11.1.14

מה בבנטלי שלי? - או, מה בתיק? - מהדורה חדשה

רציתי לעלות פוסט עם התיק הזה כבר לפני כשלושה חודשים, כשרק התחלתי להשתמש בו. התמונות צולמו והפוסט נגנז, כי שנאתי כל תמונה ותמונה בעיקר בגלל שאלה היו הצילומים הראשונים בדירה החדשה ועוד לא לגמרי הכרתי את האור שלה. 

מאחורי התיק הזה עומד סיפור פחות פוטוגני שכולל הרבה אכזבה, שירות לקוחות והפעלת קשרים. בקצרה, התיק הזה בא להחליף את תיק האמפוריו ארמאני שלי, שלא ניתן היה לתקן אותו בארץ [אל תשאלו שאלות ואל תרגיזו, כי כבר התרגזתי בשבילי ובשביל כולכם שבעים פעמים]. אחרי כמה חודשים טובים שאני איתו כמעט ברמה היומיומית, אני יכולה להגיד שאני מאוד אוהבת אותו וכבר כמעט ולא מצטערת בכלל על האובדן של ה-ארמאני.

Too Hot to Handle Bentley Tote | Marc by Marc Jacobs

מבחינת הגודל, מדובר בתיק יומיומי מושלם, במיוחד למשרד. בסופי שבוע או בימים קצרים יותר, אני בדרך כלל מחליפה ל- LIEBESKIND  שלי אבל, בשאר הזמן מארק איתי. יש לו גם רצועה ארוכה, שאני לא משתמשת בה והוא מגיע גם בגודל גדול יותר. בכל הנוגע לתיקים לנשים, אני אישית מעדיפה תיקים בגודל בינוני ונמנעת מתיקים אובר-סיזייד אפילו שהאגדה מספרת שזה עוזר ליד להיראות רזה יותר.
couldn't care less.

אז מה בתיק?
כל מיני.

מה בתיק?


אני לא הולכת להיות יוטיוברית ממוצעת, בעיקר כי אני לא, ולספר שלא ניקיתי ולא נגעתי ולא הוצאתי שום דבר מהתיק לפני שצילמתי את תכולתו. ועוד איך ניקיתי והוצאתי כמות מכובדת של קבלות [מתברר שנהגי מוניות נעלבים שכאומרים להם שאין צורך בקבלה.], טישו ספק משומש ספק מקומט, עט שבחרתי שלא לכלול, כי די נו, הבנו כבר שבכל זמן שיהיה לנו עט בתיק לא נצטרך לרשום שום דבר וביום שבו נחליט שאין לנו צורך בעט בתיק, נצטרך אותו ועוד איך. עוד בחרתי שלא לצלם כפית שהוצאתי מהתיק. נכון, כפית. אני אוכלת יוגורט ברכבת בבוקר בדרך לעבודה ולא אוהבת לאכול עם כפית חד פעמית, תתבעו אותי.

כפי שאפשר לראות אני חזקה בפאוצ'ים אז בזה האפור [American Vintage] אני שמה ענייני איפור וטיפוח. הדברים הקבועים הם מסרק, פצירה, קרם ידיים [אין על פקסיטול לחורף], לחות לשפתיים [אין על פלקסיטול #2] ודוגמית של קרם עיניים [דוגמית רנדומלית של דיור]. הדוגמית משתנה אבל, אין דבר שהציל אותי יותר פעמים מאשר דוגמית של קרם עיניים. תחילה, היא טובה למה שהיא מיועדת - לעיניים. נפיחות ועייפות של סוף יום נעלמת ברגע כשצריך ללכת לעוד אירוע או מפגש. שימוש נוסף בדוגמית הוא לטובת כל איזור יבש בפנים או באזור שמסביב לציפרניים [אם שכחתי לשים קרם ידיים] - תמיד עובד.

מבחינת איפור, תמיד יהיה איתי קונסילר, סומק, פודרה [סטודיו פיקס של MAC שנותנת גם עוד קצת כיסוי] ומוצרי השפתיים שאני הכי אוהבת באותו זמן. הפעם מדובר בליפ פרפקטור של קלרינס ובשני גוונים של מייבלין קולור וויספר - #160 Rose of Attraction וגוון #310 Mad for Magenta  שאת שניהם קיבלתי להתרשמות. הראשון מעט אפרסקי מושלם לימי "איפור ללא איפור" והשני, ורוד-סגול מושלם לכל יום ולכל היום.

 אם אני עם לק כהה, אני בדרך כלל אזרוק לפאוץ' גם את בקבוקון הלק עצמו לטובת תיקון של קילופים. בפעם האחרונה שלא עשיתי את זה, מצאתי את עצמי עם קמיצה ערומה. היה טראגי.

בפאוץ' הצהוב [H&M] יש יותר עינייני בית מרקחת, נקרא לזה כך. החל מהגיינה נשית ועד לכדורי לעיסה נגד צרבת [מאוד עזר בחנוכה] וכמובן טיפות עיניים באריזה חד פעמית.

מה בתיק? | תיק איפור
עוד נמצא שם הארנק האהוב עלי, קייס לאוזניות [הדבר העגול הזה], מחזיק כרטיסים [כדי שלא אציג לכם שוב לראווה את הרב-קו הסקסי שלי], מפתחות, שני טלפונים - אחד אישי ואחד לעבודה, מסטיקים ונייצ'ר וואלי עם חמאת בוטנים. כי הוא הכי טעים.

מה בתיק? מהדורת בנטלי | מארק ביי מארק ג'ייקובס


אז אם שאלתם את עצמכם לאן נעלמות כל הכפיות בבית, התשובה נמצאת בתיק שלי.

אגב אוזניות, יש המלצות לאוזניות? עדיפות לכאלה שלא נכנסות לאוזניים, כי יש לי כאלה והן לא מאוד נוחות לי וגם לא לאוזניות גדולות ומגוחכות - כי יש לי ואני לא יוצאת איתן מהבית.


שבוע קסם!


12 תגובות :

  1. תשובות
    1. הוא ממש מוצלח, תודה. הוא לא הוזמן און-ליין, הוא מפקטורי 54.

      מחק
  2. פוסטי 'המה בתיק' שלך, הם האהובים עליי ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני גם מאוד נהנית לרקוח אותם :)

      מחק
  3. התיק מהמם ובכלל אני מתה על פוסטים שנותנים הצצה למה שיש בתיק של אנשים אחרים :)

    השבמחק
  4. אוהבת את הקונספט של "מה בתיק"... אם רק התיק שלי והדברים שבתוכו היו פוטוגניים כמו התיק שלך ותכולתו.
    בקשר לאוזניות - כשאת מגיעה להחלטה חד משמעית תעדכני כי גם אני מחפשת כאלו כבר זמן מה ועדיין לא מצאתי את מה שאני מחפשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, נראה לי שכפית בתוך התיק זה לא ממש פוטוגני, אז מוציאים ועושים קצת סדר וזה הופך להיות יותר פוטוגני :)
      אעדכן לגבי אוזניות...

      מחק
  5. מאיפה המברשת של הפודרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זו מברשת של חברת FARAN שקניתי לפני כמה שנים. אני מאוד מרוצה ממנה, מאוד עמידה.

      מחק