21.12.13

מתנות חורף




כמו בכל שנה, גם השנה שאלתי את עצמי למה בארצנו הקטנטונת אי אפשר להנות קצת יותר מהחורף הקצר שלנו. יש לנו חג חורפי, חנוכה למי שלא שם לב, שנקרא גם "חג האורים" ולא ברור לי למה לא מקשטים עבורו את הרחובות באורות קטנים, סופגניות, חנוכיות [אלה של חב"ד לא נחשבות!] ונרות, והופכים את האווירה ברחובות לחגיגית קצת יותר.

בנוסף לכל זה, יש לנו בדיוק סערה אחת, שתוקעת חצי מדינה ואיכשהו גורמת לחצי השני להיות חולים. הרחובות מוצפים, הביוב אף פעם לא מתוקן לקראת החורף הבא, אנשים לא יודעים איך להתנהג עם מיטריות [לא, את לא אמורה להיכנס בי עם המיטריה שלך. לא, את לא.], אנשים לא יודעים שיש צורך לפתוח חלון באוטובוס ולשים יד על הפה כשמתעטשים. בקיצור, אני מעדיפה את ישראל שלי בקיץ - מיוזעת, קצת מסריחה משתן וכזו שיכולה למצוא נחמה באוויר הקריר של המזגן, הבריזה מהים וארטיק קרח.

עד שזה יקרה, אני מבלה עם מתנות חורף שאפשר להגיד שהן לחנוכה, לקריסמס, לשנה האזרחית החדשה או, אם אתם מתעקשים אז, לכבוד יום הולדתי שחל בעוד פחות משבוע. 
זו תהיה הפעם השביעית שאחגוג יום הולדת 25! אם זאת לא סיבה למסיבה, מה כן? 


קצת ליקר אמרטו של דיסרונו האיטלקית - ליקר שקדים - לא הזיק לאף אחד, במיוחד כשהוא מגיע עטוף באריזה בעיצוב בית האופנה "מוסקינו" עם הלבבות האדומים שכה מוזהים איתו. 
אם לא התחממתם מהליקר, אפשר להתפנק עם הגרביים המושלים של Happy Socks שפתחו חנות בשנקין פינת אחד העם בתל אביב. החנות שווה ביקור בלי קשר לאהבתכם לגרביים, היא מעוצבת מגניב והצבעוניות של הגרביים עושה שמח על הלב. 
אם עדיין קריר, ואנחנו יודעים שעדיין קריר, זה הזמן לנעלי בית פלאפיות של life מבית סופר פארם. אני מאוהבת בזוג הכחול-ירוק הזה שבפנים יש לו דמוי פרווה לבנה ומחממת. 


מבחינת מוצרי טיפוח, בחורף יש המון השקות של מארזים מיוחדים לכבוד החגים. אהבה יצאו במספר מארזים כשאחד מהם מכיל קרם ידיים, קרם גוף וקרם רגליים במחיר שפוי של 90 שקל. קלרינס חזרו עם הביוטי בוקס האדיר שלהם - קונים מוצרי קלרינס ב- 349 שקל ומוסיפים 249 שקל כדי לקבל קופסת עור ענקית שמכילה שפתון, מסכת פנים, ליפ-באלם, מסקרה, רביעיית צלליות מינרליות, ג'ל ניקוי פנים, מסיר איפור ובושם או רסורסנט, שיש לו ריח של מלאכים. כן, ריח של מלאכים, אני אומרת לכם.


עוד פינוקים בדמות של סרום לחות מבית אהבה, שמן עיסוי והזנה מבית רונית רפאל, שיכול לשמש פשוט כשמן לחות אחרי המקלחת [אתם עוד תודו לי, הוא מדהים] במידה ואין מישהו שיפנק אתכם בעיסוי.
או שהוא פשוט ממש גרוע בזה.
בכל מקרה, ריח התפוז של השמן מנחם.

ג'ל לחות מבית VICHY שמתאים במיוחד לעור המוצר שלי שכמה שהוא מעורב עד שמנוני, ככה הוא צמא ללחות בחודשי החורף.

שני דברים מנצנצים לסיום - צללית של MAC מקולקציית PRO LONGWER - אני קיבלתי את CHROME ANGEL שהוא גוון כסף פלטינה מנצנץ במיוחד ואכן, מדובר בצללית קרם עמידה בטירוף. וכמובן, נר בניחוח לבנדר שעומד בכלי מראה מהמם מבית "סבון" - הכי יפה שיש. 

הגרביים השמחים ונעלי הבית הרכות לגמרי עוזרים לי לעבור את הזוועה שנקראת "חורף ישראלי". מקווה ליותר ימים שטופי שמש בעתיד ופחות מיטריות בפרצוף שלי.


גילוי נאות - חלק מהפריטים נשלחו על ידי החברות

2 comments :

  1. יאמי בהחלט! אבל הכי יאמי זה האוכמניות מהאינסטה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האוכמניות היו סוף. קניתי עוד אחר כך :)

      מחק