24.11.13

רוטציה או רוטינה?



אפשר להגיד שזה מה שקורה בגזרת האיפור שלי בתקופה האחרונה, ועוד אפשר להגיד שמה שקורה פה קורה בשלושה שלבים. 
הכל התחיל מזה שלא רציתי שהקיץ יגמר, אז הלכתי וקניתי סומק [Creme de Blush #1] ושפתון [Rouge Volupte Shine #14] קורליים של YSL. כיוון שנגמר לי הקונסילר, החלטתי לנסות את זה YSL גם כן ואני מודה, שאני מאוד אוהבת אותו. הוא מתאים מאוד כדי לכסות צקלות אקנה או פצעונים מעצבנים, מתאים לי בול בגוון, לא מייבש ומתיישב ממש יפה על העור. לא הייתי מניחה אותו מתחת לעיניים אבל, אני גם לא צריכה. 

בבקרים שאני כן צריכה, יש לי את טוש הקסם של קלרינס*, שנותן גם כיסוי וגם הארה מתחת לעיניים. קום איל פו. רביעיית הצלליות האהובות ממאק גם הן מוצאות את דרכן על העפעפיים אבל, אולי רק לעיתים רחוקות. 

בשלב השני, כשהבנתי שאין מה לעשות והקיץ הולך ונעלם לי, החלטתי שאין ברירה ואני חייבת שפתון ורוד פירותי וסומק ורדרד גם הוא. זה לא שאין לי סמקים ורודים...אופסי...אבל, אני הרגשתי שאני צריכה ורוד "חם" ביחס לכל הורודים ה"קרים" שיש לי. 

>> אם שאלתם את עצמכם מה התירוץ שלי לנונסנס האלה שיצאו לי מהפה, אז התירוץ שלי הוא שאני בת.

בכל מקרה, נכנסתי לבובי בראון בקניון רמת אביב ויצאתי עם שפתון וסומק בדיוק כמו שרציתי. שני דברים גיליתי, האחד גיליתי מחדש - שאני מאוד אוהבת את השפתונים של בובי בראון והשני, תגלית חדשה לחלוטין - לא ידעתי שלסמקים של בובי בראון יש כזה כושר עמידות. כשאני אומרת "כזה" אני מתכוונת ל- 12 שעות על עור מעורב הנוטה לשומני, בלי למצמץ אפילו. כזה.
אני קניתי את Peony גוון מספר 16.

 YSL Rouge Volupte Shine #14 | Bobbi Brown Sheer lip color #2 Hot Raspberry | Lancome Prune Desire

השלב השלישי החל, כשקיבלתי שפתון מהקולקציית הסתיו-חורף של לנקום במתנה*. שפתון באריזה מגנטית ובגוון בורדו יין, כזה שמעולם לא ניסיתי ללבוש ואני חייבת להודות שאני מתה מפחד. 
שפתיים אדומות אני כבר יודעת איך ללבוש ועם מה, וגם זה לקח לי רגע ואילו שפתיים בורדו עמוקות...אני עוד לא שם. כמובן שהמרקם של השפתון [ניסיתי, נו מה.] מהמם לפחות כמו האריזה.

אז השלב השלישי החל אך אפשר להגיד שהוא בסוג של hold לבינתיים. אני עוד לא לגמרי יודעת אם הגוון הזה הולם אותי או איך לשלב אותו בחיי היומיום. 

קשה, קשה.


>> לימים עצלים >> BB קרם של לה רוש פוסי*. נותן מעט כיסוי והרבה לחות, מתמזג נהדר עם העור ומאחד את הגוון.
>> לימים רגילים >> האחד והיחיד, לה טינט טוש אקלה של YSL*. אין מה להרחיב, הוא מושלם.
>> לימים ארוכים >> super stay 24 hours של מייבלין*. אגב, הוא מכיל סיליקה ואני עוד לא יודעת אם אני רגישה לחומר הזה או לא. הוא קיים גם בפודרות NSF של MAC והן בוודאות גורמות לי לפצעונים. בינתיים זה לא קרה עם המייקאפ אבל, מי שיודעת שהיא רגישה בוודאות לחומר הזה, שתשים לב. 

בנוסף, נחות להן כאן שתי מסקרות שאני מנהלת איתן יחסי אהבה-שנאה. מחד, הטלסקופיק של לוריאל שאני מאוד אוהבת אבל, נראה שיש שינוי כלשהו בפורמולה שלה ומשהו לא ממש מסתדר לי איתה לאחרונה ומאידך, הרוקט. אחרי ניסיון לא מוצלח עם רוקט לא עמידה במים, שעשתה לי עיני פנדה דקה וחצי אחרי שהנחתי אותה על הריסים, החלטתי לתת צ'אנס לזו שעמידה במים. אז כן, היא מאוד עמידה במים וזה זוועה להסיר אותה גם עם מסיר שומני אבל, היא עדיין מסוגלת להעתיק את עצמה מהריסים התחתונים לאזור שמתחת לעיניים. מה עשינו בזה? הפסקנו להשתמש, זה מה שעשינו.

גילוי נאות - פריטים אש סומנו ב-* נשלחו מהחברות

נכנסתי לשיגרה, מקווה לשבור אותה בקרוב ולהפציע בשפתיים בגוון עמוק כיין. או משהו שמתיימר להיות כזה.


14 תגובות :

  1. קוראת קבועה ומסורה בבלוג שלך, אבל רק עכשיו החלטתי להגיב ולהזדהות... אוהבת נורא את הגוון של הסומק של בובי בראון, חייבת לקנות אחד לעצמי!!!
    מריה

    השבמחק
    תשובות
    1. יאי! כיף "להכיר"!
      הסומק הזה מאוד מוצלח. מאוד.

      מחק
  2. היי, רק רציתי לידע אותך שבובי בראון עושה ניסויים בבעלי חיים, לשיקולך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אם אנחנו כבר בעניין של לידע, אז כדtי להקפיד למסור את כל המידע ולציין, שגם לנקום, מייבלין ו-YSL שהם חלק מקונצרן לוריאל, מופיעים ברשימה השחורה של PETA. כלומר, כאלה שעושים ניסויים בבעלי חיים.
      אכן, לשיקולו של כל אחד מאיתנו והכי חשוב, להימנע מצדקנות.

      מחק
    2. חייבת לציין שלא היתה נימה של צדקנות בתגובה שלי בגלל זה צורף ה"לשיקולך" בסוף המשפט. אני מאוד נהנית לקרוא את הבלוג שלך, אבל התגובה שלך כרגע היתה מעט אלימה.

      מחק
    3. נימה זה משהו שנתון לפרשנות כשזה מגיע למילה הכתובה. אלימה אני לא אבל, אני עדיין חושבת ש"לזרוק" לאוויר תגובה כזו ו"ללכת" זה קצת צדקני, במיוחד שגם כל אחת מהחברות האחרות שהוזכרו כאן, לכאורה, עושות ניסויים בבעלי חיים. אז למה דווקא להזכיר את בובי בראון?
      בשלב זה, אני לא נמצאת במקום שבו אני מחרימה חברות שעושות ניסויים בבעלי חיים משיקולים שברורים לי.

      מחק
  3. מוצרי הקוסמטיקה כולם נראים אצלך מרהיבים ביותר. הסומק של בובי בראון ניראה בצבע מקסים ממש. לי אין שום חשק לקנות כלום עד האביב, אבל הסומק הזה... ניראה כמו האביב עצמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסומק הזה הוא בהחלט פיסת אביב חמימה :)

      מחק
  4. אל תפחדי מהבורדו-יין, גם לי יש אחד כזה של לנקום והוא מצוין. הם יודעים לעשות את זה ממש טוב, בלי שזה ייראה דודתי או ערפדי מדי. בשימוש אינטנסיבי הוא חורפי ומגניב, בטפיחות קלילות על השפתיים הוא מכתים אותן בנונשלנטיות.

    ובכלל הגעתי לכאן כדי לספר שניסיתי את סלט הצנוניות שלך והיה לי מאוד טעים. זה באמת לא זה בלי יוגורט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עוד עושה כל מיני ניסיונות עם השפתון הזה...
      איזה כיף שאהבת את הסלט ועוד עם היוגורט! יש!

      מחק
  5. היי, כמה יפה הכול :)
    אשמח לשמוע עוד על הקונסילר של אסל. איזה סוג של צלקות אקנה הוא מכסה?
    אני ממש סובלת מהצלקות שלי ומחפשת פתרון בלי סוף - אולי כאן תימצא הישועה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי כל פצעון שצץ אצלי, אני נשארת עם מזכרת. בדרך כלל מדובר בסוג של צלקות שטחיות ואדומות שכאלה שנעלמות רק אחרי כמה חודשים. אני משתמשת במברשת טשטוש כשאני מניחה את הקונסילר הזה על הצלקות, הוא די קרמי ולכן אפשר לטשטש איתו ממש טוב, הוא לא מייבש אבל גם לא שומני והוא גם לא "כבד" מידי. בקיצור, אני מרוצה.

      מחק
  6. you placed your treasures so neatly on the photos, doesn't look like a routine:)

    Olya
    http://www.tlvbirdie.com

    השבמחק
  7. יש לי שפתון ערפדי בגוון מאוד דומה של קליניק שעומד להיגמר, הפסיקו לייבוא אותו לארץ אז אני מחפשת תחליף. איך העמידות שלו?

    השבמחק