28.12.13

יומולדת 13 - רק הפוך



"אוי חמוד, מי חוגג יומולדת 13?" - שאלה המוכרת כשקניתי לי נרות למאפינס, מתוך מחשבה שזה יהיה סופר חמוד. 
"אני. רק הפוך" - עניתי לה וחייכתי. כמובן, שמיד זכיתי למחמאה שאני לא נראת יום מעל 24. אני מניחה שלחיים שמנמנות עושות את הטריק. 

חגגתי יומולדת די קליל אפשר לקרוא לזה, ולא מחייב מי יודע כמה. ביום חמישי, ביום ההולדת עצמו שיחקתי מונופול - פעם אחרונה ששיחקתי את המשחק הייתי בת 11 כנראה, עשרים שנה מאוחר יותר, היה לי ממש כיף. כמובן ששיחקתי בחברת אנשים שאני הכי אוהבת בעולם, יכול להיות שזה קשור.

אחר כך המשכתי לחגוג עם מלא אוכל טעים בכמה מסעדות, כשהזוכה הפעם היא ללא ספק "דלאל" [שוב] והמאכזבת היא ללא ספק "מל ומישל" שהייתה גרועה כמו שלא חוויתי מזה הרבה זמן, הן ברמת השירות והן ברמת האוכל.


אבל, ביום הולדת צריך להינות ולשמור על חיוביות וזה עוזר כשיש זר פרחים מהמם בבית ועוד שלושה [!] קקטוסים חדשים שמקשטים את הסלון.



 בא לי שבסופ"ש הבא, שוב יהיה לי יומולדת.
לא אכפת לי להזדקן אם התהליך כולל ימים שלמים של כיף ואנשים אהובים.


4 תגובות :

  1. יום הולדת שמח והמון מזל טוב!!! (באיחור קל)

    השבמחק
  2. מונופול זה תמיד כיף! במקרה שלי גם רמי, העניין הוא שמלבד יום כיפור אף פעם לא ממש יוצא לשחק.
    יום הולדת שמח והמון מזל טוב! :)

    השבמחק
  3. המון מזל טוב ושתמיד יחשבו שאת בצד ההפוך של הספרות [רק אם הן לטובתך :-P ]

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...