו חבר שלי. אני מודה שאני קוראת לו ככה בעצמי [מידי פעם] אבל, מי שחושב ש"היוגורט לא קשור לפה בכלל" צריך לעשות חשיבה מחדש על מה שבאמת חשוב בחיים. 


אז לבוא מחר לעזריאלי? שווה לעמוד בתור? שווה אם יש לכן זמן ויש פריטים ששמתן עין עליהם מבעוד מועד. אני, כמובן, ממליצה בחום על חולצות הפשתן. לא תצטערו. 

Isabel Marant pour H&M
יום חמישי ה- 14/11
קניון עזריאלי
תל אביב




12 תגובות :

  1. הסלט הזה נראה מדהים ++
    התלהבתי עוד כשראיתי את התמונה באינסטה. מה יש בו חוץ מנענע, צנוניות ויוגורט, בעצם?
    ואני מאוד מתחברת לבחירות שלך מהקולקציה. אין שום סיכוי שבעולם שאגיע לעזריאלי, אבל נראה לי שבייסיק איכותי הוא הבחירה הכי פחות מתאמצת (וכן, בסווטשרט אפור כבר יש משהו לגמרי מתאמץ, לדעתי) והכי הגיונית.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש בו גם מלפפון, עגבניות מיובשות שאני מכינה בשמן מתובל, מלח, פלפל גרוס ומעט בזיליקום. אם אין לי יוגורט עזים, אני שמה אשל וזה אפילו יותר טעים לי.
      אני שמחה שיש מי ששותפה לתחושותיי בכל הנוגע לסווטשירטים אפורים :)

      מחק
  2. בהחלט קולקציה שווה :)


    http://www.fashion-matters.com/

    xx

    השבמחק
  3. כה מבינה אותך בנוגע לשיקשוקים. קצת נמאס מזה אחרי הקיץ הגדוש בפאייטים שבצבצו ברחובות.
    תתחדשי על הבייסיק!

    השבמחק
  4. אחלה סלט חחח (כך לפחות נראה)!!
    תודה על ההמלצות ד"א, באמת אין הרבה חולצות פשתן טובות בארץ :)

    השבמחק
  5. האמת, אני לא מבינה על מה המהומה. אז יופי שזה של איזבלה, זה עדיין נעשה באיכות של H&M.
    הסלט לעומת זאת מסקרן אותי נורא. אפשר את המתכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. למען האמת, קולקציות שת"פ עם מעצבים מגיעות באיכות טובה הרבה יותר. המתכון בתגובה לתגובה הראשונה :) תהני!

      מחק
  6. שלום! מה המחיר של גופית הפשתן?
    אני מחר אהיה בעזריאלי ואני שוקלת האם שווה לי לעמוד בתור עם ההמון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הקולקצייה הושקה ב- 14/11 כך שקצת פיספסת :)
      פעם הבאה...

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...