14.12.13

סדנת טיפוח



הנה משהו שקורה בכל שבת כמעט, לפעמים אפילו באמצע השבוע [מי אמר ליבינג און דה אדג', הא?] וזה קרה גם היום - סדנת טיפוח ציפורניים ומריחת לק. 

בזמן האחרון כמה מהפייבוריטים שלי התחלפו כאשר בראש ובראשונה, מחזק הציפורניים שלי. הקוראות [ואולי גם הקוראים, למה ככה?!] הותיקות בוודאי יודעות שאני שומרת אמונים למחזק "הזית". לפני כמה שבועות, עברתי בחנות למוצרי מני-פדי שנמצאת בדיזנגוף סנטר בקומה העליונה בצד הדרומי [קצת אחרי קפה נטו] כדי להצטייד במחזק שלי. כיוון שמרפי הוא סוג של כלבה, לא היה את המחזק והבחורה בחנות שכנעה אותי לנסות את המחזק שלהם, שהם מיבאים. אני לא אוהבת לנסות מחזקים חדשים, כי ניסיתי כמה של חברות סופר דופר נחשבות והם גרמו להפך הגמור מחיזוק - הציפורניים שלי החלו להתפצל. אמרתי לבחורה בחנות שזה מה שקרה לי בפעמים הקודמות והיא הבטיחה שאם אפעל לפי ההוראות ועדיין זה יקרה לי, אני יכולה לחזור ולהחזיר את המוצר ולקבל את 50 השקלים שלי בחזרה.
קניתי.
כתוב על המדבקה "Guard Nail מחזק ציפורניים לציפורן שבירה" והתבקשתי במשך שבוע ימים למרוח כל ערב שכבה על שכבה, בלי לק כמובן. כך עשיתי והפלא בפלא - זה עבד. הדאון סייד של המחזק הזה, הוא שהוא עולה בכעשרים שקלים יותר ממחזק "הזית" ושהוא מסריח. נורא, נורא מסריח. מעבר לכך, ממליצה.

Soft Touch | מחיר עבור 17 מ"ל - 40 שקלים לפני הנחות

Soft Touch חזרו לאחרונה למקורות וייצרו 30 גוונים של לקים. קיבלתי קופסא עם חמישה גוונים בלנאליים יותר או פחות. אני כמובן בחרתי את הבנאלי ביותר מכולם - ניוד. שתי שכבות הספיקו ומעל מרחתי את הטופ קואוט האהוב עלי Seche Vite, שעדיין לא מצאתי לו תחליף.
אולי הגיע הזמן למצוא לו תחליף, כי שני מוצרים מסריחים מאוד מאוד ברפרטואר טיפוח אחד, זה יותר מידי.

שמן משמש לקוטיקולה של ESSIE | מחיר 81.99 שקל | להשיג בסופר פארם ובפרפומריות נבחרות

לסיום, שמן משמש לעוד שמסביב לציפורן של ESSIE שנשלח אלי לאחרונה. כתבתי לפני כמה שנים על שמן של "התפוח" שהשתמשתי בו ומאז כבר הספקתי להשתמש בשמנים אחרים. השמן הזה מאוד נח לשימוש מהבחינה שהוא לא שומני מידי [נשמע הזוי, כי זה שמן והוא אמור להיות שומני אבל, הכוונה ברורה אני מקווה] ודואג ללחלח את אזור הקוטיקולה שגם כך יש לו נטייה להתייבש אז עכשיו, בקור הזה, בכלל.

עכשיו, אני יכולה ללכת לנסות לצאת מהפיג'מה החמימה כדי לקפוץ ליריד "מתלבשות על זה".
היום זה היום האחרון!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...