19.1.14

ימים

← יש ימים של ג'ינס שחור ויש אפילו חודשים כאלה.
יש ימים שיער שיער מעולה,
ויש ימים של פחות.

← יש ימים בלי איפור,
יש ימים בלי לק.

ג'ינס DIESEL | ג'אמפר אפור H&M | שרשרת Forever21 | מגפונים All Black | תיק Marc by Marc Jacobs | כוס תרמית Nespresso

← יש ימים בלי שעון, כי שכחת אותו.
ויש ימים, שהשעון שוכח אותך.

← יש ימים של עקבים ויש ימים של כפכפים.
יש ימים בלי חשק,
יש ימים בלי מצב רוח.

← יש ימים של חיוך שלא יורד מהפנים,
וימים של מוזיקה וספרים.

שפתון Ruby Woo | MAC 

← אין ימים בלי קפה.
במיוחד כשאת coffee junky.
במיוחד כשכולם יודעים את זה.
ותודה ל- Nespresso שהפכו את ההליכות שלי לרכבת לנסבלות יותר.




6 תגובות :

  1. האודם הזה מהמם עלייך! אהבתי שכוס תואמת את השרשרת, זה בכוונה?

    השבמחק
  2. זה הג'ינס השחור המדובר? נראה מצוין. איפה צולמה התמונה (אם זה בסדר שאני שואלת)? זה מרגיש מאוד לא תל אביב.

    השבמחק
  3. זה הג'ינס, תודה.
    זה צולם ליד אחד הקירות החיצוניים של בי"ס אליאנס. איזה וייב קיבלת מהתמונה? מעניין אותי לדעת.

    השבמחק
  4. אליאנס, באמת? אני דווקא מלאן ברמת אביב (ולא רק באוני') ולא זיהיתי. התמונה הרגישה לי קצת חיפאית, וייב קריר עם עץ אורן מבצבץ מאחור.

    השבמחק
    תשובות
    1. במבט נוסף, זה באמת קצת מזכיר את חיפה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...