1.12.13

שחור

התשובה היא "לא".

תשובה זו תקפה להרבה מאוד שאלות שאפשר לשאול אותי ואחת מהן היא, האם יש לי רומן עם מכנסי ג'ינס?
הם לפעמים קשים מידי ולפעמים הם רכים מידי ונמתחים מידי ולפעמים, פשוט בא לי לשקוע במכנסי צ'ינו מכותנה ויאללה ביי.


עם זאת, לפני כעשור היה לי רומן עם מכנסי ג'ינס של דיזל שכולם חשבו שהם מכוערים ואני חשבתי שהם כל כך מושלמים, שאין לתאר אפילו. בניקיון הארון האחרון שלי [שקרה לפני שלושה חודשים], החלטתי שצריך להיפרד מהם לשלום, כי לא לבשתי אותם כבר כמה שנים טובות ולמען האמת, כשמדדתי אותם [רגע לפני הפרידה] ראיתי את גודל הזוועה. לא משנה שהם קצת צפופים עלי, כי אני קצת פחות צפופה ממה שהייתי לפני עשור אבל, הם בגזרה נמוכה, חצי משופשפים ובגדול, אפשר להגיד וויז מיר ולהמשיך הלאה.
וכך עשיתי. 



כשחנות "דיזל" נפתחה מחדש בקניון רמת אביב, הייתי מסיבה ממש נחמדה עם הרבה אנשים יפים ופריטים יפים עוד יותר מקולקציית black gold של דיזל. ביציאה קיבלתי שובר שכלל הנחה מאוד יפה לרכישת מכנסי ג'ינס וכמה ימים אחר כך, חזרתי לחנות, מדדתי כל דגם אפשרי וכמובן, שיצאתי בידיים ריקות. 

התחלתי בגדמים הקלאסיים יותר - סקיני, סטרייט וגזרה גבוהה מאוד [שהוציאה לי מאפין טופ לייק נו באדיז ביזנס] והמשכתי לדגם שהוא "הדגם" של העונה - FAYZA
ושנאתי את זה.

עברו כמה ימים או שבוע וחצי ובשיחת טלפון אחת שוכנעתי שעלי לנסות שוב את ה- FAYZA כי זה הדבר הכי נוח בעולם ותכלס, סופר מגניב. הסכמתי שהוא די מגניב אבל, חשבתי שאולי צריך גזרה שונה משלי [נגיד, גבוהה בעשרים ס"מ] כדי להראות סופר קול עם הג'ינס הסופר קול הזה. 

הלכתי למדוד שוב.
שנאתי את זה.
מדדתי סוודר.
נשארתי עם שאריות צמר בפה.
התעצבנתי.
מדדתי שוב את ה- FAYZA וכנראה, שבמדידה האחרונה הוא התרחב קצת [?] ואני אהבתי אותו. 
אז קניתי אותו.





הוא לא נראה עלי בדיוק כמו על הדוגמנית - מופתעים? גם אנחנו - אבל, הוא ממש נוח ומגניב ובאגי ובעזרת המכון כושר [שזה בעזרת השם החדש], לכשארד את ארבעת הקילוגרמים שהעמסתי לאחרונה כמו חתולת רחוב במסגרת הכנותיי לימות החורף הקשים, אולי יראה עוד יותר באגי ועוד יותר מגניב.
אולי.

לפעמים, צריך להתעקש עם בגדים, כי לא הכל שחור או לבן.




10 תגובות :

  1. הדגם הזה באמת נראה מגניב!
    אני גם שונאת לקנות ג'ינסים ונורא אוהבת ללבוש אותם... אבל עם כל הכבוד לג'ינסים של דיזל דווקא התיקים בתמונה משכו את תשומת הלב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. התיקים לא מהעולם הזה! הם מדהימים, באמת. עשויים היטב ומלאי שיק. בגלל זה גם צילמתי אותם :)

      מחק
  2. תתחדשי ובהצלחה בשארית מערכת יחסיכם העדינה
    יש סיבה שאני לובשת מכנסיים בקושי פעמיים בשנה... :)

    השבמחק
  3. טוב, ברור לך שאחרי הטיזינג הזה את באמת צריכה להעלות תמונה שרואים בה כמו שצריך את הג'ינס? :P
    חוץ מזה, אני אוהבת ג'ינס שחור. יש בזה משהו לא טרנדי בקטע טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני צריכה להצטלם איתם כמו בת אדם מתישהו. אני יודעת.

      מחק
  4. ג'ינס שחור זה באמת מגניב. רוצה לראות אותו!

    השבמחק
  5. אהבתי את ה"צמר בפה".... למדוד ג'ינס זה מתסכל ללא ספק, למרות להקת "מונטי פיורי" :9

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבינה שאת מכירה את המצב ;)

      מחק